Olenko kohtuuton kun odotan miehen järjestävän mulle jonkun yllätyksen???
Olen ajatellut että parisuhteessa olisi ihan normaalia jos puolisot joskus muistaisivat toisiaan jollain kivalla tavalla tai tekisi jotain sellaista josta tietää toisen pitävän.
Olen tästä miehen kanssa ihan suoraan kyllä puhunut ja sanonut että olisi niin ihanaa jos mies joskus hommaisi lapset hoitoon ja käytäs vaikka elokuvissa ja syömässä tai tehtäis kotona jotain hyvä ruokaa ja saunottais ja katottas elokuva tms...
Mutta pointtina siis se että mies olis suunnitellut tämän.
Minä olen aina hommannut lapset välillä ihan muuten vaan yökylään että ollaan saatu viettää yksi yö ilman lapsia tai olen varannut kylpylä reissun tai laivareissun meille kahdelle...
Ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa soittaa anopille että voitko ottaa lapset hoitoon.
Mies ei koskaan sano että mennäänpä rakas kävelylle järvenjäälle kun tiedn että rakastat sitä tms...
En oikein osaa selittää mitä kaipaan mutta ärsyttää se että mies aina jaksaa muistuttaa että hänen pää ei kestä jos pitää olla 3 päivää ilman seksiä, seksiä meillä on ja ihan riittävästi miehenkin mielestä, noin 5 kertaa viikossa, mutta joskus kun on jostain syystä ollut vaika 3 päivää väliä seksissä niin mies valittaa että miten hänestä tulee niin kiukkuinen ja tuntuu että pää hajoo...
Kyllä mäkin seksistä nautin ja tykkään mutta ottaa päähän että miehelle se on henki ja elämä ja saa sitä, miksi minä en saa koskaan sitä mitä minä haluaisin, ei ole paljoa vaadittu jos kerran parissa viikossa mies lähtis mun kanssa lenkille ja muutaman kerran vuodessa itse ehdottaisi että mennäänpä rakas ulos syömään.
Kommentit (30)
Kerroit, että itse voisit seksata vain 1-2 krt kuussa ja miehesi vaikka joka päivä. Eli suurimmaksi osaksi annat miehesi mieliksi. Antaako miehesi haluamaasi sinulle? Ei. Joten jos et anna hänelle mutta et tee siitä numeroa, niin ehkä hän pikku hiljaa ymmärtää, mistä on kyse...jos yhtään mitään liikkuu aivoissa alapään sijaan.
Minä järkkään ravintolaillalliset, teatterit, ulkomaanmatkat... Mies kyllä lähtee kiltisti mukaan. Välistä toivoisi, että mies voisi aloitteellisesti ehdottaa jotain, ettei minun aina tarvitsisi järjestää.
Nyt tein niin, että kerroin kiltisti, että "kulta, haluaisin tehdä asian X. Voisitko järkätä, asialla ei ole niin kiire, mutta olis tosi kiva mennä." Kaiken muun jätin miehen vastuulle.
Kaksi kuukautta on nyt mennyt, pari viikkoa sitten muistutin, ja mies lupas edistää asiaa. Saa nähdä montako vuotta joudun oottelemaan :D Onneksi ei ole mikään henki ja elämä tehdä sitä juttua.
Muuten mies on huomioiva ja kiltti, pusuttelee, halii ja kehuu, joten en todellakaan valita. Tämä tapahtumapuoli vain ei tosiaan ole hanskassa...
että jos haluaa saada niin täytyy tajuta antaa.
Minäkin kokeilin tuota. Olin aiemmin järjestänyt kaiken maailman menot ja matkat, joihin mies oli ollut todella tyytyväinen ja muisteli reissuja myönteisesti jälkikäteen.
Nyt meillä oli matka varattuna, mutta matkan ohjelma auki. Sanoin miehelle, että annan hänelle tällä kertaa vapaat ohjat, hän saa suunnitella haluamansa matkaohjelman "kun minä olen normaalisti aina päällepäsmäröimässä".
En siis sanonut tätä mitenkään kiukkuisesti vaan positiivisessa hengessä. Tämän jälkeen en hiiskunut asiasta enää mitään, vaikka mieli tekisi.
Noh, lähdimme matkalle, saavuimme kohteeseen ja... mies ei ollut järjestänyt mitään. Ei yhtään mitään, ei edes pöytävarausta ravintolaan yhdelle illalle. Täytyy sanoa, että itku tuli. Miten voi olla noin kädetön?! Paikan päällä yritettiin sitten miettiä ja varata ohjelmaa, mutta eihän siitä enää mitään tullut, kaikkialla oli jo täyteen buukattua.
Kaikki ihmiset ei ole ollenkaan sellaisia, että järkkäisivät jotain tuosta noin vain, edes kehotettuna. Minäkin olen sellainen ihminen, tosin saatan äärest' harvoin äityä suunnittelemaan ja järkkäämään jotain, mutta yleensä me järkätään tuollaiset menot miehen kanssa yhdessä. Omat menoni järkkään tietysti ihan itse.
Mikä juttu se sitä paitsi edes on, että miehen kuuluisi mielestäsi järkätä teidän yhteinen meno? En tajua.
Meillä toimi tämä: kun olin tarpeeksi kauan ehdotellut samaa kuin ap, tuloksetta, ilmoitin, että alamme viettämään "deitti-iltaa" kerran kuussa. Ja joka toinen kerta minä hoidan järjestelyt ja joka toinen kerta mies. Kalenteriin aina merkattiin ilta ettei se jäänyt "sitten joskus" asteelle ja minä järkkäsin ekan illan. Ja pidin huolta, että se oli ihan simppeli leffaan meno, ettei rima nouse liian korkeaksi. Miehet ei aina näytä ymmärtävän vinkkejä tai epämääräisyyksiä, mutta konkretia toimi. Ja mitä pidemmälle aika kului, sen kivempiä ylläreitä mieskin järjesti, huippu oli teatteri ja tapasravintola samana iltana!
Suhde väljähtyy varmasti ilman mitään piristystä. Viimeksi ostin tuollaisen pienen seksilelun http://www.seksikutsut.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=902831 josta mieskin sai kiksejä. Kun alkoi taas seksi kiinnostamaan, alkoi miehen käytöskin muuttua että saisi seksiä.
Niin pienestä se voi olla kiinni. Sukat ja sukkanauhat yllättäen päällä agressiivisesti kimppuun silloin kun mies on käyttäytynyt hyvin. Alkaa miehellä miellyttämisen halu kasvamaan jos saa siitä jotain palkkiota. Romanttiset illat ja yllätykset lisääntyy ihmeesti palkkion toivossa.
enka rupea itsekaan kayttaytymaan. Voi oppisipa miehet olemaan kayttaytymatta.
minulla ei ole mitaan valittamista tasta yllatyksesta.
ei auta, pahentaa vaan tilannetta.
Ehkä mun pitää vaan tyytyä kohtaloon ja hakea sitä tyydytystä muualta mitä mä kaipaan. ;)
ap