Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt hääpuvun kanssa vaippaa???

Vierailija
04.03.2012 |

Meillä on tulossa alkukesästä häät ja olin pe sovittelemassa pukuja. Yksi oli tosi ihana, sellainen prinsessaunelma josta olen aina haaveillut. Se varattiin minulle, mutta nyt kotona rupesin miettimään sitä hameosaa. Se on siis VALTAVA, eli niin ihanan muhkea ja kaunis, mutta en ehkä mahdu se päällä juhlapaikkamme vessaan :( Tai ainakin se tulee olemaan erittäin vaikeaa.Ja jos mahdun sen kanssa vessaan, muuta ei sitten mahdukkaan tekemään. Juhlapaikassamme on sellaisia ihan pieniä vessoja. Kaasoni ehdotti, että laittaisin vaipan mekon alle, koska sitä ei kukaan voisi huomata. Hän on lähihoitaja ja tiesi, että on aikuisillekkin sellaisia vaippahousuja vähän kuin pikkarit. Tuntuisi vähän pöhköltä kävellä alttarille vaipoissa, mutta eihän sitä toki kukaan tietäisi. Auttakaa!! Jotain ideoita kaipaisin. En haluaisi vaihtaa mekkoa.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ne huussit suoraan eteisessä ja niin hävyttömän pieniä koppeja, että peruuttamalla sisään?

Omassa puvussa oli isot vanteet, mutta ne meni kyllä kasaan sen verran, että kyllä senkin kanssa pissalle taipui.

Vaippalinjalle en kyllä lähtis..

Vierailija
2/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan sain töistä pöllittyä ultima-vaipan, joka vetää sen 3 litraa kusta ja paskaa. Sillä sitten mentiin kirkosta hotelliin asti, eikä ihan täyteenkään mennyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valahtaa sitten nilkkoihin, ja se olisi aika kiusallista kun vieraat kävisivät räps filmaten..

Vierailija
4/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä toki. Js et löydä oikeaa vaippaa laita muutama (3-4) tenaa

Vierailija
5/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ennen kakkutarjoilua ;)

Vierailija
6/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaisia yhden hengen vessoja. Eli ovi ja n. 70cm kertaa 1m kokoisia pikku koppeja. En nyt voisi pukua ruveta nostelemaan käytävällä. Ja jos voisinkin, joutuisin peruuttanaan itseni vessaan. No aulaan tulee lasten leikkipaikka ja lahjapöytä, että en voi mekkoa nostella siinä. Kaaso tiesi, että jotkut käyttävät vaippaa hääpuvun kanssa, koska vessassa käyminen on niin vaikeaa. AP

Vierailija
7/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pysyykö hyvin päällä? AP

Vierailija
8/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siillee helpompaa kaikin tavoin ja tulihan se myös halvaksi.

laita vaan se vaippa, kyllä se vaan hyvä on.

Vierailija
9/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut tuon sukkanauhajutun. Ei!!! Vaippaakaan ei siis voi käyttää :( MITÄ HITTOA MÄ TEEN?? AP

Höpö höpö, tottakai voit laittaa! Aloittakaa häät tuolla sukkanauhaleikillä heti ennen ruokaa. Varuiksi suihkuttele vielä oikein tukevaa parfyymia alapäähän, jos saattuu kuitenkin tulemaan vaikka hätäkakka sinne, niin ei sulho huomaa mitään. Niin minäkin tein ja hyvin meni. Hotellilla kävin isossa aulavessassa heittämässä vaipan roskiin ja huljauttamassa alapään. Oli pakko, kun aika takussa oli karvat.

Parfyymillä peitettyä paskan, kusen ja kannikkahien hajua perskarvoilla kruunattuna ja koko tämä ihanuus prinsessamekkoon käärittynä.

Missä kohtaa vihkitoimitusta muuten päästit hätäpaskat tulemaan? Alttarilla, ruokapöydässä puheita kuunnellessa, häävalssatessa?

En tiedä olenko koskaan lukenut mitään kuvottavampaa. Sulhasta tuli sääli, monin tavoin.

Miksi pitää aina ilkeillä? Kerroin tässä samasta ongelmasat kärsivälle tulevalle morsiolla luottamuksella aika arsat vaivastani. Minulla menee vatsa kuralle, kun jännitän. Hiukan tuli löysiä jo kun istuin aamulla kampaajalla, mutta pääsin vielä vaihtamaan vaipan tilavassa vessassa. Sitten, kun odotin kirkossa vihkimistä, tuli kyllä enemmänkin. En usko että kukaan huomasi mitään, sillä jostain syystä nuo hätäkakat ei niin paljon haise ja olin kutitenkin valinnut erittäin vahvan hääparfyymin ja nimenomaan kannattaa valita parfyymi eikä eau de toilette, joka haihtuu nopeasti pois. Voi myös laittaa extra-annoksen huuhteluainetta alushousuihin, jotka aikoo laittaa jalkaan, kuten minä fiksuna tyttönä tein. Tosin ihoni on herkkä ja siitä tuli melko paha nokkosihottuma joka kutisi koko alushousualueelle, muttamitä ei tekisi häittensä eteen.

Ja toiselle ilkeilijälle tiedoksi, että en missään nimessä voi sheivata koska tulee niin helpolla arkaan ihoon tulehtuneita karvatuppia.

Vierailija
10/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pyytää ihmisiä hetkeksi väistymään. Tai sitten vaihdatte juhlapaikkaa. Mutta jos olet aito morsian, jännität niin paljon, ettet pysty syömään paljoakaan. Juot myös niin vähän kuin mahdollista. Selviät yhdellä vessareissulla kuin kuningatar.

Vierailija
11/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan varmasti olisi arvannut. Sulhanen tiesi kyllä. Siskolla pääsee joskus jännityspissa ja se olisi vasta noloa ollut esim. alttarilla.

Vierailija
12/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pysyykö hyvin päällä? AP

Pysyy kyllä kun napakasti laittaa kiinni ja sellaiset sairaalan verkkohousut tai ihan puuvillaiset tenahousut päälle. Kaaso ja morsiusneidot varmasti auttaa.

t. 4

Vierailija
13/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toimi tosi hyvin vaipan kanssa! Tein niihin pitkän päivän aikana ns. kaiken, eikä kukaan aavistanut mitään koska juhlatilassa poltettiin suitsukkeita. Suosittelen hankkimaan suitsukkeita! Esim. tää "Aromiterapia":

http://www.lareinawebshop.com/fi/kategoriat/aromi-oljy-suitsuke/suitsuk…

Vierailija
14/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meni huussissa, paitsi että helma oli kusessa ja paskassa ensimmäisen käynnin jälkeen. Olin aika surkea näky sottaisessa mekossani. Vitutti, kadutti ja meni häät pilalle. Haisinkin ihan huussille ja mieheni huomautti siitä häävalssin aikana!

Helvetti tuon siitä saa! Kumpi on parempi: housuvaippa, hyvillä hajusteilla kuin paskassa uittunut mekko!??? Kysyn vaan! Kyllä itse sata kertaa mieluummin laitan vaipat, maalaisjärkeä saaolla.

Ämpärijuttu on muuten hyvä, mutta kaverini, joka niin teki, kaatoi tosiaan ämpärin ja olis itten kusessa koko lattia, kiva. Ei ollut mukava tunnelma kartanolla sen jälkeen.

Vierailija
15/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin ääni katoaa mystisen lorilorilori-äänen alle.. Voin kuvitella. :D

Vierailija
16/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin siitä vaopasta olisi sitten päästävä eroon ennen hotelliin menoa. Meillä on kyllä ihan alkoholi tarjoilua, että vessassa pitäisi päästä käymään moneen kertaan. Eli en pärjäisi yhdellä vessareissulla. Huoh. AP

Vierailija
17/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te teettekin niiden prinsessahäidenne takia. En enää yhtään ihmettele näitä tapauksia jossa sulhanen peruu kaksi vuotta suunnitellut häät, te olette ihan sekaisin!

Vierailija
18/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulhanen voi sitten sukkanauhan etsimisen sijaan tutkia sieltä hamosen alta kosteusindikaattoria! Keltainen indikaattori=vaippaan mahtuu vielä, sininen indikaattori=vaipanvaihdon aika! Siinä on sitten vaikka yksi ohjelmanumerokin häihin valmiina; Vaipanvaihto morsiamelle.

Vierailija
19/132 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tämä ole totta, eihän?!

Vierailija
20/132 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ainakin pois se ohjelmanumero jossa sulhanen riisuu morsiamelta sukkanauhan hampaillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme