Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osallistuuko teillä teinit kotitöihin?

Vierailija
07.03.2012 |

Olkkarissa, keittiössä ym siivoukseen? mites oma huone, kun monessakin paikassa tullut ilmi, että eläköön miten lystää. Onko siis imuroitava koko talo paitsi oma huone, jos ei sitä halua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoraha/karkkipäivä ei ole sidoksissa kotitöihin. Meillä toimii kaverit pääsee, kun on siistiä, joten aika usein on siistiä. Mitään suursiivousta ei ole tarvinnut aikoihin, kun tuossa iässä kavereita piisaa.

On kyllä kavereisskin eroa, heti huomaa, joukosta nämä mamman paapomat pojat.

laiska äiti

Vierailija
22/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voi tienata ylimääräisillä töillä. Esim. lumenkolauksesta meillä maksetaan erikseen ja teini tekikin viikon lumitöitä että sai haluamansa kännykän. Joskus se ehdottaa itse jotain ekstra hommaa jos haluaa ylimääräistä rahaa. Toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi voi tienata ylimääräisillä töillä. Esim. lumenkolauksesta meillä maksetaan erikseen ja teini tekikin viikon lumitöitä että sai haluamansa kännykän. Joskus se ehdottaa itse jotain ekstra hommaa jos haluaa ylimääräistä rahaa. Toimii!

kun ei niistä töistä edes tarvitse maksaa!

Vierailija
24/24 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei niistä töistä edes tarvitse maksaa!

No mutta sehän on hienoa!