G: Kumpi olisit mieluummin: a) Hoikka, mutta poikamaisen muodoton vai
Kommentit (73)
Poikamaiset laudat lähinnä oksettavat, onkohan mies piilohomo jos sellaisesta kiinnostuu?
naisellisista naisista pitävä mies voi kiihottua poikamaisesta laudasta ellei ole joko pedo tai homo.. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei ne kauniit kasvotkaan pelasta jos muodot on kuin teinipojalla.
Se ei vähennä naisen naisellisuutta yhtään. Olet ihan väärässä jos luulet, että vain isot tissit ja hervoton perä tekevät naisesta naisen.
Poikamaiset laudat lähinnä oksettavat, onkohan mies piilohomo jos sellaisesta kiinnostuu?
naisellisista naisista pitävä mies voi kiihottua poikamaisesta laudasta ellei ole joko pedo tai homo.. Mikä siinä on niin ihmeellistä? Ei ne kauniit kasvotkaan pelasta jos muodot on kuin teinipojalla.
tavallisen mallisia miehiä, jopa sirorakenteisia. Bodarit oksettavat... mikä minä sitten olen, pedofiiliko?
Älä viitsi. Miehet saattavat hyvinkin arvostaa siroutta ja sitä, että nainen näyttää tyylikkäältä.
oon muodokas mutta ylipainoa liikaa, joten vähän kun saisi painoa pois niin ei yhtään haittaisi pieni lievä ylipaino kunhan muodot pysyy. Oon niihin muotoihin kumminkin tottunut :D
Totuushan on, että sirous ja hoikkuus on aina naisellista. Ei kukaan mies pidä kauniina löllyvää läskiä, vaikka se olisi tisseissä. Ja jos se ei lölly, on joku tsekkiläinen kuulantyöntäjämörssäri kyseessä, ei sekään kovin naisellista.
Mies haluaa että nainen on pieni ja siro, se on totuus. Turha tankkejen puolustella kilojaan muka "muodoilla".
Enkä vaihtais tuohon toiseen kroppaani
Totuushan on, että sirous ja hoikkuus on aina naisellista. Ei kukaan mies pidä kauniina löllyvää läskiä, vaikka se olisi tisseissä. Ja jos se ei lölly, on joku tsekkiläinen kuulantyöntäjämörssäri kyseessä, ei sekään kovin naisellista.
Mies haluaa että nainen on pieni ja siro, se on totuus. Turha tankkejen puolustella kilojaan muka "muodoilla".
ylipainoinen voi laihduttaa itsensä hoikaksi. Mutta tuskin tuo a muuttuisi muodokkaaksi lihotessaan.
Olen a, joten minkäs teet.
vain kaunistaa aikuista naista. Ei siis mistään läskitankkeri meiningistä. Ja kolmikymppisenä nyt pikkuhiljaa alkaa olemaan keski-ikäinen täti, se on vaan pakko hyväksyä eikä kynsin hampain yrittää esittää teinivartaloista 16-vuotiasta, naama menee liian laihoilla pahan näköiseksi jo kolmekymppisinä, tulee uurteita ja ryppyjä. Ja keski-ikäisyys ei ole kirosana, se on hyvää aikaa kun ihminen sen hyväksyy eikä tappele vastaan niin kuin nykyään tehdään kun halutaan olla niiin hirmuisen nuoria viisikymppisiksi asti.
Ylipainoinen näyttää helposti jo kolmikymppisenä keski-ikäiseltä tädiltä.
Olettaen, että vaihtoehdossa B ei voisi laihduttaa vaan olisi oltava ylipainoinen.
Olettaen, että vaihtoehdossa B ei voisi laihduttaa vaan olisi oltava ylipainoinen.
mulla ei ole komplekseja pienistä rinnoista.
Lievä ylipaino on terveellisempää kuin liiallinen laihuus, jota siis lautamainen olemus on. Nyt ei puhuttu höllyvästä läskistä (tisseissäkään) vaan muodoista.
Mun mielestä ylipaino ei kaunista ketään. Ei varsinkaan keski-ikäistä ja vanhenevaa naista!
voihan sitä käyttää sitten vaikka topattuja rintaliivejä ja sopivasti leikattuja vaatteita, vaikeampi on piilottaa ylipainoa kuin tehdä itsestään muodokkaamman näköinen.
Ja bonuksena kauluspaidat eivät irvistelisi rintojen kohdalta.
Vaimo on aikasta Milla Jovovizin näköinen. Saman ikäinenkin. Ehkä vaimolla pienemmät tisut, mutta toisaalta näyttää nuoremmalta ryppyjensä puolesta.
Valittaa hirveästa pikkuisia söpöjä tissejään.
Minusta todella hölmöä.
vanheneminen alkaa? Kun minä näin 23-vuotiaanakin luulin että vanhenen koko ajan. Joka päivä olen vanhempi kuin eilen.
kyllä mielestäni naisen pitää näyttää naiselta.
Vielä ei ole tullut ryppyjä hoikkaan naamaankaan, vaikka ikää on jo 37 v ja elämäntavat välillä mitä sattuu...
Jos olisin ollut koko ikäni b, olisin valinnut b:n. Tottumiskysymys.
Sun omia harhojasi ei lasketa "totuuden" lähteeksi.