Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä julkkikselta näytät?

Vierailija
08.03.2012 |

Mua on koko elämäni (nyt 28v) verrattu ulkonäöllisesti johonkuhun julkkikseen. Mua on sanonuttu parikin kertaa jenni vartiaisen näköiseksi, jonka olen ottanut suurena kehuna. Niin ikään mua on verrattu christina ricciin, kirstin dunstiin, julia stilesiin ja maria sidiin :D !

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwyneth Paltrow'n näköseks. :)

Vierailija
22/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on koko elämäni (nyt 28v) verrattu ulkonäöllisesti johonkuhun julkkikseen. Mua on sanonuttu parikin kertaa jenni vartiaisen näköiseksi, jonka olen ottanut suurena kehuna. Niin ikään mua on verrattu christina ricciin, kirstin dunstiin, julia stilesiin ja maria sidiin :D !

Mut jos olet kaikkien noiden näköinen, et taatusti muistuta heistä ketään, sen verran erilaisia ovat :D

tummana jenni vartiainen ja christina ricci ja blondina sitten loput :D. en mielestäni muistuta ketään noista ihan suoranaisesti, mutta kai sitten herätän mielikuvia ihmisissä tms. riippuen myös vähän siitä mitä mulla on ollut päällä.

Ollaan samanikäisiä ja olen mäkin ehtinyt hiusväriä tähän ikään vaihdella. Julkkissamiksista varmaan ainoa mitä olen kuullut oli punahiuksisina teinivuosina Gillian Anderson, pitääkin kysyä mieheltä miksei se ole koskaan mua sanonut noiden sun listan naisten näköiseksi vaikka ennen olin blondi ja nyt lähes mustahiuksinen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti taalasmaan elinan näköiseksi! :D eli Sanna Luostarisen!

Jos oot, niin olet kyllä täysin Ellun näköinen! :D

Vierailija
24/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena Julia Robertsin näköiseksi ja vanhempana Gwyneth Palthrowin, Nicole Kidmanin, Meryl streepin näköiseksi niin ja Niina Kurkisen.

Vierailija
25/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän Noomi Rapacelta. No joo ehkä Noomi Lisbeth Salanderina ekassa Millenium-leffassa, mulla on lyhyet tummat hiukset.

Vierailija
26/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan otettu kun kuulin. Olen aina viihtynyt samanlaisten henkevan alykkaiden ihmisten seurassa kuin Hermunen viihtyy. Viittaan tassa nyt Hermusen emannoimaan tv-ohjelmaan, joka hanella taannoin oli. Siina oli usein puhetta elamasta syvasti ja filosofisesti, puhun vilpittomasti. Harvoin Suomessa puhutaan yhta vakavasti asioista kuin siina ohjelmassa. Kaikki on monasti hyvin pinnallista.

Ja kun loytaa ihmisen, jossa todella on henkevyytta ja syvyytta, niin se on ihan kuin timantti sormuksessa. Elikka tosi harvinaista.

Vierailija
27/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johhny Deppiin, Ville Valoon ja jopa Snoop Doggiin :)

Vierailija
28/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninja, joka on siin himin right here in these arms videossa...

en ottanu kohteliaisuutena, must se on ruma =(

Vierailija
29/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geena Davis.

Silloin kun Geena oli Rennyn kans kimpassa sain jatkuvasti kuulla olevani hänen näköinen.

Vierailija
30/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johhny Deppiin, Ville Valoon ja jopa Snoop Doggiin :)

Vierailija
31/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina esittänyt, että pyh, älkääs nyt...mutta kyllä kai mä sen näen itsekin, että olen tosi paljon saman näköinen - ja salaa sisimmässäni mua vituttaa, että niin moni on sen huomannut, koska minusta ko. akka on ärsyttävän näköinen, ei yhtään sellanen, miltä haluaisin näyttää. ja sitä paitsi mulla ei oo niin ruma nenä, kuin sillä ja olen sentään nuorempikin, hitto vieköön!

Vierailija
32/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sanoneet että näytän scarlett johanssonilta mikä on kyllä outoa koska minusta meissä ei ole samaa näköä. olen esinnäkin ruskeasilmäinen blondi ja scarlet on nimensä mukaan luonnostaan punapää ja sinisilmäinen!!!! :D

Vierailija
33/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana ulkonäöltä johnny deppiin, sitten vähän vanhempana lil scrappyyn

http://highbridnation.com/2008/07/22/lil-scrappy-arrested-following-fig…

ja nyt 60- vuotiaana tähän

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-516768/Is-scariest-picture…

niin se elämä muuttaa ihmistä.

Vierailija
35/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi leikillaan kysyi, etta ootteko veljekset. Minulla tietysti kiloja enemman ja epavarmampi olen.

Vierailija
37/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin mervi tapolalta :) valitettavasti...

Vierailija
38/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten ulla tapanista (muumimamman) :)

t. 2v taaperon äiti 27v

Vierailija
39/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Linda Lampeniuksen näköiseksi on sanottu, tiedä sitten...

Vierailija
40/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin Linda Lampeniuksen,Pamela Anderssonin ja Marilyn Monroen näköseksi..

Siis monesti joku uppo-outo tuli sanomaan..

Tosin nämä kommentit ei mua hirveästi sillon eikä nytkään imarrellu (nämä naiset ei minusta mitenkään kauniita,paremminki sellasia povipommiblondeja)! Lisättäköön ett kommentit tuli sillon kun olin ihan meikittömänä liikentees, koska en juurikaan meikkaillu sillon enkä nytkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi