Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistä, että 10 vuotiaan lapsen äiti soittaa ja sopii lapsensa kyläilyt?

Vierailija
04.03.2012 |

Lapsella on oma kännykkä, samoin minun lapsellani on.

Siltikin eräs äiti soittaa aina minulle ja sopii kyläilyt.

Joskus tunne ahdistavaksi, jos minulla on puhelin äänettömällä, on saattanut tulla seitsemän puhelua tältä äidiltä, perään muutama tekstari.

Hän myös kyselee tarkasti lapseni harrastukset ja muut menemiset, "vapaat aukot" yrittää paikata lasten tapaamisilla.

Tapaamiset on ok, mutta en ole varmaa tulee täysin hänen lapsensa toiveesta vai äidin tarpeesta.

Onko teillä näin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli sellainen, joka varmisti tapaamisen ensin, sitten listasi tekstiviestillä sallitut tekemiset, tapaamisen jälkeen informoi mitä ei olisi saanut aikaisemman listan lisäksi tehdä ja miltä heidän 10-vuotiaasta oli tuntunut. Eikä kyseessä todellakaan ollut mitään puukko / kirvesleikkejä. Kaikin puolin ahdistavia kyläilyjä, jotka nyt ovat onneksi jääneet. Vastavierailujen jälkeen saimme häneltä diagnooseja lapsestamme (motorisia, matemaattisia, kielitestauksen tuloksia, sosiaalisten taitojen vertailua yms. mukavaa) ja ylistystä omasta lapsestaan. Muiden kanssa lapsi päättää yhdessä mitä heitä huvittaa tehdä eikä huoltajat vaikuta leikkien kulkuun ja niin mielestäni pitääkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla