Idos-Agnesilla lapsi!!
http://www.iltalehti.fi/2005/11/16/200511163733638_vi.shtml
Kyllä putos Agnesin pisteet mun silmis.. eilen vielä äänestin sitä jossakin gallubissa suosikikseni, mutta enpä enää..
Millainen äiti jättää lapsensa äidilleen ja muuttaa toiseen maahan jonkun äijän perässä??!!
Kommentit (81)
ja asiat huonommin kuin täällä??!! Eikö se pitäisi nimenomaan olla syy miksi ottaa pojan mukaan, että poikakin saisi paremman elämän rikkaammassa maassa!!!
ei siinä silloin totuttu kasvuympäristö ratkaise.. olisi ollut paljon helpompi tulla 5vuotiaana suomeen ja aloittaa täällä nyt koulu..
me emme tiedä asian kaikkia puolia. Voi olla, että poika ei halunnut lähteä, tai että Agnes halusi ensin itse järjestää elämän valmiiksi täällä ennenkuin pojan elämän mullistaa, en tiedä. voi olla miten vain, mutta pointtini onkin, että Agnesin päätös ei nyt välttämättä johtunut juuri siitä, että hän kylmästi olisi halunnut poikansa hylätä. Asiat eivät aina ole niin yksioikoisia, sitä halusin sanoa.
T: 14
Itä-Euroopassa monet ihmiset elävät vieläkin sellaisessa kurjuudessa, että sitä on vaikea kuvitella.
köyhemmistä maista tänne tulee ensin osa perheestä ja myöhemmin loput. Ei uskalleta tehdä hyppyä tuntemattomaan koko perheen voimin. Ja maamme ulkomaalaispolitiikka on sellainen, että jos Agnes haluaa äitinsäkin tänne niin tuo on ainoa vaihtoehto. Ensin itse naimisiin Suomalisen kanssa ja sitten perheen yhdistämisen perusteella haetaan kansalaisuutta sekä äidille että pojalle. Että näin !
Vierailija:
Mulle ainakin tuli mieleen heti, että on saattanut elättää itsensä tarjoilijan työn ohella vähän jollain muullakin.
Agneshan oli " tarjoilijana" jossain Puolan ja Saksan rajalla ja aika paljon Saksassa ja lähiseuduilla reissanneena tiedän kyllä millaisia paikkoja nuo Saksan ja viereisten köyhien maiden rajaseudut ovat. Ei siihen rajalle viitsi kamalasti edes pysähtyä, kun tein varressa näkee kaikenlaista: Äidit kauppavat teni-ikäisiä tyttäriään jne. Ja bordelleja vieri vieressä. Aika vaikea uskoa, että nuori tyttö olisi tuollaisella seudulla pelkkänä tarjoilijana.
ovat fiksuja ja valveutuneita, ja tältä myös Agnes vaikuttaa.
Uskon, että hänen pojallaan on hyvät olot tutussa ja turvallisessa paikassa.
Ei ole helppoa muuttaa sukulaisverkoston ulkopuolelle.
millaista meno noilla rajaseuduilla on. Itselläni on melkein itku tullut joskus Saksan ja Tsekin rajalla, kun olen nähnyt sielä aivan nuoria tyttöjä itseään kauppaamassa. Tulee raivo ja inho saksalaismiehiä kohtaan ja ihmetys, miten tuolla " palvelulla" voi olla niin kovasti kysyntää. Eli oli Agnes siellä tehyt mitä vain, helppoa ei hänen elämänsä varmasti ole ollut.
Mitähän kaikkea se Madonnakaan on tehnyt uransa eteen 4 aborttia jne...
Agnes on ihana!
Rakastan hänta jo nyt!
Suurin osa Suomeen muuttaneista ulkomaalaisista on jättänyt lapsensa sukulaisten hoiviin. Yleensäkin ulkomailla on normaalia, että sukulaiset pitävät huolta lapsista ja lapset eivät ole aina äidin hoitamia.
Hei haloo... Jättäisittekö te 7-vuotiaan lapsenne tänne mummon hoiviin ja muuttaisitte itse ulkomaille? Lapsi jäisi vain sen takia koska ITSE haluaa?
Tässä tais mennä mennä Agneksen voittomahdollisuudet kankkulan kaivoon,vahinko vaan kun on lahjakas laulaja mutta minä en ainakaan äänestä äitiä joka hylkää lapsensa jonkun miehen takia.Enkä varmaankaan ole ainoa joka ajattelee näin.....
onneksi vain av-mammat noin ahdasmielisiä, ja iistäkin vai osa-
tyhmä osa.
on se upeeta, että TE tiedätte täällä asian taustat! Että pelkästään miehen takia jätti lapsensa jne jne.
Eiköhän Agnes ja miehensä ole suunnitellut tämän asian, niin ettei AV-mammojen tarvitse sitä heidän puolestaan tehdä.
kin? Ei pullossa kasvaneilla pumpuli-pojilla ja -tytöillä ole mitään sanottavaa, mikä heistä tekisi idolin? Pelkkä ulkokuori vai?
hän on punninnut omat mahdollisuutensa ja todennut, että lapsen on parempi olla isoäitinsä kanssa.
Suurissa kaupungeissa elintaso alkaa olla lähellä meikäläistä, paitsi että ihmiset asuvat ahtaammin. Maaseudulla ja entisillä teollisuuspaikkakunnilla elämä voi ihan oikeasti olla aika surkeaa, juuri työttömyyden vuoksi.
Jo ihan naapuri-Virossa Tallinnassa ihmiset elävät todella paljon paremmin kuin vaikka Narvassa.
T:
37
Onko kukaan vielä ajatellut asiaa siltä kantilta, että Agnes ei välttämättä ole edes lastaan halunnut, mutta Puolassa asuneena tiedän, ettei heidän terveydenhuoltojärjestelmänsä ole samanlainen kuin meillä jossa abortin saa kuka hyvänsä nätisti sairaalan ovella niiaamalla. Siksi siis voisi olla ihan luontevaa että hänen nuori äitinsä tätä hoitaa. Ja olipas syy mikä hyvänsä, helvetin hyvä laulaja hän on, ja toivon hänelle vain kaikkea hyvää!!!
Jos kyseessä olisi mies ja tekisi noin, ei kukaan kummastelisi.