Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi olisit mieluummin: a) Hoikka, mutta poikamaisen muodoton vai

Vierailija
08.03.2012 |

b) Lievästi ylipainoinen, mutta muodokas?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää "muodoista" enkä "pienestä terveellisestä ylipainosta"!

Vierailija
42/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:nä koska tunnen itseni naisellisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMikä on vanheneva nainen? Koska se ]vanheneminen alkaa? Kun minä näin 23-vuotiaanakin luulin että vanhenen koko ajan. Joka päivä olen vanhempi kuin eilen.

[/quote]

Omalla kohdallani noin 35 vuoden jälkeen on alkanut tulla enemmän vanhenemisen merkkejä. Iho veltostuu, tulee rypyn alkuja silmäkulmiin ja muutenkin painovoiman huomaa eri tavalla.

Lisäksi liikunta on entistä tärkeämpää, koska muuten jämähtää paikat helposti. Ja krapulat on pahempia.

EI nämä kriisejä ole ja olen ihan tyytyväinen ulkonäköööni ja olemukseeni. mutta selvästi merkkejä vahenemisesta. Ikää tulee 40 syksyllä.

Vierailija
44/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan läskiä

Vierailija
45/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin, mutta lantio on muosdokas. Rinnat pienet. En vaihtaisi.

No ei tässä kysytty millainen sinä olet vaan kumpi ap:n antamista vaihtoehdoista haluat olla.

Vierailija
46/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lauta ja hyvin hoikka, mutta luonnolliselle rakenteelleen ei mitään voi. Mielestäni on sairaampaa yrittää pakkolihottaa itsensä "yleisesesti hyväksyttyihin kauneisihanteisiin". Olisin mieluusti isotissinen ja peppuinen muodokas nainen, mutta en tiedä enää, mitä pitää syödä, kun ei suklaat, voit ja pullamössö tunnu jäävän mihinkään kiinni. Olen kai läpipaska ja sairaalloinen sitten. Yhden asian olen kyllä huomannut, että ylipainoinen ystäväni jaksoi pitkän aikaa naureskella pienille tisseilleni ja hoikalle olemukselleni.

Vierailija
47/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten laihduttaisin itseni normaalipainoiseksi. Oletan, että b) vaihtoehdossa vartalon malli on muodokas ja näyttää muodokkaalta myös hoikempana. a) vaihtoehdossa vartalon mallia olisi vaikea muuttaa edes lihottamalla tai laihduttamalla.

Vierailija
48/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sen paremmin perustella. Mielyttää vain enemmän omaa silmää.

Vierailija
49/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olenkin, tosin lantio ja vyötärö löytyy. En ole koskaan muotoja kaivannut. Harrastan paljon (kestävyys)liikuntaa ja haluan myös näyttää siltä. Ylipaino (myös lievänä) olisi omassa kropassa ihan kammotus.

Vierailija
50/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehdottomasti tuo a) eli hoikka ja muodoton. Tunnen nyt jo itseni pullukaksi kun painan 57kg ja olen 164cm. Muiden mielestä olen hoikka mutta itse haluaisin olla ainakin 3kg keveämpi.

Vierailija
51/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska liikunnan harrastaminen olis helpompaa.

Vierailija
52/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodoton nainen on ruma.

Vierailija
53/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti mieluummin b) kuin se mitä todellisuudessa olen, eli lihava lauta (AA-kuppi mutta pömppömasu ja valtava takamus)

Vierailija
54/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää että naisellisuutta pitää korostaa hirveästi hörhelöillä, muodokkaana riittää tyköistuvat vaatteet siihen.

Vierailija
55/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riittää kohdallani perusteeksi valita a)

Vierailija
56/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä takapuolella, erottuvilla vatsalihaksilla ja kiinteillä kintuilla voi kompensoida sen mitä tisseissä (ehkä) häviää. Ja vaatteet näyttävät paremmalta laihan päällä - näin se vain on. Kun olin itse laihempi, eron huomasi selvästi, miehet kehuivat jatkuvasti, sain tuijotuksia ja spontaaneja treffiehdotuksia kadulla. Ja ei, en kulkenut mikrosorteissa ja napapaidassa, tämänhän joku pullukka olisi kohta vetänyt esiin.

Nyt olen hieman pyöristynyt, ja vaikka en ole ylipainoinen (siinä rajoilla) niin mitään ylimääräistä huomiota en miehiltä saa. Ei sillä että tarvitsenkaan, oma mies riittää, mutta kyllä ne miehet hoikkien perään vilkuilee.

Vierailija
57/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan naisellinen vaikka olen pienirintainen 160/54kg. En ole hoikin tuntemani ihminen mutta eipä mulla oo mitään makkaroitakaan. Tyytyväinen oon tähän. Eihän se naisellisuus tarkoita että pitäis olla isot rinnat ja takapuoli? Olen kahden lapsen äiti, pitkät hiukset jne. en mielestäni ole tippaakaan poikamainen.

Vierailija
58/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahan kohdalla. Musta on vain epämukavaa, jos housut kiristää ja mahaan taittuu makkara, kun istuu jne. Ihan sama, mistä miehet kiinnostuu. Mulla on jo hyvä mies:)

Vierailija
59/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
60/73 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää naiselta, enkä alipainoiselta mieheltä(hoikka nainen, jolla ei muotoja, näyttää mieheltä...) :X

Itse olen hoikka, bmi on 19,5 ja minulla on iso povi, hoikka vyötärö ja muodokas peppu. Liikun päivittäin 2-3 h. Naurattaa kateelliset(mm. tässä ketjussa) jotka väittävät, että muodot ovat läskiä... Minulla ainakin kurvikkuus sukuvika. Mutta kiva vika onkin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän