Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Aviomieheni kielsi ystävääni (miestä) soittamasta minulle enää

Vierailija
29.02.2012 |

hääpäivänämme. Mies oli lastemme kanssa ulkona, minä siivosin sillä aikaa. Kun mies ja lapset tulivat kotiin, olin puhelimessa ystäväni kanssa (olemme tunteneet jo paljon ennen suhdettamme ja avioliittoamme) ja mieheni närkästyi. Lopetin puhelun "heti", jonka jälkeen mieheni soitti ystävälleni, ettei tarvitse enää soitella hääpäivänämme. Mitä mieltä olette?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan naurettavaa jos et edes hääpäivänä malta keskittyä parisuhteeseesi tuon enempää.

Vierailija
22/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miespuoliset kaverit joutavat avioliitossa jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa puhelimessa?? en käsitä.

aviomies on eri asia kuin joku satunnainen hömppä.

Vierailija
24/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritellyt kenen kanssa saat puhua puhelimessa tai ketä ystäviä saat tavata. Miehesi käytös on aika erikoista.

Vierailija
25/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi.. Mieti miltä itsestäsi rehellisesti tuntuisi jos miehesi soittelisi toiselle naiselle. Ja jos se ei tunnu susta miltään, niin koita ymmärtää miltä miehestäsi tuntui. Mustasukkainen, joka johtuu siitä että välittää. Itselläni on 2 miestä, jotka olivat parhaita ystäviäni ennen mieheni kuvioihin tuloa. Molempien kanssa vielä hyvissä väleissä, mutta ymmärrän kuitenkin tärkeys järjestyksen "miesteni" suhteen. Jos minun ukkoni soittelisi toiselle naiselle hääpäivänämme, niin vetäisin herneen nenääni ja ilmoittaisin, että menee sitten viettämään hääpäiväänsä keskenään, kerta minä en riitä. Sama toisin päin, näinpä osaamme kunnioittaa kumpaakin. On niitä parempiakin päiviä soitella kuulumisia! Ja aina voi jättää vastaamatta tai sanoa, nyt on huono hetki soitellaan huomenna. Ystävä ymmärtää. Ja pointti ei varmaan "ystävästä" vaan nimenomaan sukupuolesta. Olisit tyytyväinen, että miehesi haluaa näyttää rajat ja että hän on talon mies :)

Vierailija
26/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jälkeen olen huomannut asian enemmän. Oisko sitten tämä hellan ja nyrkin väli... Tämä ystäväni (mies siis) on viime vuosina ollut punainen vaate. Minulla ei olisi mitään vastaan miehen naispuolisia ystäviä. Mieheni on 50+, joten olisiko sillä vaikutusta asiaan?

ap

Vierailija
27/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paras ystävä on juuriin mies, mikä on varmaan harvinaista.

Se on niin harvinaista, että jos miehelläni olisi, ajattelisin varmaan heti, että heillä on suhde.

ratkaisu: Kaikki tapaavat keskenään ja suhteet selvitetään kerrasta, eikä käsketä panna poikki tietämättä, koska ihan hyvin samaa sukupuolta oleva voi olla se bestis, eikä mitään muuta ja mulla on näin.

Se pitää vaan jotenkin saattaa miehenkin tietoon ja hänestä voisi siten tulla miehenkin bestis:)

Vierailija
28/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitan jollekin ystävälleni, jos saan olla hetken yksin, vaikka ilman lapsia. Minun puolestani mieheni saa soittaa kenelle tahansa milloin vaan tai siis olla tekemissä kenen tahansa kanssa, jos kokee sen tärkeäksi. No ei nyt sentään mitään rikollista kuitenkaan.

ap

Vierailija
29/44 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on outo. Mä en ainakaan oleta, että minun tai mieheni ystävät (kumpaa tahansa sukupuolta) muistaisivat meidän hääpäivää. Soittajalle päivä on varmasti aivan tavallinen, eikä mitenkään merkityksellinen, joten soitelkoon milloin haluaa. Ap:n miehen mielestä siivoaminen hääpäivänä on ihan ok, mutta ei jutteleminen ystävän kanssa puhelimessa ole enää soveliasta.

Vierailija
30/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saisi ystävien kanssa puhua puhelimessa, oli sitten nais- tai miespuolinen? Ap ei kuitenkaan tehnyt sitä salassa, eli tuskin on oikeasti ystävyyttä kummemmasta kyse.

Vierailija
31/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vastaan puhelimeen, jos kuulen sen soivan, vaikka olisikin hääpäivä. Puhelimeni on päällä myös öisin, ystäviäni varten. Vuosiin ei ole kukaan soittanut yöllä:-)

ap

Vierailija
32/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan kyseessä olevan ystävyyssuhde? En ole koskaan tiirannut tai kyseenalaistanut mieheni suhteita. Olen kai sitten välinpitämätön. Mutta miksi vahtia aikuista ihmistä?

ap

Vierailija
33/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi mitään vastaan miehen naispuolisia ystäviä. ap

Vierailija
34/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle täältäkin sympatiat ! Toivottavasti ei jaksa vihoitella kauaa. Onko vaikea kunnioittaa miestäsi sen vertaa, että jos tiedät ystävämiehen olevan ongelma, niin sanoisit että ei soitella enää hääpäivänä mutta sinulla on silti oikeus ystäviin. Ja loppuun sanot rakastavasi kuitenkin häntä. Jos siis toivottavasti rakastat :) oletko antanut ystävällesi enemmän huomiota kuin miehellesi viime aikoina?

Vierailija
35/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi toisinpäin eli juttelisi jonkun akan kanssa puhelimessa teidän hääpäivänä ? koittakaa aina ajatella asioita myös sen kumppanin kannalta ...

Vierailija
36/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi haloota nostanut, jos olisit puhunut puhelimessa naisystävän kanssa. Oletko antanut sille aihetta olla noin epävarma?

Vierailija
37/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki aivan oiken, sillä naisen ei ole miestä uhmaaman.

Kyllä mennyt taas nykyaikana moraalit lepsuiksi.

Vierailija
38/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raataisin siivoamassa hääpäivänä!!!

Miestä ymmärrän, oisin itse TOSI mustis jos miehellä olis naispuolinen kaveri, onneksi ei ole. Sen pitäis olla ihan sanoinkuvaamattoman ruma ja epänaisellinen tapaus et voisin jotenkin sulattaa.

olen tosi epäreilu, tiedän, koska mulla on itsellä muutama mieskaveri tai sellainen mies joiden kans ollaan vähän turhankin lämpimissä väleissä eli sellaisissa joita en voisi miehelleni sallia vaikkei mistään sänkyhommista olekaan kyse.

Miespuolisista kavereista aikoinaan aika moni on yrittänyt vähän muutakin, yksi syy lisää miksi en vois miehellä naisystävää sulattaa.

Paras mieskaverini on miehenikin hyvä kaveri joten hänen kanssaan voisin puhua puhelimessa vaikka hääpäivänä, sitten pitäis kyl varmaan antaa miehellenikin puheenvuoro kaverin kanssa. Meillä on oikein hauskaa kolmisin, onneksi mieheni ei ole yhtä mustis kuin minä!

Vierailija
39/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raataisin siivoamassa hääpäivänä!!!

Miestä ymmärrän, oisin itse TOSI mustis jos miehellä olis naispuolinen kaveri, onneksi ei ole. Sen pitäis olla ihan sanoinkuvaamattoman ruma ja epänaisellinen tapaus et voisin jotenkin sulattaa.

olen tosi epäreilu, tiedän, koska mulla on itsellä muutama mieskaveri tai sellainen mies joiden kans ollaan vähän turhankin lämpimissä väleissä eli sellaisissa joita en voisi miehelleni sallia vaikkei mistään sänkyhommista olekaan kyse.

Miespuolisista kavereista aikoinaan aika moni on yrittänyt vähän muutakin, yksi syy lisää miksi en vois miehellä naisystävää sulattaa.

Paras mieskaverini on miehenikin hyvä kaveri joten hänen kanssaan voisin puhua puhelimessa vaikka hääpäivänä, sitten pitäis kyl varmaan antaa miehellenikin puheenvuoro kaverin kanssa. Meillä on oikein hauskaa kolmisin, onneksi mieheni ei ole yhtä mustis kuin minä!

Vierailija
40/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi.. Mieti miltä itsestäsi rehellisesti tuntuisi jos miehesi soittelisi toiselle naiselle. Ja jos se ei tunnu susta miltään, niin koita ymmärtää miltä miehestäsi tuntui. Mustasukkainen, joka johtuu siitä että välittää. Itselläni on 2 miestä, jotka olivat parhaita ystäviäni ennen mieheni kuvioihin tuloa. Molempien kanssa vielä hyvissä väleissä, mutta ymmärrän kuitenkin tärkeys järjestyksen "miesteni" suhteen. Jos minun ukkoni soittelisi toiselle naiselle hääpäivänämme, niin vetäisin herneen nenääni ja ilmoittaisin, että menee sitten viettämään hääpäiväänsä keskenään, kerta minä en riitä. Sama toisin päin, näinpä osaamme kunnioittaa kumpaakin. On niitä parempiakin päiviä soitella kuulumisia! Ja aina voi jättää vastaamatta tai sanoa, nyt on huono hetki soitellaan huomenna. Ystävä ymmärtää. Ja pointti ei varmaan "ystävästä" vaan nimenomaan sukupuolesta. Olisit tyytyväinen, että miehesi haluaa näyttää rajat ja että hän on talon mies :)

Puhua samalla kun siivoaa tai jossain romanttisella kynttiläillallisella. Mä vetäisin ehdottomasti palkoa nenään jos mieheni puutuisi ystävyyssuhteisiini mitenkään! Mulla on hirveesti miespuolisia kavereita joiden kanssa soitellaan päivittäin. Ihan samalla lailla kun naispuolisiakin.

Meillä olisi vakavan keskustelun paikka, tosin onneksi tuollainen skenaario on epätodennäköinen, meillä kun mies myös kunnioittaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan