G: Kumpi olisit mieluummin: a) Hoikka, mutta poikamaisen muodoton vai
Kommentit (73)
Taidan kyllä luonnostaan olla enemmän A, mutta lievällä painonlisäyksellä (en vielä ylipainoksi kutsuisi) ja imetyksellä saan itsesäni B:n, se miellyttää enemmän sekä minua että miestäni. Tai itseä maha häiritsee, miehen mielestä parempi näin kuin tikkuna. Minä siis 62cm, 59kg.
bmi 25, eli näyttää aivan normaalipainoiselta. Esim. PMMP:n Mira on kertonut, että hänen bmi on 25. Ja näyttää täysin normaalipainoiselta.
Lievä ylipaino ei näytä rumalta, ja jos vielä muotoja, niin kauniimpi ja ennen kaikkea naisellisempi on se nainen, kuin nainen, joka näyttää mieheltä. Nainen, jolta puuttuu naiseus ja naisen muodot on sama kuin laiha mies. Kaameaa. Minäpäs olenkin onnekas ja olen hoikka ja erittäin kurvikas :P
Mulla on tiimalasivartalo: isot tissit, kapea vyötärö ja pieni, mutta muodoas peppu.
Nyt olen painoindeksissä 26, joa ei minua miellytä, mutta miehet tykkää edelleen.
Jos olisin lauta ja poikamainen, en usko, että olisin seksikäs.
ja siksi B. A viehättää homomiehiä, koska lauta ja perseetön laiha naisen kroppa on miehen kropan näköinen.
Olen hoikka ja sellaisena viihdyn.
apua... haluan näyttää naiselta, siksi b.
ja siksi B. A viehättää homomiehiä, koska lauta ja perseetön laiha naisen kroppa on miehen kropan näköinen.
Päinvastoin. Laihassa naisessa on naisellista siroutta. Kyllä ne on nämä 80 kg sotanorsut raskaine askelineen joista ei meinaa takaapäin erottaa ovatko miehiä vai naisia.
Ja eikös teille pullukoille aina sisäinen kauneus ole tärkeintä, miksi nyt yhtäkkiä miehiä pitää miellyttää.
Mies
Kun mittani olivat 160/65, takapuoleni oli sivusta katsoen littana, vaikkakin urheilin jo tuolloin paljon. Vasta kun pudon painoa 10 kiloa, ylimääräinen läski lähti suht lihaksikkaan pakaraosaston ympäriltä ja peppuun tuli selvää muotoa, muistuttaa nyt hieman ihannoimaani pyöreää ja kiinteää latinopeppua.
En siis tajua näitä laiha=mies, lievä ylipaino=ihanaa naisellisuutta -jankkauksia.
Oon lievästi ylipainonen, mutta lähinnä vaan painoindeksissä ja ei oo löllöö ja kilot on kertyny oikeisiin paikkoihin. Harmi vaan että farkut on mun mielestä ainoo vaate mikä näyttää hyvältä muodokkaalla, mutta näytänpä sentään hyvältä bikineissä. Niin siis että näin on ihan hyvä
b) Lievästi ylipainoinen, mutta muodokas?
se noista kumpi on terveellisempää, eli hoikka.
EI ole tutkitusti terveellisempää kuin lievä ylipaino, ja mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sen selkeämmin tuo korostuu.
Taidan kyllä luonnostaan olla enemmän A, mutta lievällä painonlisäyksellä (en vielä ylipainoksi kutsuisi) ja imetyksellä saan itsesäni B:n, se miellyttää enemmän sekä minua että miestäni. Tai itseä maha häiritsee, miehen mielestä parempi näin kuin tikkuna. Minä siis 62cm, 59kg.
Siis 62 cm ja 59 kiloa!!!! APUA!!!
Kurvit ovat naisella seksikkyyttä.
Ja tutkimustenkin suurin osa pitää kokoa 40 olevasta naisesta, jolla kurveja. Nainen itse pitää kauniina alipainoista lautaa= alipainoinen mies.
Minä olen 167/60 ja tyytyväinen olen. Ystäväni hankki juuri silikonit, oli ennen aa-kuppinen,nyt e, ja sanoi että miesten kiinnostunut lisääntynyt 90%