Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään epilaattoria?
30.01.2012 |
Voiko sillä poistaa karvat pimpulista?
Vahaus kyllästyttää jo
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sun tarttee varmaan vaan kokeilla. ostin just ja jaloista ei edes sattunu, kainaloista oli että kääk, mutta toka kerralla ei niin paljon enää tuntunut. Alapäästä ei oo mulla tapana karsia eli ei kokemusta muuta kuin noi jotka tursuaa pikkareiden ohi. ne oon nyppinyt aina eikä sekään enää tunnu- eikä sullakaan varmaan tunnu sen kummemmin kun olet vahaamiseen tottunut. eli anna mennä vaan.
korkea kipukynnys joten kestän hyvin mutta tulee niin pahasti näppyjä että koetan välttää vaik ois helppo keino.
Eli ei.