Lue keskustelun säännöt.
Kylpylässä kytätään
02.03.2012 |
Palasimme juuri mieheni kanssa Kuusamon Tropiikista hiihtolomalta ja on todettava, että en saanut kunnolla rentoutua kylpylässä. Syynä tähän olette te häpeilemättömät naiset, jotka tuijotatte mieheni parikymmensenttistä kalua höyrysaunassa ja sen jälkeen jatkatte kyttäystä kylpylässä ja myöhemmin ravintolassa. Te ette ota ollenkaan huomioon, että hän on varattu mies. Kasvakaa ja etsikää vapaata seuraa
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hahmhah,haa! Valehtele Lisää !!!