Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään epilaattoria?

Vierailija
30.01.2012 |

Voiko sillä poistaa karvat pimpulista?

Vahaus kyllästyttää jo

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei.

Vierailija
2/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä, sattuu niin vietävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tarttee varmaan vaan kokeilla. ostin just ja jaloista ei edes sattunu, kainaloista oli että kääk, mutta toka kerralla ei niin paljon enää tuntunut. Alapäästä ei oo mulla tapana karsia eli ei kokemusta muuta kuin noi jotka tursuaa pikkareiden ohi. ne oon nyppinyt aina eikä sekään enää tunnu- eikä sullakaan varmaan tunnu sen kummemmin kun olet vahaamiseen tottunut. eli anna mennä vaan.

Vierailija
4/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkea kipukynnys joten kestän hyvin mutta tulee niin pahasti näppyjä että koetan välttää vaik ois helppo keino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä