JOULUKUISET 2012
Kommentit (402)
Ahdistaa, kun haluis jo testailla. Edellä mainittujen oireiden lisäksi mulle on iskenyt tajuton väsymys ja rintojakin vähän aristaa (mutta niin tekee muutenkin ennen kuukautisia).
Lähipiiriin on putkahdellut vauvoja tasaiseen tahtiin viimeisen kahden vuoden aikana, eikä vuosi tästä eteenpäin ole yhtään sen hiljaisempaa. Tällekin vuodelle odotetaan syntyväksi vielä ainakin neljä vauvelia. Voi kunpa meillekin...
Antsi
kp 28/34, yk 4
Gabriela: Kiitos tsemppauksesta, itteni tuntien tiesdän että tuun valittelemaan tänne varmaan aika paljonkin :DD
Höpsähtänyt: En oikeen tiedä pitäiskö raskautta epäillä, kun menkat kuitenkin tulivat, ja kestivät jopa yhden päivän enemmän kuin normaalisti, eikä kyllä muutoinkaan mitään raskauteen viittaavaa oikeen oo, muutaku tuo lämpö ja ne nippailut.. hmmh.. testillähän se tietty selviäis :D Tosin empä tiedä haluanko edes tietää vastausta, jos sattuiskin oleen postitiivinen, ni se paistais must niin paljon läpi et anoppi huomais heti :DD
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!
Minä täällä lasken päiviä, ja tikuttelen ovista. Eiköhän se kohta kolkuttele ovella, toivotaan näin. Tämä oli siis ensimmäinen Clomifen kierto, ja katsotaan kuinka tässä käy. Huomenna olen menossa ultraan, kun on ollut vähän kipuilua kohdun suunnilla. En tiedä onko sitten normaalia vai ei, liittyen siis Clomeihin, mutta kun tutkittavaksi pääsen, niin toki mielelläni menen, niin tietää missä mennään.
Gabriela, joo, mulla nyt tulee jo buranastakin kaiken maailman oireet, että siinä mielessä en ole yllättynyt. Miksi sulla Clomit käytössä ? Toivotaan todella, että sulla olisi siellä kyytiläinen. Muistelen itse kun raskauduin, niin siitä oli vaan jotenkin varma. Musta tuli hirmu seesteinen, ja mä vaan tiesin, että nyt tämä ei ole mun kroppa, ja jotain uutta tapahtuu. Luotetaan siis naisen vahvaan vaistoon ;)
Marjana, Kovasti pidän peukkuja täällä pystyssä, että täti ei kurvaile punaisellaan sinne teille. Oliko teillä testailtu, että missä ns. "vika", että ette ole raskautuneet ? Olet sen varmaan jossain kertonut, mutta, on mennyt kaiketi ohi :)
Tonnotin, kaikki on mahdollista. Mulla tuli menkat normaalisti, mitä nyt olivat normaalia niukemmat, ja 5pv menkkojen jälkeen plussasin, tosin silloinen raskaus meni kesken. Mutta siis silti, voi ne kuukautiset sieltä tulla, vaikka olisitkin raskaana :)
Töissä kaiffari ilmoitti, että sai juuri tietää, että on raskaana, ja viikkoja se 23 tms. Oli ihmetellyt, kun oli vatsa turvottanut, niin oli epäillyt että olisi vehnälle allerginen tms. Pillereitä kun söi, niin eihän se raskaus käynyt edes mielessä. Hänelläkin tuli menkat ihan normisti yms.
No, nyt hän sit lähti lomalle, ja äitiyslomalle. Toki olen onnellinen hänen puolesta, mutta silti siinä alkoi miettimään, että miksi ihmiset, jotka eivät halua lapsia, ne niitä sitten saa...?
Kai mun tarvii ottaa kans sellanen "ei lapsia meille"- asenne, niin josko niitä sitten alkaa sikiämään oikein urakalla ?
Mä lähden taas metsästämään ovista, ja kellistämään mieheni, tässä kierrossa kun olen päättänyt tulla raskaaksi :)
-Claudia, kp 10/25-29
Jepsis, mulla kanssa kauhee sressi ja harmitus jo valmiiksi nyt päällä vaikka lupasin ittelleni etten rupea stressaamaan. Helpommin sanottu kuin tehty. Toivotaan tosiaan plussien rytinää, että saatais tätä joulukuista listaa lyhyemmäksi
Marjana, monet jännää täällä sun puolesta. Vaikka oireita tuleekin kuulosteltua paljon, faktahan on se ettei niitä välttämättä ole ollenkaan, mistään ei voi olla varma.Mutta totta kai, sitä täytyy yrittää pitää itsensä maan kamaralla. Toivottavasti tuut pian kertomaan hyviä uutisia!
Alexandra, hui sullahan on jännät paikat, matkasuunnitelmienkin kannalta. Toivottavasti saat molemmat: plussan ja reissun!
Ems, hyvä kun sait helpottavia uutisia. Pitäis kanssa ”vierailla” gynen juttusilla, ihan vaan että tietäis et kaikki on kunnossa.
Liisuli, sulla on on asenne kohdillaan! Mäkin olen tässä ”odottelussa” niin alussa vielä, että yritän olla putoamatta liian korkeelta heti alkuun. Eli vuoden sisään jos ei mitään tapahdu, niin sitten täytyy ryhtyä ihmettelemään. Olishan se hyvä pitää hyvä fiilis päällä, kaikki tämä vaikuttaa myös parisuhteeseen.
Gabriela, sulla on kyllä ihan mahtava asenne, kyllä se käärö sieltä ennen pitkää tulee. Ja lupaavia oireita todella! Pidän sulle peukkuja!
Mupis, otin juuri myös poppaskostit mukaan: greippimehun ja aloitin oviksen tikuttamisen. Tylsää vaan kun tikutus ei ole vielä tehnyt tulosta. Mutta se iloinen mieli ja fiilis, ne on ne tärkeimmät stressin loitolla pitäjät…Hyvähän se on sanoa, kun itsellä hirveä stressi päällä….
Cedarfalls, harmi joulukuisiin tippumisesta, jospa se kevät tekis tehtävänsä, sitä toivon meille kaikille.
Antsi: Sulla rupee olemaan jännät paikat, moni sanoo että rintojen aristaminen on yksi varmimpia merkkejä, toivotaan että se pitäis paikkansa! Mulla kanssa lähipiiriin putkahdellut vauvoja, ei tosiaan helpota kuumetta ei. Kun vaan pystyis pitää nyt ne jalat maassa…
Claudia, täällä kanssa tikutellaan, oviksen toivossa. Plussatuulia nyt ensiksikin sen oviksen suhteen ja myöhemmin kuusta toivotaan että tulee se iso tärppi!
Mulla ei mitään uutta, ovista ei kuulu ei näy. Rupean epäilemään josko ryhdyin liian myöhään tässä kuusta sitä testailemaan. No viime kiertokin oli outo 36 päiväinen joten voihan olla että ovis vaan venyy.
Plussatuulia puhallellen,
-alicia kp 17/28-32 yk 3
Ehkä testailen sitten, jos rupee näyttämään ja tuntumaan siltä että olis raskaana..vaikka tuskimpa olen :)
mikäs marjanan tilanne on? :)
Alexandra: Tuo loman varaaminen on varmasti hieman stressaavaa tässä tilanteessa. :/ Viimeisillään ei ole mitään miellyttävää varsinkaan lämpimissä maissa olla muutenkaan, jos sattuu olemaan muutenkin tukala olotila. Mutta ihanaahan se loman odotus muuten olisi kyllä. Toivon, että asiat ratkeaa. :)
Ja juu, ratkaisin asian niin, että en mene tänään verikokeisiin... Odotellaan vielä.
Ems, onpa gynellä ollut hyviä uutisia. :) Mahtavaa! Minä eilen mietinkin, että missäs vaiheessa sinä menet ja mitkä on tuntemukset, kun listaa päivitellessä katsoin sinunkin olevan tuolla kärkipäässä. Malttia viimeisiin päiviin!
Liisuli: Höh, harmi jos se täti sieltä puskee kunnolla päälle. Juu kyllä se nimenomaan lohduttaa, että todennäköisyys raskauteen on olemassa ja kasvaa koko ajan.
Gabriela: Oikein, pidä kiinni tuosta fiiliksestä! :) Ja lounastunti puistossa kuulostaa huikean hienolta. Katselin nimittäin itse äsken ikkunasta, että meille tuli talvi uudestaan. ;) Eilen illalla ratsastin kunnon lumituiskussakin. Mutta ei se mitään, kevät keikkuen tulevi tännekin päin.
Minä sanoisin kyllä, että olen vain hurjan malttamaton noiden testien tekemisen kanssa. :D Ja kiitos, tuntui mukavalta kuulla positiivista kommenttia omista tekemisistään ja toimimisestaan parisuhteessa. :)
Höpsähtänyt: Onhan noilla hormonivalmisteilla aina se hiivan mahdollisuus, mutta enempi siihen vaikuttaa yksilökohtainen herkkyys hiivalle. Jos et hiivalääkettä halua käyttää (paikallisesti käytettäviä voi käyttää kyllä raskauden aikanakin), niin voithan kokeilla jotain paikallisesti käytettäviä maitohappobakteereita (Gynocaps tms). Tuo keltainen vuoto kyllä kertoisi hiivasta. Varsinkin, jos se on kokkareista.
Mupiksen hyvästä fiiliksestä otetaan kaikki mallia nyt. :) Paremmin sitä jaksaa, jos saa mielen pidettyä positiivisena.
Cederfalls, tervetuloa joulukuisiin!
Antsi, jospa ne vauvapöpöt sieltä lähipiiristä tarttuisi teillekin ja saisitte oman nyytin kasvamaan. :)
Claudia: Juu kyllä meille on kaikki tutkimukset tehty, eikä missään varsinaista vikaa ole. Miehellä on hieman heikko siittiöpitoisuus, joten pitää yrittää aina pidättäytyä ennen ovulaatiota, että siittiöitä olisi tarpeeksi. Jos se on se meidän suurin ongelma, niin kyllähän viimeistään koeputkihedelmöityksellä pitäisi tuloksia ruveta tulemaan. Sitähän ei tiedä löytyykö siinä vaiheessa joku ongelma itse hedelmöitysprosessissa, mutta se on sitten sen ajan murhe. Minulla on lievää pco:ta, mutta ei vaikuta kiertoon eli ovulaatiot tapahtuu aina ajallaan.
alicia: Onko ne ovistestien viivat lähtenyt yhtään vahvistumaan edes? Hyvinkin mahdollista, että se ovis on vasta tulossa, jos viime kiertokin oli noin pitkä.
ON: Alexandralle jo kirjoittelinkin, että en tosiaan aio mennä tänään verikokeisiin testauttamaan raskautta. Jotenkin vaan tuntuu liian aikaiselta, kun ei vuodon olisikaan edes pitänyt vielä alkaa tähän aamuun mennessä. En siis halua mennä sinne turhaan ja huomata illalla vuodon alkaneen. Tänään on siis dpo 14 (tai dpo 13) ja yleensä minulla alkaa tiputtelu aina dpo 14 ja sitten kääntyy kunnon vuodoksi seuraavana päivänä. Eilen illalla jo tuntui siltä, että menkat alkaa. Alavatsalle tuli nippailuja ja tuntui, että vuoto alkoi, mutta se olikin vain valkovuotoa. Joka tapauksessa hyvin menkkamaisia tuntemuksia oli eilen illalla.
Jos posti tuo raskaustestejä tänään, testaan iltapäivällä/illalla. Nyt pitäisi kuitenkin plussan näkyä jo tai sitten alan oikeasti odotella vuodon alkua.
Marjana kp 28/28-30 Dpo 13-14 yk 24
Ems: Hyvä vain jos tuntuu että aika kuluu nopeasi :) Hienoa että kaikki oli kunnossa ja sait siitä nyt varmuuden gynekäynnillä. Tsemppiä piinailuun!
Mupis: Niin ymmärrän tunteesi! Vaikka sitä kuinka on onnellinen toisen puolesta niin itse ainakin huomaan että oma tilanne on sellainen että jokaisen raskausuutisen jälkeen kyllä menee ihan itkuksi. Halaus! Ja hyvä asenne, itselläkin kaikki keinot käytössä :)
Liisuli: Olet varmasti oikeassa siinä että vaikka se raskaus antaa nyt odotuttaa niin sitten kun sen lapsen vihdoin saa, ei se tunnu enää miltään. Sitä odotellessa :) Ihana asenne sinulla!!
Tonnotin: Pois nuo ”sadfacet”! Sehän on hyvä merkki! Lämmöt tipahtavat juuri ennen tätiä ja pysyvät korkealla, jos tuleekin se plussa :) Toivotaan parasta!
Gabriela: Jotenkin itse olen ainakin sitä mieltä että menen vaikka minne hoitoihin, kunhan sen lapsen saan :) Mutta ihmiset ovat tosiaan eri mieltä asiasta ja jotkut ovat juuri samaa mieltä miehesi kanssa, että tulee jos on tarkoitettu. Itse en kerta kaikkiaan voi ajatella niin, muutenhan meillekin olisi jo selvää ettei lasta tule. Tsemppiä! Toivottavasti saat miehesi ylipuhuttua! Ihana asenne sinulla, nyt sitten olet raskaana! Olen niin kateellinen ihanista kevät lämpötiloista jo siellä! Voi kun täälläkin jo… :)
Höpsähtänyt: Itselleni ei ainakaan teroista tullut hiivaa. Oletko katsonut onko se haittavaikutus?
Cedarfalls: Pahoittelut tänne tipahtamisesta!
Antsi: Toki voit testata jos siltä tuntuu, mutta varaudu henkisesti negaan, joka voi johtua ihan vain siitä että testaat niin aikaisin. Plussaonnea!
Claudia: Miten meni gynellä tänään? Onko kaikki niin kuin pitääkin? Onnea oviksen bongaukseen ja hyödyntämiseen!
Alicia: Toivottavasti se ovis sieltä kohta löytyy! Kyllä minä koska tahansa valitsen mielummin plussan kuin reissun. Matkustella voin ensi vuonnakin :) Toivotaan…
Marjana: Oikeassa olet kyllä siinä että hirveän isolla vatsalla ei varmasti olo lämpimässä olisi nautittavaa. No, toivotaan ettei sitä tarvitse pähkäillä, vaan että se plussa nyt tulisi… :) Yritän olla optimistinen vaikka samanaikaisesti on se tuttu tunne, eihän minulle ole mitään takeita siitä että limakalvot olisivat tarpeeksi paksut vieläkään. Niitähän ei ole ultrattu, eikä menkat ole yhtään sen runsaammat. Mutta, toivo elää… Plussaonnea iltapäivän testaukselle!!!!!
ON: Vaikka yritän edelleen pitää toivoa yllä, huomaan että se tuttu pessimisti alkaa nostaa päätään... No, eikö sitä sanota että pessimisti ei pety? Katsotaan nyt, mutta oireita ei ainakaan ole oikein mihinkään suuntaan juuri nyt, paitsi hormooneista johtuvaa pientä. Ensi viikolla sen sitten näkee, viikko pitää vielä jaksaa odotella.
Alexandra, kp22, yk6+km+yk7
Terve!
Mupis: ymmärrän, että tuntuu pahalta kuulla toisten raskausuutisia, vaikka on onnellinen toisen puolesta, niin ei kuitenkaan osaa olla 100 % onnellinen. Musta tuntuu pahalta jopa kun kuulee jonkun julkkiksen raskautuneen tai saaneen vauvan :S Mutta hieno asenne sinulla, ei kannatakaan synkistellä, kevät ja kesä on tulossa, ja onhan tämä yrittäminen loppujen lopuksi positiivinen asia :)
Gabriela: kannattaakin nauttia tuosta tunteesta, kivaahan tämän jännityksen pitäisikin olla! Missä päin maailmaa muuten olet?
Alicia: voihan se tosiaan olla, että tämäkin kierto venyy, eli ovis on vasta tulossa, mulla on muutaman kerran tullut niinkin myöhään kuin kp 22.
Marjana: juu, samoilla päivillä näköjään mennään :) mulla tosin on pidempi kierto, eli vielä viikko pitäisi jaksaa odotella. Tulethan kertomaan miten kävi, eihän sitä tiedä, jos vaikka menkkatuntemukset olisikin jotain muuta! :)
Alexandra: tuo matkatilanne on aika hankala, mulla on vähän sama ongelma, tosin matka olisi jo kesällä, eli olisin vasta aika alussa kun matkan aika olisi, mutta mietin sitäkin, että jos on kovin huono olo tai muita oireita, niin ei siitä matkastakaan varmaan kovin paljon nauti, eikä varsinkaan lentomatkasta. Toisaalta eihän sitä voi niinkään elää että miettii koko ajan että mahdollisesti silloin ja silloin on raskaana. Pitää varmaan vaan varata se matka, ja miettiä sitä raskautta sitten jos oikeasti sitten onkin raskaana. Asioilla on tapana järjestyä :)
ON: tänä aamuna tuli yksi tippa ruskeahkoa valkovuotoa, onkohan merkki alkavista menkoista, vai voisiko olla kiinnittymisvuotoa? Menkkojen kun ei pitäisi alkaa vielä 5-6 päivään. Eli nyt olisi dpo 8 tai 9. Koskaan ei ole tiputteluvuoto alkanut niin paljon aikaisemmin. Muita oireita ei ole, normaaleja loppukierron nippailuja alavatsalla kummallakin puolella.
Eikö myös ovulaation jälkeen pitäisi tulla kuiva kausi? Nyt on oviksen jälkeen tullut samanlaista valkovuotoa kuin aina pari päivää ennen menkkoja, outoa?
Ja minä kun olin päättänyt että en tässä kierrossa kyttää oireita, hah! :D
Ihanaa päivää kaikille, kyllä se kevät ja kesä sieltä tulee! :)
Ems
Jälleen yksi ihana ilta mennyt ja ihana päivä tulossa :) vaikkakaan aurinko ei nyt paistakkaan niin kivaa voi olla silti :)
Ja jälleen siis olemme kaikki yhden päivän viisaampia ja lähempänä sitä mitä tässä on odotettu :)
Vissiin ilostuttaa nuo miehen tuomat ihanan vörikkäät tulppaanit kun on taas niin iloinen mieli :)
Ja kaikille nyt kun aina vaan puhutaan että pitää itse alkaa syömään tätä tai tätä niin muistakaahan että miehelle myös ne vitskut naamaan ja mahdollisimman monipuolinen ruokavalio ja auton penkinlämmitintä ei kannata pitää hirmu kauan päällä :) se tekee tuhojaan :)
Hui kun on jännät paikat suurella osalla taas, ihanaa kohta niitä plussauutisia saa kyllä ropista! :)
Paljon tsemppiä jännäilyyn ja edelleen etenkin Marjanalle kovasti voimia nyt! :)
Alexandra: oon joo katsonu ei kuulu haittavaikutuksiin. Hyvin vähän noissa muutenkin pakkausselosteen mukaan on haittavaikutuksia. Vielä sellasta sulta ja Marjanalta ja muilta kysyisin että onko terojen käytön aikana rinnat kipeytyny nopeammin. Mulla tosiaan tässä kierrossa nännien lisäks kipeyty rinnatkin jo todella aikaisin. Tosi arat ja turvonneet on tuolta sivuilta. Luin muuten siitä hiivasta että monet kärsii siitä nimenomaan raskausaikana ja etenkin alkuraskaudessa ja arvatkaa aloinko elätellä toiveita :)
Höpsähtänyt dpo 6
Ihanaa että alkaa nää piinaviikot huipentua tässä itse kullakin, tosin ite saan ainakin jänskäillä vielä ihan liian kauan... Aiemmin tuo kierto oli aika lailla tarkalleen sen 28 päivää, mutta edellisessä kierrossa 33 päivää. Eli melkein kaksi viikkoa siihen vielä! Viimeksi sorruin oikein jo tekemään testin, yleensä olen jaksanut rauhassa odotella. Tosin erinäisiä oireitakin oli tavanomaista enemmän. Vaan ei niin ei ja siihen päälle menkatkin oikein kummat. Nyt ei oireita ole kovasti ollutkaan oviksen jälkeen, mutta laskurin mukaan se on voinut olla vasta viikonlopun aikoihin. Tuntemuksista tosin väitän olleen jo aiemmin.
Ems: Olen kanssa miettinyt tuota kuivaa kautta oviksen jälkeen, nyt tuntuu kanssa ettei sellaista ole tullut ollenkaan ja oviksen aikaankin oli melkoista "mälväystä". Yleensä ei ole itsellä ollut kumpaakaan vaan paljon pienimuotoisempaa.
Alexandra: Me kanssa varattiin yhdet liput ukkokullan lempparibändin keikalle Budapestiin lokakuuksi. Pakko jatkaa tätä elämää tämän projektin ulkopuolellakin... Vaikka kyllä mäkin mietin ja sanoin ääneenkin että mitäs sitten jos. Onneksi Budapestiin ei ole pitkät lennot :) Se ettei varaa lippuja ja lentoja on ainakin mun mielestä viimesin keino että vauvaa ei tule, heh.
Nyt sitten vaan kaikille iloista mieltä ja malttia ennen plussatestien tekoa!
Aliiina
Terveiset ja voimahalaus teille kaikille piinalijoille tasapuolisesti,
on mukava lukea kaikkien ajatuksia ja kuulumisia; niistä saa ihmeen paljon vertaistukea ja monet kirjoitukset voisivat olla täysin omiani.
Marjana:
Sinulle erityisesti tsemppiä loppurutistukseen, toivottavasti kaikki menee NYT nappiin !!
Tosiaan ovathan ne nivusten kivut ja muut oireet ihan normaaleja tuntemuksia ennen menkkoja, mutta se mitä ihmettelen on tässäkin kierrossa kovin lyhyen tuntuinen luteaalivaihe. Limojen perusteella ovis olisi tässä kierrossa ollut kp 19-21/29. Menkkakivut ja pieni määrä ruskeaa tiputtelua alkoi kp 25.
Tiputtelen jonkin verran yleensäkin ja saatan kipuilla noin 5 päivää ennen menkkoja.
Alexandra84 ja Gabriela:
Kiitokset toivotuksista ja kaikkea hyvää teille piinailuun!!!
Ems:
Meillä on kyllä ihan samanlaisia oireita, toivottavasti nämä nyt olisivat jotain ihan
muuta kuin menkkoihin liittyvää. Jotain erilaisia vihlaisuja on ollut muutaman kerran
verrattuna menkkakipuihin, mutta enpä ole koskaan näin tarkasti nippailuja seurannut.
Harmi kyllä itselläni kaikki viittaa tällä hetkellä tädin tuloon…
en varmaksi tosiaan muista onko tummanruskea vuotoni alkanut jo näin aikaisin,
sitä tulee kyllä todella niukasti. Kohdun suulta jää sormen päähän pieni tippa ruskeaa limaa, verta ei vielä havaittavissa. Rinnat ovat arat, mutta niin ne ovat aina kierron tässä vaiheessa, nännien seudulla ei muutoksia.
Hirveää piinaa! vähän pessimisesti tässä kuitenkin totean ettei tainnut tärpätä,
koska en edes pystynyt 100varmasti paikallistamaan ovistani. Nyt vain meillä sitten
ahkerampaa peitonheiluttelua ensi kuussa, jospa se siitä!
-Charlotte82 kp 27/29-30, dpo9-11, yk 2
Höpsähtänyt: Minulla Terolutit ei tehneet mitään kummempia haittavaikutuksia, mutta oman kropan tuntemuksia en uskaltanut tulkkailla Terojen käytön aikana. Kyllähän ne nimenomaan rintojen arkuutta herkästi tekevät, mutta en muista enää oliko minulla normaalia aremmat silloin vai ei.
Ja omaa napaa. Tein tuossa päivällä herkän raskaustestin ja negaa näytti. Luulisihan tuossa jo jotain näkyvän, jos olisi näkyäkseen. Herkkyys oli kuitenkin 10 mIU/ml. Menkkatuntemuksia on kyllä siihen malliin, että alkaisivat nyt sitten vaan, jos kerta ovat alkamassa joka tapauksessa.
Varmaan vähän vaikea ilta on tulossa fiilisten kanssa, vaikka tähän kuinka on yrittänyt henkisesti varautua.
Marjana kp 28/28-30 dpo 13-14 yk 24
Moi! Oon seurannu tätä teidän keskustelua jo pitkään taustalta ja nyt uskaltaudun mukaan... eli, ollaan yritetty miehen kanssa vauvaa uusperheeseen jo liian pitkään, 1vuosi ja muutama kuukausi päälle. Nyt ollaan vihdoinkin siinä tilanteessa että raskaus on todella mahdollinen!
Kiertopäivät 30/27-29 ja tunne raskaudesta on voimistunut. Muita oireita ei juuri olekaan, lämmöt ei laske, iltaisin mahaa hieman juilii, rinnat hieman kipeät. Kaikki normaaleja menkkajuttuja.
Tänään aamulla pyyhkiessä tuli tippa kirkasta verta, sen jälkeen ei ole tullut mitään. Testiä en tee vasta kuin torstaina tai perjantaina, että saadaan varma tieto. Jos siis mitään ei tapahdu ennen sitä.
Jänskättää!
Rokkiäitskä, toivotaan että plussa tulee!
ON: oviksen metsästys aloitettu ja pieniä viitteitä oviksen saapumisesta jo onkin, haaleetakin haaleempi kontrolli viiva...eiku petipuuhia harrastamaan ja odottelemaan sitä kunnon kontrolliviivaa :)
Ainut mikä tämän kierron voi vielä pilata on se hemmetin oksupoksu tauti, muut sen jo sairastikin, toivotaan et päästään se ovis sit hyödyntämään kunnolla.
hilma 12/25-32
Tiistaita! Kiitos kaikille komenteista. Niinhän se sitten oli että eilen kun manasin ettei tikutus ole tuonut tulosta, niin tänään kp 18 tuli kaks saman vahvuista viivaa ovistikkuun, eilen oli täysin nega eli nyt pitäis olla otolliset hetket yrittää. Eilen oli vähän huono olo ja tänään on nippaillu vatsassa. Sanoin miehelle että nyt voidaan ässäillä paljon ;D Se tokas, et "mitä se on"?;-)
Kiitos sille nerolle joka keksi noi tikut vaikka ne eilen ketuttikin!
Toiveikasta viikkoa kaikille!
t.alicia kp 18/28-32
Vihdoin sain sen nyt aikaiseksi ja soitin sinne ja varailin aikaa. eivät antaneet vielä sitä vaan sanoivat että tulee kotiin sitten aika ja nyt jännittää :) No mutta meneepähän taas eteenpäin tämä homma ja jotenkin muutenkin on taas niin positiivinen olo ettei jaksa oikein musertaa mikään :) haittaaks se? :)
Oispas jo itselläkin aika että sais alkaa taas jännäämään että kuinkas kävikään :) ja nyt teille jotka olette siinä tilassa niin suuntaan kaiken POSITIIVISEN ajattelun teihin ja toivon että se tuo teille paljon plussia (mutta säästän osan itsellenikin :D )
mupis kp3/28 yk4
Norpalle ONNITTELUT plussasta!!!:) ihanaaaa:)
En taas valitettavasti ehdi lukea viestit läpi :/ mut toivon kovasti et kaikille tulis plussat!!:)
Omaa napaa:
eipä kummempaa.. Jotain ihme nippailua ja vihlauksia välillä ollut mut ei mitään muuta...
Pimpelipom kp22/31
Alicia: Minä yritän puhua miehelle ei-vauvakuumeisilla termeillä, kun taitaa olla pihalla välillä niistäkin. :D
ON: Täällä on nyt sellainen tilanne, että tänään tulee vaihtumaan tämä kp 29 kp 1:ksi. Eilen alkoi joskus neljän maita aivan järkyttävät vatsakivut. Juuri sellaiset menkkakivut, joita minulla on ekana vuotopäivänä. Vuotoa ei kuitenkaan tullut muuta kuin pari värillistä vaaleanruskeaa tippaa. Yötä vasten otin sitten särkylääkkeen, että saisin nukuttua. Vielä ei vuoto ole yön aikana alkanut, mikä on toki hieman outoa, koska yleensä tuo kipu tulee vasta vuodon alettua kunnolla.
Jos en eilen olisi testannut herkällä testillä, että kahta viivaa ei ilmesty, niin voisin kuvitella vielä olevani raskaana. Mutta nyt sitä on aika turha edes kuvitella.
Odotan siis vuodon alkavan ja soitan sitten polille, että suunnitellaan uusi inseminaatio pääsiäisen jälkeen. Ja siihen pidetään 5-6 päivän pidättäytyminen, että siittiöitä saataisiin vielä enemmän töihin. :)
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
Marjana kp 29/29-30 Dpo 14-15 yk 24
Hei kaikki!
Olin työmatkalla viime viikolla (siksi en enää marraskuisissa loppukierrosta kirjoitellut, sorry!) ja niinpä se vaan täti löysi sinnekin, tyhmä täti! Nyt sitten uutta yritystä; kp 6/22-28, yk 4.
Kaikille paljon plussatuulia!
Cedarfalls