Minkä ikäiseltä tämä nainen näyttää?Rehellisiä vastauksia.
Kommentit (57)
siitä, miltä eläkeikää lähentelevä nainen näyttää. Kaikki ei ole Aira Samulineja.
blondina paljon nuoremman näköinen. Tuossa kuvassa noin 45-50v.
Siis naamastaan.
siitä, miltä eläkeikää lähentelevä nainen näyttää. Kaikki ei ole Aira Samulineja.
enkä lukenut muita vastauksia. Mielestäni nainen on kuvan perusteella noin 50-vuotias.
enkä lukenut muita vastauksia. Mielestäni nainen on kuvan perusteella noin 50-vuotias.
Ootteko oikeasti nähneet noin hyvän näköisiä viisikymppisiä. Nelikymppisenäkin olisi hyvän näköinen. Ihan selvästi alle 40 v, mutta silti näyttää ikäistään vanhemmalta. Noin 35 vuotiaan näköinen.
Korkeintaan 35
Sanoo oikeasti nelikymppinen.
Todellakin vanhemmalta kuin 35.
- sanoo 35vee
(neljääkymppiä olisin veikannut minäkin)
nainen näyttäisi noin suurin piirtein ko. kuvan näköiseltä 35 vuotiaana. Muutenkin meitä on niin moneen lähtöön.
tuli mullekin hartaan pohdinnan jälkeen ekana mieleen.
että turvotus on aina merkki alkoholismista/mielialalääkkeistä? Voi s-tana... Mulla on fibromyalgia ja olen ollut PUOLI VUOTTA turvoksissa, koska tulehdus on niin pahana! Tosi kiva, jos joku luulee mua alkoholistiksi tämän perusteella...
Jos on oikeasti 30! Olisin ajatellut kuvan perusteella että 45-55 eli useamman vuoden itseäni vanhempi. Olen siis itse 42, mutten ollenkaan noin ryppyinen...
musta noin 40-45-vuotiaalta. Olen itse 37 ja jos vertaan vaikka samanikäisiin kavereihini, niin olisin sanonut, että on ilman muuta useamman vuoden meitä vanhempi.
musta noin 40-45-vuotiaalta. Olen itse 37 ja jos vertaan vaikka samanikäisiin kavereihini, niin olisin sanonut, että on ilman muuta useamman vuoden meitä vanhempi.
http://www.iltasanomat.fi/idols/korkojen-kera-nain-laura-voutilainen-se…
Näyttääkö tääkin vanhemmalta vai ihan vaan ikäiseltään?
Mä olen 44v ja en todellakaan noin vanhan näköinen!
Voisin sanoa että ainakin 40v, mutta tiedän monia 30vuotiaitakin, jotka näyttää vielä vanhemmalta.
Sanoisin että ehkä oikea ikä kaikesta huolimatta on jotain 35v?
Noin 55-62v.