Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun olimme jo päättäneet lapselle nimen,

Vierailija
03.03.2012 |

Lapsen nimeksi tulee Stella ja nyt kaikki luulee että apinoin tän Ruotsin prinsessan nimestä, vaikka olin nimen päättänyt jo aikaa sitten. Voi vittu...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino jälkimmäisellä tavulla.

Etenkään, kun Estel lausuteen Istel, ei estell

Vierailija
2/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperheen superäitiä joka aamupäivän aikana rakastelee kahdesti, ulkoiluttaa lapset kahdesti, siivoaa koko talon ja jumppaa päälle.

En edes ehtinyt hakea tiimarista muistiinpano vihkoa ennen kun Stella hävisi bittiavaruuteen.

Missä on Stella? Mä niin haluaisin kuulla sen anopin antamista stringeistä ja pikaisista lemmenhetkistä pihavajassa samalla ikkunasta vahtien lasten leikkejä. Ja ne viikottaiset farkkujen ostot, niistäkin olisi niin kiva taas kuulla. Tule Stella takaisin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimihän lausutaan "Estell" - joten Stella ei oikeestaan edes kuulosta kovinkaan paljon samalta.

Etenkään, kun Estel lausuteen Istel, ei estell...

Enkä usko, ett kukaan luulee, että ap apinois naapurimaan rinsessaa!

Vierailija
4/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimihän lausutaan "Estell" - joten Stella ei oikeestaan edes kuulosta kovinkaan paljon samalta.

Etenkään, kun Estel lausuteen Istel, ei estell... Enkä usko, ett kukaan luulee, että ap apinois naapurimaan rinsessaa!

Vierailija
5/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään, kun Estel lausuteen Istel, ei estell... Enkä usko, ett kukaan luulee, että ap apinois naapurimaan rinsessaa!

Av-palsta on näköjään ainoa paikka missä jotkut itsepäisesti väittävät Estellen ääntyvän [istel]...mistähän johtuu, kertokaa istel-ihmiset?

Vierailija
6/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Av-palsta on näköjään ainoa paikka missä jotkut itsepäisesti väittävät Estellen ääntyvän [istel]...mistähän johtuu, kertokaa istel-ihmiset?

Vierailija
7/23 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä, että tällaisen uutisen jälkeen tulee estellet, estellat ja stellat lisääntymään. Ja kaikki jotka nimen lapselleen antavat tietenki selittelevät päättäneen nimen jo aiemmin, ja nimen omaan selittelevät koska eivät kehtaa myöntää. Haluavat sen antaa koska prinsessallakin on... Nämä on juuri näitä nimiä mitä halutaan lapselleen antaa tehdäkseen perheestä ja omasta elämästään vähän eliitimpää. Suomenruotsalaiset nimet lapsille, koska se on vähän hienompaa! Tähän katekoriaan kuuluvat ellenit, emilit, felixit, sofiat, maddet ja muut ihanat pikku prinsessat ja prinssit... Jospa niistä tulisi isona jotain hienoa kun nimet ovat eliitimpää ja voihan niillä lapsilla aina luoda illuusiota omasta täydellisestä elämästään. Terkuin Madde

Vierailija
8/23 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tule estelle mieleen, ei ole niin lähellä. Mulla tulee siitä mieleen Brando huutamassa...ehkä tiedätkin miksi:)

Vierailija
9/23 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Stella? Mä niin haluaisin kuulla sen anopin antamista stringeistä ja pikaisista lemmenhetkistä pihavajassa samalla ikkunasta vahtien lasten leikkejä. Ja ne viikottaiset farkkujen ostot, niistäkin olisi niin kiva taas kuulla. Tule Stella takaisin!!!

Vierailija
10/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön nimi on Stella, nimetty kolme kk sitten, ja jos nyt Stella-nimi yleistyy Estellen myötä Suomessakin kun tykkäsin kun ei ollut niin hirveän yleinen :/

Mutta ei voi mitään, ihana nimi kun on =)

Vierailija
11/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääke nimeltään stella, kauppakeskus Mikkelissä ja stella polaris... Ei siis mitään kauhean viehättävää nimessä!

Vierailija
12/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nen päätteinen. Ne on vähän naurettavia yhdistelmiä! Ulkolainen etunimi ja suomalainen aatelisnimi!

Vierailija
13/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkuilla oli aikanaan spanieli jonka nimi oli Stella. Se tuli ekaks mieleen.

Mut on kiva nimi se.

Samoin, siis ei tule mieleen Estelle vaan tuttavaperheen Stella-shetlanninlammaskoira.

Vierailija
14/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nen päätteinen. Ne on vähän naurettavia yhdistelmiä! Ulkolainen etunimi ja suomalainen aatelisnimi!

Vierailija
15/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastella :D hirvee nimi, sietääkin vituttaa

Vierailija
16/23 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, ett kukaan luulee, että ap apinois naapurimaan rinsessaa!

Vierailija
17/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkuilla oli aikanaan spanieli jonka nimi oli Stella. Se tuli ekaks mieleen.

Mut on kiva nimi se.

Vierailija
18/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nimeen vaikuttaa?

Vierailija
19/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ajattele noin :) Stella on ihana nimi!

Vierailija
20/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on elämässä tärkeintä, ettei kukaan vain pitäisi sua tyhmänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi