Olenko kohtuuton kun odotan miehen järjestävän mulle jonkun yllätyksen???
Olen ajatellut että parisuhteessa olisi ihan normaalia jos puolisot joskus muistaisivat toisiaan jollain kivalla tavalla tai tekisi jotain sellaista josta tietää toisen pitävän.
Olen tästä miehen kanssa ihan suoraan kyllä puhunut ja sanonut että olisi niin ihanaa jos mies joskus hommaisi lapset hoitoon ja käytäs vaikka elokuvissa ja syömässä tai tehtäis kotona jotain hyvä ruokaa ja saunottais ja katottas elokuva tms...
Mutta pointtina siis se että mies olis suunnitellut tämän.
Minä olen aina hommannut lapset välillä ihan muuten vaan yökylään että ollaan saatu viettää yksi yö ilman lapsia tai olen varannut kylpylä reissun tai laivareissun meille kahdelle...
Ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa soittaa anopille että voitko ottaa lapset hoitoon.
Mies ei koskaan sano että mennäänpä rakas kävelylle järvenjäälle kun tiedn että rakastat sitä tms...
En oikein osaa selittää mitä kaipaan mutta ärsyttää se että mies aina jaksaa muistuttaa että hänen pää ei kestä jos pitää olla 3 päivää ilman seksiä, seksiä meillä on ja ihan riittävästi miehenkin mielestä, noin 5 kertaa viikossa, mutta joskus kun on jostain syystä ollut vaika 3 päivää väliä seksissä niin mies valittaa että miten hänestä tulee niin kiukkuinen ja tuntuu että pää hajoo...
Kyllä mäkin seksistä nautin ja tykkään mutta ottaa päähän että miehelle se on henki ja elämä ja saa sitä, miksi minä en saa koskaan sitä mitä minä haluaisin, ei ole paljoa vaadittu jos kerran parissa viikossa mies lähtis mun kanssa lenkille ja muutaman kerran vuodessa itse ehdottaisi että mennäänpä rakas ulos syömään.
Kommentit (30)
mies sattunut, joka säännöllisesti muistaa vaimoaan ja vie ulos syömään ilman lapsia ja on vielä uskollinenkin. ;-)
Aloitat nyt siitä, että vaan sanot miehellesi, että nyt lähdetään lenkille. Jos ei muu auta, niin sano, että niin usein kun tulee viikossa lenkille, niin niin usein saa seksiä. Yksinkertaista.
Sitten alat vihjailemaan ihan suoraan niistä kahdenkeskisistä reissuista. Ja mikä vaiva se loppujen lopuksi on tehdä sitä järjestelyä itse? Mä valitin myös aikani, mutta pari kertaa kun tuli yllärilähtö, niin ne tulivat aina niin väärään aikaan, että olen ihan mielellään nykyään järjestänyt meidän menot itse tai yhdessä miehen kanssa.
Miehen mielestä se että sanoo 100 kertaa päivässä että rakastaa mua ja se että haluaa mun kanssa harrastaa seksiä on sitä rakkauden ja välittämisen näyttämistä.
Mun mielestä sitä on se että ottaa myös sen toisen huomioon ihan normaalissa elämässä, keittää kahvia molemmille, teke iltapalan välillä tms...
Tai sitä että sanoo että vaimo kulta nyt lähdetään kahdestaan elokuviin.
ap
odotat mieheltä liikaa, vaikka siis toiveesi ei sinällään ole kohtuuton. Harva mies vaan pystyy tollaseen, eli kyllä sun pitää itse edelleenkin järjestää noi jutut.
Tai sitten sun pitää kouluttaa sitä ton seksin avulla :)
Itse seurustelen, mutta olen huomannut, että en aina haluaisi olla aloitteentekijä, jos menemme leffaan, syömäään tms. Minua kuitenkin piristää tehdä tuollaisia asioita, mutta en halua olla suhteeemme seremoniamestari, minusta miesystäväkin voisi järkätä noita juttuja.
En haluaisi jurnuttaa miehelle tuosta asiasta mutta olen kyllä sanonut, että hänkin voisi itse ehdottaa jotain.
Ehkä ap:lle olisi hyvä kompromissi ehdottaa, että haluaisi, että mies järkkää seuraavan ravintolaillan, sopii lastenhoidot ja ehdottaa ravintolan. En usko, että miehestä yhtäkkiä kuoriutuu sellainen prinssi, joka yllättää sillä, että olisi itsekseen tehnyt nuo kaikki mutta sekin ilahduttaa, jos mies tekee oman osansa kuviosta.
Miehen mielestä se että sanoo 100 kertaa päivässä että rakastaa mua ja se että haluaa mun kanssa harrastaa seksiä on sitä rakkauden ja välittämisen näyttämistä.
Mun mielestä sitä on se että ottaa myös sen toisen huomioon ihan normaalissa elämässä, keittää kahvia molemmille, teke iltapalan välillä tms...
Tai sitä että sanoo että vaimo kulta nyt lähdetään kahdestaan elokuviin.
ap
teillä on erilaiset tavat osoittaa sitä välittämistä. osoita sinä edelleen siten, kuin itse koet sen oikeaksi ja anna miehesi jatkaa siten kuin hän sen kokee oikeaksi.
Ymmärrätkö miten etuoikeutettu olet kun saat lapset mummolaan hoitoon ja pääsette viettämään öitä kaksin? Siinä on ylätystä jo kovastikin.
Itse en ole mieheni kanssa viettänyt sekuntiaan kahdenkeskstä aikaa seitsemään vuoteen, eli sen jälkeen kun eka lapsi syntyi, koska meillä ei ole ketään hoitajaa. Mummot ja kummit eivät halua autaa eivätkä ole hoitaneet ikinä lapsiamme. Emme ole päässeet edes synnyttämään kaksin kun isovanhemmat eivät auta edes hätätilanteessa.
Kaikilla ei ole näin huono tilanne, mutta haluaisin että suhteutat omia toiveitasi. Minä olen jo 7v haaveillut edes puolen tunnin kahdenkeskisestä ajasta. Ja sinä joka saat milloin tahansa lapsivaaan yön, odotat suureellisia spektaakkeleita. Sinulla on asiat TODELLA hyvin, toivottavasti olet kiitollinen.
joku joka voi ottaa lapset hoitoon.
Mielestäni vaan en pyydä kovinkaan paljoa jos odotan että mies joskus sanoisi että mennään elokuviin tai lähdenkö sun kanssa ruokakauppaan ettei sun tarvii aina hoitaa niitä asioita yksin.
Jos mä nyt alkaisin antamasta seksiä miehelle niin siitä syntyisi aivan järkyttävä sota muutaman päivän päästä, sekö ei ole kohtuutonta?
Eli teidän mielestä pitää olla mielinkielin miehele ja miehen saada sitä mitä haluaa mutta nainen tyytyköön siihen mitä saa?
Mulle riittäis vallan mainiosti kerta viikossa seksiä mutta kun en jaksa sitä miehen tiuskimista ja kiukuttelua kun on puutteessa, mutta mä en saa kiukutella jatiuskia jos en kertaakaan 10 vuoden aikana ole saanut sitä mitä haluaisin?
ap
kerro, että kello neljältä huomenna täytyy yllätyksen olla nenäsi edessä tai tämän viikon seksit on peruttu. ja sano, että aiot vinkua ja kitistä mikäli mies ei tästä lähtien vähintään kolmesti viikossa järjestä sinulle yllätystä. siis samoin kuin miehesi vinkuu, jos ei seksiä saa.
sillähän te olette molemmat onnellisia. tai sitten ette.
Minusta se, joka tuollaista kaipaa myös järjestää ne, Kuullostaa kuitenkin siltä, että hän mukaan lähtee, jos pyydät.
Seksillä kiristäminen onkin se parisuhteen yksi normaaleimmista asiosta.
kerro, että kello neljältä huomenna täytyy yllätyksen olla nenäsi edessä tai tämän viikon seksit on peruttu. ja sano, että aiot vinkua ja kitistä mikäli mies ei tästä lähtien vähintään kolmesti viikossa järjestä sinulle yllätystä. siis samoin kuin miehesi vinkuu, jos ei seksiä saa.
sillähän te olette molemmat onnellisia. tai sitten ette.
mutta olen itsestäni huomannut, että minulle ei kelpaa mikä tahansa. Mies ei siis välttämättä osaisi valita leffaa, joka olisi minulle ok tai ravintolaa, joka olisi mulle se toiveiden täyttymys. Sen vuoksi pidän suurina odotuksena odottaa sekä yllätystä että sitä, että yllätys on mieleinen.
Ymmärrän sinua täysin, AP! Kysymys on nyt siitä, että sinä ja miehesi puhutte eri "rakkauden kieliä". Miehesi kieli on seksi, sinun kielesi ovat yhdessä vietetty aika ja tuo "yllättäminen".
Sinä täytät miehesi rakkauspankkia antamalla hänen tarvitsemaansa (seksiä), vaikka se ei itsellesi olekaan tärkeää. Kyllä on kohtuullista, että mies toimisi vastavuoroisesti samoin.
Meillä on kotona aivan sama tilanne. Mieheni hinkuu myös seksiä, mutta kun sitä annan useita kertoja viikossa (itselleni riittäisi 1-2 krt/kk), en saa itse mitään vastineeksi. Mies kyllä hokee aikovansa yllättää minut jotenkin, mutta sitä ei vaan koskaan tapahdu. Seksi kyllä hänelle maittaa...
Vaikuttaa siltä, että miehille on hyvin helppoa olla itsekäs ja jättää vaimon halut ja toiveet huomiotta. :(
Kyllähän seksissäkin kerrotaan toiselle että tykkään tästä tai että en pidä tuollasesta.
Miehelle voi sanoa näitä ohimennen: oli ihana kun sä lähdit ja teit noin!
Ja sitten sä voit sanoa miehelle että tykkäät että se on sinusta ihanaa kun mies toimii oma-aloitteisesti.
Tästä kannattaa tehdä kunnollinen keskustelu, koita välttää syyttelyä vaan ihan pointtina se että nautit kahdestaan olosta hänen kanssaan ja että sinusta on todella ihanaa jos mies tekee teille jotain pientä.
Ja tässä kannattaa huomata että et vaadi viikon lomaa Meksikossa miehen tekemällä ohjelmalla vaan ihan pienet asiat saa sinut syttymään.
Kannattaa myös itse tehdä ihan pieniä asioita ja kertoa että näistä sä tykkäät.
Oma mieskin oppi vuosien jälkeen vielä että olen valitettavasti romantikko ja pidän siitä että mies tuo kukkia. Kyllä se sitten joskus niitä tuo.
Myös kannattaa opetella kysymään mieheltä että tykkäätkö jos hieron sun niskaa näin tai vaan keksit pieniä yllätyksiä.
Ymmärrän mitä tarkoitat! Ei sun kuulu jäädä kaipaamaan noita eleitä vaan koska mies on juro, vaikka se on juro niin kai hän tykkää miellyttää?
Olisiko miehellä jotain asioita joita hän tahtoisi saada?
Ymmärrän sinua täysin, AP! Kysymys on nyt siitä, että sinä ja miehesi puhutte eri "rakkauden kieliä". Miehesi kieli on seksi, sinun kielesi ovat yhdessä vietetty aika ja tuo "yllättäminen".
Sinä täytät miehesi rakkauspankkia antamalla hänen tarvitsemaansa (seksiä), vaikka se ei itsellesi olekaan tärkeää. Kyllä on kohtuullista, että mies toimisi vastavuoroisesti samoin.
Meillä on kotona aivan sama tilanne. Mieheni hinkuu myös seksiä, mutta kun sitä annan useita kertoja viikossa (itselleni riittäisi 1-2 krt/kk), en saa itse mitään vastineeksi. Mies kyllä hokee aikovansa yllättää minut jotenkin, mutta sitä ei vaan koskaan tapahdu. Seksi kyllä hänelle maittaa...
Vaikuttaa siltä, että miehille on hyvin helppoa olla itsekäs ja jättää vaimon halut ja toiveet huomiotta. :(
pukee sanoiksi sen jota en itse osannut sanoa tarpeeksi selvällä suomenkielellä...
Just tätä tarkoitin, että miehellä on oikeus saada se mitä haluaa mutta nainen tyytynköön siihen mitä saa.
ap
teidän miehennekö eivät huomioi teitä koskaan yhtään millään tavalla? eivät suutele ohimennessään? eivät ota kainaloon, kun tarvitsette syliä? eivät kaada kupillista kahvia, kun kaatavat itselleen? eivät siis yhtään mitään. tai millään tavalla "täytä teidän rakkauspankkianne"?
ensinnäkin ap:n mies käsittääkseni lähtee ap:n mukaan, kun tämä kaipaa sitä yhdessä vietettyä aikaa. eikö tuo ole jo huomioimista? vai kuvitteleeko ap. että tuo on nimenomaan miehen huomioimista siinä missä seksikin, vaikka itse kaipaa sitä enemmän? hupsista.
jos miehenne eivät osaa yllättää teitä oikein, pyytäkää häntä sitten mukaan siihen suunnitteluun. ei luulisi olevan vaikeaa.
olen maininnut että mistä tykkään ja mitä haluaisin ja että ei tarvitse edes maksaa mitään, kävelylle lähteminen ei maksa mitään tai se että lähtee mun kanssa sinne kauppaan muakaan ettei tarvii yksin mennä, se että lämmittää saunan vain meille kahdelle ja vaikka sellaisen lämpöiseksi josta minä tykkään...
Mies on kertonut että tykkää peppuseksistä ja siihen kin olen vuosien aikana suostunut kun mies tarpeeksi kauan painosti...
Yleensä miehenhalut liittyy vain seksiin, tv:n katseluun ja nukkumiseen.
ap
Miehesi on voittaja tällä kentällä, hän saa kaiken. Sinä et saa. Sinä toivot romantiikkaa, joka on satua. Se on kylmää, että miehesi ei voi vuoksesi lähteä mukaan leikkiin ja huomioida sinua romanttisesti.
Ei tuohon mitään ratkaisua ole. Jos vaadit, niin sitten teidän välinen dynamiikka muuttuu ja olet vaarallisella jäällä. Etkä kuitenkaan saa haluamaasi. Tai sitten luet oppaita, punot strategioita ja onnistut jollakin aikavälillä.
Herää ruusunen. Elät epäoikeudenmukaisessa maailmassa, jossa sun tarpeilla ei ole niin väliä. Haaveilemalla etkä vaatimalla niitä voi saada, voit menettää kaiken. Voit menettää myös itsesi. Näistä syistä toisen kierroksen naisista osa siirtyy omaan sukupuoleen.
määrää, koska kokee sen kastroivana. Sinä kiukuttelet, toivot ja turhaudut, kun sun high maintenance toimenpiteet eivät toimi juuri niinkuin haluat.
Lapsellista toimintaa, joka suostaa rekan raiteiltaan. Ihan yhtä tyhjän kanssa.
Kasva aikuiseksi.
nimim. mun ed. liitto kuoli mun vaatimuksiin, nyt kun en nykyisessä suhteessa vaadi koko ajan sitä ja tätä, saan paljon enemmän, koska se tapahtuu vapaaehtoisesti. Aina se ei ole juuri sitä mitä haluan, mutta arvostan sitä suuresti.
jossain määrin itsekkäiltä, seksiaddikteilta ja/tai narsisteilta. Haluavat, vaativat ja ottavat tavalla tai toisella haluamansa mutta eivät anna sitä, mitä toinen haluaa. Ei kuulosta kovin tasavertaiselta parisuhteelta.
Minun, kovin itsekäs ratkaisu, olisi pihtaus! Miksi minä välittäisin mieheni tunteista ja tarpeista, jos hän ei välittäisi omistani. Tosin edellytyksenä olisi, että hän tietäisi tasan tarkkaan, mitä minä olisin vailla...
et siinä, että kaipaat jotain muutakin kuin arkista elämää ja niitä seksikertoja viisi kertaa viikossa. mutta siinä olet, että odotat miehen ne järjestävän, jos ne ovat tärkeitä nimenomaan sinulle itsellesi. jatka vain niitten järjestämistä itse, miehesi kuitenkin ilmeisen mielellään lähtee mukaan.
toinen asia sitten taas on se, mitä kaipaat mieheltäsi. onko se kuitenkaan se asioitten järjestäminen vaiko jonkinlainen kaipuu siihen, että miehesi osoittaisi tunteitaan tai rakkauttaan sinua kohtaan? ja nimenomaan osoittaisi sen siten, kuin sinä koet sen oikeaksi, eli ehdottelemalla yhteistä aikaa tai yhteisiä menoja. ehkäpä miehesi tapa on eri, etkä vain huomaa hänen sitä jo tekevän omalla tavallaan.
juttele asiasta miehesi kanssa. ei siten, että valittaisit tästä asiasta, vaan ihan vaikkapa vain kysymällä mikä miehesi mielestä on välittämisen osoittamista. voit yllättyä, kuinka paljon miehesi sitä välittämistä loppujen lopuksi näyttääkään.