Ihan käsittämätöntä meininkiä Changella!
Menin Changen myymälään ostamaan liivejä, ja tiesin kokoni tarkalleen, koska mulla on sieltä ostetut liivit muutaman kuukauden takaa, ja siellä siis katsottu sillon että on oikeat. Ja mukavat ne on olleetkin.
No, kun sanoin myyjälle koon, se alkoi väkisin kantaa sovitukseen mulle liivejä, joissa oli vielä pienempi ympärys ja isompi kuppi. Oikein päivitteli, että pitää olla napakka ympärys ja riittävän iso kuppikoko. Joo, pitää pitää tiedän kyllä, mutta onko niille jossain koulutuksessa toitotettu, että asiakkaalla on AINA liian iso ympärys ja liian pieni kuppi vai mistä moinen?
Myyjä oli jotenkin ärsyttävän tietäväinen siitä, kuinka mulla muka on niiiin väärä koko. No sen mieliksi sovitin sit niitä mitä se toi ja mähän meinasin kuristua niihin. Hyvä jos ympäri menivät.
Menee kyllä jo naurettavuuksiin toi niiden touhu.
Kommentit (6)
Mulle myytiin sieltä niin tiukat liivit, että sain parin päivän päästä töissä melkoisen närästys/hengenahdistuskohtauksen. Jouduin lähtemään terveyskeskukseen kesken päivän, ja varsinkin ulkoilmassa tuo kohtaus oli niin paha, että pelkäsin tuupertuvani tk:n pihaan. Ne otti musta sydänkäyrät ja kaikki, kun kerroin, etten saa henkeä.
Mulla ei tosiaankaan ole taipuvaisuutta tuollaiseen ollut muuten, ei närästä ikinä, eikä ole muulloin ollut tuollaista. Kyllähän ne liivit sitten käytössä vähän venyy.
Itse olin aiemmin pitänyt koon 75C liivejä, 1. vierailulla Changessä ne vaihtuivat kokoon 70E, mikä olikin hyvä, 75C oli väärä koko. Nyt viimeksi Changessä käydessäni myyjä yritti kuitenkin tuputtaa kokoa 65G, joka on tosiaan liian pieni (leikkaa ihoon kiinni).
Tietysti moni varmaan tykkää ajatuksesta, että keho on luultua pienempi mutta rinnat suuremmat...
Eikö erimalliset liivit voisi olla erikokoiset sitten kuin normikoko?
mutta kun nää oli ihan samaa mallia kuin aiemmat. Myyjällä vaan selvästi oli päähän pinttynyt, että asiakkaalla on aina liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Ja siis tosiaankin ne myyjän tuomat oli aivan järkkytiukat.
ap
Sekin on joku myyntikikka että ne myyvät eri kokoja kuin muualla. Esim. 75C on siellä joku 70D tai 70E. Kuitenkin se on samaa koko kuin 75C muualla. Itse en osta sieltä tuon takia, on kivempi kuin voi ostaa tuttua kokoa joka paikasta.
Hei, tähän oli ihan pakko vastata, koska se oli kuin olisin itse kirjoittanut. Kun menin liikkeeseen lahjakortin kanssa (toppatakki päällä), niin myyjä näki heti kokoni (?) Menin sovittamaan liivejä, joiden ympärysmitasta jäi ainakin 7cm uupumaan. Sanoin, että koko on väärä, mutta myyjä vaan intti että pitää ottaa tiukat. En saanut liivejä edes henkeä pidätellen kiinnitettyä ja vaadin saada isomman koon. Myyjä ei aikonut antaa ,mutta vaadin ja sain vihdoinkin sopivat liivit joihin olen tyytyväinen. Ihmettelen vieläkin myyjän käytöstä.