Minkä ikäiseltä tämä nainen näyttää?Rehellisiä vastauksia.
Kommentit (57)
Korkeintaan 35
Sanoo oikeasti nelikymppinen.
mut tos näyttää melkeen 50v tai ylikin:S
Saman ikäinen kuin minä ja tuo on paljon vanhemman näköinen kuin äitini.
Kasvot turvonneet ja kroppa on kuitenkin timmi tai ainakin telkkarissa oli timmi.
Toki hän on pukeutumisensa ja tyylinsä puolesta nuorempi. Kasvot ovat ihmeen turvonneet. Maistuneeko alkoholi vai onkohan jo botoxit käytössä?
joka 25 vuotiaana näyttää nelikymppiseltä, vaikka kroppa on vielä parikymppisen.
En juo ollenkaan alkoholia, enkä varsinkaan käytä mitään botoxeja!
Minulla on lapsesta asti ollut hyvin löysä iho, ja nyt 34-vuotiaana koko naamani roikkuu pari senttiä oikeaa sijaintiaan alempana.. Pystyn hieman korjaamaan tätä vetämällä korvia taaksepäin, jolloin kasvot vetäytyvät oikeammalle kohdalle. Mutta valokuvissa, vaikka tekisin näin, otsassani on juuri tuollaiset juonteet ja muutenkin ihon pinta näyttää aika samalta kuin Janicalla.
Arvatkaa harmittaako, että olen jo nyt viisikymppisen näköinen!
50v, iho huonokuntoinen ja veltostunut, alkavaa ryppyä siellä täällä. Äitini iho näytti tuolta 50v ikäisenä, nyt 65v ja ihan selvää ryppyä jo kaulan iholla ja vähän muuallakin.
Tutkin tuota kuvaa lisää, ja kätenikin näyttävät kuvissa juuri tuolta. Kuvassa voisin olla minä, jos olisi kasvonpiirteiltään eri näköinen. Painokin täsmää, eli ei ole oikeasti mitenkään lihava, mutta tuossa kuvassa ruumiinrakenne näyttää hyvin tanttamaiselta.
Olen puolijulkkis, jonka pitää toisinaan esiintyä lehtikuvissa. On rankkaa.
Mutta viinaa on tullut juotua ja tupakkaakin ehkä poltettua. Luulee olevansa sievempi kuin on. Vähän teinipisiiksen tyyliä.
mm. monet mielialalääkkeet tekevät sitä.
Tuo punainen tukka ja kampaus vanhentaa älyttömästi. Kroppahan tuolla 31-veellä on kuin 19 kesäisellä tytöllä! Mut naama on valitettavasti eri paria ja näyttää vanhemmalta kuin onkaan. Täytyyhän sen rankan elämän ja yötöiden jossain näkyä..
Mauttomat, luonnottomat. Oisko 53 v? Siinä huiteilla. Ehkä tupakkaa polttanut ja viinaa juonut. ääni lienee viinan ja tupakan polttama, matala. Ei ole tyttönen tämä enää. Silmien kaunis väri pääsisi enemmän esille jos hiusten väri olisi parempi. Tässä kuvassa näyttää alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvalta joka kuitenkin haluaa hienostella, sitä osaamatta.
Korkeintaan 35
Sanoo oikeasti nelikymppinen.
Todellakin vanhemmalta kuin 35.
- sanoo 35vee
(neljääkymppiä olisin veikannut minäkin)
Mauttomat, luonnottomat. Oisko 53 v? Siinä huiteilla. Ehkä tupakkaa polttanut ja viinaa juonut. ääni lienee viinan ja tupakan polttama, matala. Ei ole tyttönen tämä enää. Silmien kaunis väri pääsisi enemmän esille jos hiusten väri olisi parempi. Tässä kuvassa näyttää alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvalta joka kuitenkin haluaa hienostella, sitä osaamatta.
mutta näyttää noin 15 vuotta ikäistään vanhemmalta.
Mun äiti on 52 ja Janica näyttää tuossa kuvassa ehkä hiukan nuoremmalta kuin hän.
Minäkin olen sitä mieltä, että vaaleat, pitkät hiukset sopivat hänelle paljon paremmin. Tuossa Norjassa otetussa kuvassa näyttää jopa nuoremmalta mitä onkaan. Ja upea kroppahan hänellä on. Tuo nykyinen hiustyyli vain vanhentaa tosi paljon.
Kasvot arpiset, ryppyiset ja roikkuvat.
Aika kuluneen oloinen.
Kuka hän on?