Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi käydä lounalla, kahvilla tai kaljalla naispuolisen ystävän kanssa?

Vierailija
02.03.2012 |

Kyse ei siis olisi mistään työasioista, vaan tapaaminen liittyisi puhtaasti vapaa-aikaan ja kyse olisi miehesi ystävästä. Sinä et tietenkään voisi liittyä seuraan, vaan ainoastaan miehesi tapaisi ystäväänsä (naista).

Perustelut, miksi annat tai et anna.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aivan eri asia käydä kahvilla tai lounaalla kuin kaljalla kahdestaan vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa. Suomessa ravintolat ovat iskupaikkoja, ja omassa tuttavapiirissäni kahdenkeskiset kaljoittelut tulkitaan kyllä treffeiksi. - Mutta olen samaa mieltä, että parisuhde ei ole vankila. Mutta pitää voida keskustella omista hylätyksi tulemisen tunteista ja miettiä, haluaako ehkä itse lopettaa parisuhteen, jossa toisella on tarve treffailla muita. Ehkä mies huomaakin, että haluaa sittenkin laittaa etusijalle vaimon/tyttökaverin  ja jättää pois muiden naisten treffailun. Jos taas nuo treffailut ovat tärkeämmät, niin miksi edes sinnitellä sellaisessa suhteessa - paitsi jos on lapsia, jolloin pitää jaksaa enemmän.

Vierailija
2/55 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mieheni voisi käydä, ja varmaan on käynytkin. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä, joita tapaan silloin tällöin, ja mieheni tietää. On myös yhteisiä tuttuja, joita tavataan yhdessä tai erikseen. 

Oon itse tehnyt miehistä sellaisen havainnon, että jos miehellä on sisko, niin kanssakäyminen on usein helppoa, mutkatonta ja vähemmän virittynyttä, kuin miesten kanssa, joilla ei siskoa ole. Siskottomien miesten asenne taas on usein jotenkin vastakkainen, en osaa kuvata hyvin, mutta vähän enemmän sitä epämääräistä fiilistä, että mitähän sillä oikein on mielessä, kun käyttäytyy jotenkin epämääräisesti, epäselkeästi. Jolle itsekin on vaikeampi kommunikoida, kun ei oikein saa palautetta, josta tietäisi ymmärtääkö naisen puhetta lainkaan...? Karkea lajittelu, mutta toistaiseksi oon miehistä arvannut kummin on. Siis näitä miehiä tapaa lähinnä harrastuksissa ja töissä, joiden kanssa jossakin tilanteessa kommunikoi muutakin kuin asia-asiaa. Itsekin ajattelen muita miehiä enemmän veljinä kuin mahdollisina rakastajina, ja mulla on myös veli. Oma mies on oma mies ja eri juttu. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten se olisi ok. Mutta jos ei ja yhtäkkiä ilmaantuisi tällainen naispuolinen kaljakaveri,niin oudolta se tuntuisi.

Vierailija
4/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalle voisi mennä, jos olisi joku vanha tuttu kouluajoilta tms.

Vierailija
5/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hänen eksänsä, sekä eksän sisaret.

Tietysti hän tapaa heitä. On ollut eksän perheen kanssa matkallakin:D

Vierailija
6/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei erotella ystäviä sukupuolen mukaan. Eilen illalla oli just kylässä naisystävän luona, hän on sairaana ja mies kävi viemässä ruokaa ja juttelemassa.

Vierailija
7/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en siis edes ajattele että siihen pitäisi kysyä lupaa. Mieheni paras ystävä on nainen. Olivat joskus opiskelukavereita ja työkavereitakin vuosia sitten. Muitakin naispuoleisia (työ)kavereita varmaankin on.

Miksi ei?

En mitenkään usko että mies tekisi mitään "kiellettyä" tuntemiensa naisten kanssa. Ainakaan sen hyvän ystävänsä, joka on oikein mukava perheellinen nainen.

Vierailija
8/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tykkää, että mieheni tapaa muita naisia, koska tiedän siihen liittyvän aina seksuaalista kiinnostusta.

Vierailija
9/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän parisuhde ole mikään vankila.

Vierailija
10/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tykkää, että mieheni tapaa muita naisia, koska tiedän siihen liittyvän aina seksuaalista kiinnostusta.

yääk.

Vierailija
11/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään väliä. Meillä kummallakin on eri sukupuolta olevia ystäviä.

Surullista, jos pitäisi tuollaiseen lupia kysellä.

Vierailija
12/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääk.

katsoin sellaisen haastattelun, missä yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, voivatko mies ja nainen olla vain ystäviä (siis ettei toista ajatella seksuaalisesti), naiset vastasi, että kyllä, ja miehet, että ei :) Varmastikaan ei tietty suurinta osaa naisista haittaa, vaikka heidän miehensä miettisi ystäväänsä siinä mielessä, kunhan ei tee mitään, mutta että luultavasti naiset helpommin voi suhtautua mieheen sukupuolettomana olentona kuin toisinpäin.

Vierailija
13/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan kanna huolta mieheni naispuolisista ystävistä.

Vierailija
14/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käydä heidän kanssaan ihan missä vaan.

Itsellänikin on miespuolisia kavereita, mutta harvemmin lähden mihinkään kaksistaan kenenkään kanssa, yleensä mukana on isompi poppoo kumpaakin sukupuolta. Mutta käyn siis paljonkin omissa menoissani, koska mies on reissutyössä, eikä jaksa kotiviikonloppuina muuta, kuin olla lasten ja minun kanssani 24/7.

Vierailija
15/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääk.

katsoin sellaisen haastattelun, missä yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, voivatko mies ja nainen olla vain ystäviä (siis ettei toista ajatella seksuaalisesti), naiset vastasi, että kyllä, ja miehet, että ei :) Varmastikaan ei tietty suurinta osaa naisista haittaa, vaikka heidän miehensä miettisi ystäväänsä siinä mielessä, kunhan ei tee mitään, mutta että luultavasti naiset helpommin voi suhtautua mieheen sukupuolettomana olentona kuin toisinpäin.

Mä tosin naisena vastaan myös että ei voi olla pelkästään kaveri. Ainoastaan jos toinen osapuoli on homo/lesbo. Näin ainakin oman kokemuksen mukaan.

Vierailija
16/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonutkaan, että pitäisi kantaa, kommentoin vain sitä, että vaikka itse ei ajattelisi koskaan miespuolisista ystävistään mitään seksuaalista, niin luultavasti useimmat miehet niin tekee ainakin silloin tällöin. Mutta eipä se minuakaan haittaa, kunhan ei tee mitään eikä ala flirttailemaan tms.

Vierailija
17/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonutkaan, että pitäisi kantaa, kommentoin vain sitä, että vaikka itse ei ajattelisi koskaan miespuolisista ystävistään mitään seksuaalista, niin luultavasti useimmat miehet niin tekee ainakin silloin tällöin. Mutta eipä se minuakaan haittaa, kunhan ei tee mitään eikä ala flirttailemaan tms.

Vierailija
18/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse ei ajattelisi koskaan miespuolisista ystävistään mitään seksuaalista, niin luultavasti useimmat miehet niin tekee ainakin silloin tällöin. Mutta eipä se minuakaan haittaa, kunhan ei tee mitään eikä ala flirttailemaan tms.

Minua ei haittaa vaikka mieheni ajattelisikin jotain seksuaalista kavereistaan kunhan ei ala toteuttamaan ajatuksiaan. Itsellänikin on miestyökaveri joka on niin hottis, että pakostakin ajattelee hänestä jotain seksuaalista. En kuitenkaan koskaan tekisi mitään "sellaista" hänen kanssaan, joten ei hätää. Flirttailuakaan en pidä pahana.

Vierailija
19/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän alkaisi viettämään enemmän aikaa kavereiden kuin perheen kanssa, ottaisin kyllä sen asian puheeksi.

Vierailija
20/55 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä on paljon tuttuja, totta kai saa pitää heihin yhteyttä. Louanaalla se usein käykin, sekä miesten että naisten kanssa, kahvilla harvemmin ja kaljalla ei koskaan, koska on nykyään raitis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme