Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUKUISET 2012

Kommentit (402)

Vierailija
1/402 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, toivon kovasti että et joudu enää kauaa odottamaan! Ja toivotaan nyt, että ovis osuu kohdilleen!! Kädet ristissä ja peukut pystyssä.

Minä olen uusi täällä, jonkin verran kyllä kirjoittelin esikoisen kuumeilun aikoihin (s. 4/10). Nyt siis toista lasta toivomme. Ollaan molemmat 27v. ja opintojen loppusuoralla. Ajateltiin, että tähän väliin sopisi..ehtiihän niitä töitä kai tehdä myöhemminkin :)

Menossa siis yk1, kierto on sekava, mutta viimeisin vuoto loppui 25.2. Ehkä alan nyt pitää hieman tarkempaa kirjaa näistä:D Tulin nyt suoraan tähän joulukuun puolelle, vaikka laskuri antaisi ajaksi marraskuun lopun.

2/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outimj, tervetuloa vaan joukkoon. Varmaan kohta saadaan kavereitakin tänne. :D

Haluatko kiertopäiväsi kuitenkin ilmoittaa? En saanut tuosta vuodon loppumispäivästä laskettua monetta päivää menet nyt. :)

Minä aloitan huomisaamuna sitten taas Clomifenit ja siitä tämä kierto on sitten potkaistu käyntiin. Inssin onnistusprosenttihan ei ole kuin 10-15%, mutta mahdollisuus sekin. Ja pääasia, että sinne nyt ylipäätään päästäisiin tässä kierrossa, kun en vaan jaksaisi odottaa enää yhtään.

Marjana kp 2/28-30 yk 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tänne kohta joku muukin tupsahda:) Joulukäärö olis aika ihana juttu!

Marjana, kyllähän 10-15% on enemmän kuin ei mitään, ei sitä koskaan tiedä :) En taustaasi sen enempää tiedä. Mitä kaikkea on yritetty? Ei ole tietenkään pakko kertoa :)

Pläräsin viime vuoden kalenteria ja laitetaan nyt sitten vaikka näin kp12/35-37 yk1. Tosiaan, mun kierto on sekava ja tiputtelut alkaa viikkoo ennen varsinaista..toivotaan, että tästä ei ole haittaa raskautumiselle. Nyt on ollut vähän outo olo, eli ehkä ovis alkaa olla lähellä..

Vierailija
4/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi! Eli Norppa81 raahaa takamuksensa joulukuisiin. Hitsinpimpulat suorastaan kun olin ihan varma että viime kierrosta olis tärpänny. Mutta ei!! =(

Taustaa: Eli ollaan kolmekymppisiä, yhdessä jo 12 vuotta. 4-vuotias tytär ennestään eli toista kuumeillaan. Ennen esikoista ollut yksi keskenmeno (6+3). Sitä ennen ollut pillerit, esikoisen syntymän jälkeen ei mitään ehkäisyä muuta kuin joskus kondomi ja ns. "varmat päivät". =) Että en tiiä mikä tässäkin nyt taas kestää. tuntuu että toisilla tulee ekasta yrityksestä heti vauva. Ihmeellinen on elämä!

Kivaa kun saa täällä purkaa olojansa ja täältä saa hyvää tsempitystä. KIITOS Marjana kun aloitit joulukuiset. :)

Eli mulla kp 3/27-32, yk 4.

Norppa81

5/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Minäkin siirryn tänne joulukuisiin. Olisipa maailman paras joululahja jos vauva jouluksi tulisi :)

Vähän taustaa, eli minä 29 v ja mies 31 v, esikoista yritetään. Mulla on lievä pco, mutta kuitenkin säännölliset kuukautiset eikä mitään muita oireita ja normaalipainoinen, voi olla kuitenkin että ovulaatio ei tule joka kuussa. Tässä kuussa olen ajatellut mennä gynellä käymään, niin voidaan selvitellä tilannetta tarkemmin ja ehkä alottaa sit lääkkeet.

Kiitos Marjana joulukuisten aloittamisesta, ja toivotaan että inseminaatio onnistuu tässä kuussa ja tärppi vihdoin tulisi!

Ems kp 1/30-35 (tai jotain) yk 5

6/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Arvelinkin, että pian tupsahtaa lisää porukkaa, kun marraskuisista tipahti pois muutamia jo ennen minuakin.

outimj: Meillä on siis ihan vain ajoitettu yhdyntää ovulaation ajankohtaan, mikä ei kyllä ole ongelma, koska tunnen ovulaation niin selvästi. Ja ollaan yritetty pidättäytyä ennen ovulaatiota muutama päivä, että siittiöpitoisuus olisi varmasti hyvä ja ollaan yritetty harrastaa seksiä päivittäin tai joka toinen päivä, mutta mikään taktiikka ei ole tuottanut tulosta. Yhden kerran olen saanut haamun raskaustestiin (Apteekin omaan eli se ei ollut tosiaankaan kuvitelmaa), joten kyllä se raskautuminen on mahdollista, mutta silti ei meinaa onnistua. Tuolloin siis vuoto alkoi pari päivää myöhässä kovien kipujen kanssa.

Ja noita Clomeja olen nyt syönyt tosiaan ja kierto on lyhentynyt 4-5 päivällä niiden ansiosta. Ensimmäinen inssi ja ensimmäinen varsinainen hoitoyritys on siis tämä, mitä nyt odotellaan parin viikon päästä.

Marjana kp 2/28-30

Vierailija
7/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun myös mukaan. :)

Sen verran taustaa, että meillä on yksi 1,5-vuotias tyttö ja toista ollaan kuumeiltu melkein vuoden verran. Lokakuussa teinkin positiivisen r-testin, mutta se onni päättyi ikävään keskeytyneeseen keskenmenoon, jota seurasi vielä erilaiset tulehdukset. Lääkärin mukaan nyt kaikki kunnossa ja mitään estettä raskaudelle ei ole. Kierrot on super pitkät, mutta niihinkään lääkäri ei mitään suosittellut, koska kaksi raskautta on kuitenkin saanut alkunsa suht nopeasti.

Nyt on sitten virallisesti menossa eka yrityskerta.

Ansku kp 10/35-62 yk3+km+yk1

Vierailija
8/402 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tullut näppisvirhe yrityskerroissa. Eli

yk4+km+yk1

9/402 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku, on vähän jännä, ettei lääkäri ole mitään määrännyt sinulle kierron lyhentämiseksi. On varmasti nimittäin melko tuskaista odotella parikin kuukautta, että alkaako ne menkat vai ei...

ON: Aloitin Clomi-kuuri tänä aamuna. Toisaalta tuntuu, että se inssihän on ihan kohta, mutta toisaalta siihen tuntuu olevan vielä ikuisuus. Jännittää kovasti, että meneekö kaikki putkeen. Lähinnä siis jännittää, että osuuko se ovulaatio nyt siihen oletettuun aikaan ja vaikka osuisi, niin silti pitää vielä töihin selittää miksi on päästävä jo klo 14 lähtemään, vaikka työvuoro päättyisi vasta klo 17. Ja sitten jännittää, että onko miehen sperman laatu juuri silloin terässä, että koko inssi voidaan tehdä. Meidän varmaan täytyy vaan jättää tämä kierto kokonaan sen inssin varaan ja pitää muutaman päivän pidättäytyminen ennen sitä varmuuden vuoksi.

Nyt on kyllä viimeinen viikko ollut hieman hankala tämän vauvakuumeen kanssa. On ollut normaalia enemmän noita epätoivon tuntemuksia ja pelkoja siitä, jos sitä muksua ei kuulukaan koskaan. Yritän olla ajattelematta sitä niin pitkälle, mutta ahdistavaa se silti on. Olen yrittänyt lukea ihmisten kirjoituksia siitä, kun on tärpännyt vuosien yrittämisen jälkeen joko hoidoilla tai ilman, että pysyisin järjissäni tämän olotilan kanssa. Ja kyllähän lääkäri viime kierrossa sanoi, että voin tulla raskaaksi ihan milloin vaan, koska mitään varsinaista estettä siihen ei ole. Siihen täytyisi nyt vaan jaksaa uskoa.

Mukavaa viikonloppua siskokullat! :)

Marjana kp 3/28-30 yk 24

Vierailija
10/402 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppa81, harmi kun jouduit tänne joulukuisiin :( Mutta jos nyt sitten se joulukäärö tulis?

Ems ja Ansku tervetuloa!

Marjana, mä niin toivon että sulla nyt tärppää! Epätietoisuus on kamalaa..että periaatteessa ei ole mitään syytä miksi ei, mutta silti jossain tökkii. On varmasti hyvä, että käyt täällä purkamassa asiaa ja me kaikki ollaan peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta!

ON: Ilmeisesti täällä hengailu on saanut mun kropan luulemaan, että olen raskaana. Olen ollut ihan älyttömän väsynyt, ruokahaluton ja vähän pahoinvoivakin. Pää tuntuu hataralta ja mies on saanut monet hyvät naurut mun jutuistani :) Alavatsalla menkkamaisia kipuja, eli luultavasti se on sitten se ovulaatio, joka siellä on tuloillaan.. ja vissiin se pistää tän pääkopankin sekaisin. Mietin myös, että johtuisko tää kummallinen olo stressistä..mulla on viimeset opintojutut nyt keväällä ja toukokuuhun mennessä pitäisi kirjottaa ja palauttaa ja tenttiä. Ja tietysti aloin huolehtia, että miten tämmönen stressaaminen vaikuttaa sitten raskautumiseen..

outimj kp13/35-37 tai jotain sinne päin. yk1

Niin ja taustatietoja: ollaan molemmat 27v ja meillä on yksi tyttö 4/10. Ja kaksi koiraa :)

Vierailija
11/402 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, joukkomme kasvaa. Tervetuloa Ems ja Ansku! =)

Outimj: Onnea yritykseen, ja joo, stressaaminen ei kannata mutta se onkin helpommin sanottu kun tehty. :D

Marjana: Pidän teille niin peukkuja ja oon hengessä mukana, toivottavasti inssi toteutuu ja osuu kohdilleen. Ei tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan... Mullakin tulee aina kaikenlaisista asioista sellasia "kuoppia" että vaivun ihan ajatuksiini, mut sit taas toteen että kun ei nää perhanan asiat murehtimallakaan parane ja tiettyjen juttujen edessä sitä vaan on voimaton.

Mä uskon että kyllä se vauva teille vielä suodaan, tavalla tai toisella. :)

ON: Menkat on jo hiipumassa, varsin erikoista koska mulla kestää ne yleensä 6 päivää! Mitäs ihmettä..? Kävin ostamassa raskausvitamiineja apteekista ja lueskelin netistä kaikkia hedelmöittymiskikkoja mitkä on varmaan ihan puuta heinää. :D Mies ainakin sai hyvät naurut ku kerroin.

Hirrween ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

Norppa81, kp 4/27-32, yk4

Vierailija
12/402 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti se tajusi tulla myöhään eilen illalla pienen tuhrun kanssa ja tänään aukes hanat kunnolla. Harmittaa tietysti kympillä vauvan takia, mutta olen tällä kertaa myös helpottunut, koska pelkäsin että kierto venyy tosi pitkäksi!

Elikkäs...

- Mami Kp 1/28-34 Yk 7

13/402 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outimj: Ehkä sitä vaan huomaa niitä oireita itsessään tämän vauvakuumeen myötä, vaikka samoja oireita on ollut koko ajan. Lähinnä ajattelen näitä elimistön tuntemuksia esim. ennen ovulaatiota. Tokihan se stressi voi vaikuttaa raskautumiseen, joten kannattaa pyrkiä elämään ns. mukavaa elämää. Sellaista, että voi joka päivä nauttia olostaan, vaikka olisikin kiire ja stressaavia tekijöitä.

Norppa: Meillä mies on vain uteliaana katsonut vieressä, kun olen vetänyt hirveät määrät greippimehua ja omenaviinietikkaa ja vaikka sun mitä ja makaan vartin jalat kohti taivasta yhdynnän jälkeen jne. :D Jossain vaiheessa kyllä usko hiipui kaikkiin poppakonsteihin ja mennään ihan perusvitamiineilla ja omega-3:lla. Ja miehelle sinkkiä, kun sen väitetään parantavan siemennesteen laatua. Ja ellei tehoa siihen, niin estääpähän ainakin flunssia.

Ja jalat kohti taivasta olen kyllä edelleen ovulaation aikaan, oli se sitten kuinka hullua tahansa.

Mami, pahoittelut tädin saapumisesta, mutta tervetuloa!

ON: Menkat alkaa täälläkin hiipumaan. Välillä tulee vielä vuotoa, mutta pitäisi parissa päivässä loppua kokonaan. Tänään menossa 2. clomipäivä ja meinasin jo unohtaa ottaa koko napin. Oikeasti pitää laittaa muistutus puhelimeen, kun en antaisi itselleni anteeksi, jos unohtaisin sen ja sotkisin itse kierron sen takia. Jouduin eilen vetämään ihan hillittömän määrän särkylääkkeitä migreeniin, mutta toivottavasti se ei vaikuttanut nyt vielä tässä vaiheessa munarakkulan kehittymiseen. Kyllähän menkkoihin voi ibuprofeenia ottaakin, että ehkä se ei vielä ollut katastrofi. En nimittäin pelkällä parasetamolilla pärjännyt millään, enkä meinannut pärjätä noiden yhdistelmälläkään.

Pystyisin varmasti ihan rauhallisin mielin odottamaan tuota inssiä, jos olisin varma, että se ovulaatio osuu varmasti sille suunnitellulle inssipäivälle. Mitäänhän en sille tässä vaiheessa mahda, mutta vatvon sitä silti koko ajan. Omituinen mieli. :D

Marjana kp 4/28-30 yk 24

Vierailija
14/402 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tännepä pomppaan minäkin!

Taustoja sen verran, että kolmatta lasta toivotaan, isommat prinsessat 6 ja 4. Nyt pärähti yk 2 käyntiin, valitettavasti ensimmäinen yk-kierto jäi 22 päivän mittaiseksi, mikä ei ole kovin lupaava juttu, mutta mulla kierto onneksi vaihtelee.

Tutustun tarkemmin keitä muita täällä on kunhan ennätän, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Liisuli kp 1/22-27, yk2

Vierailija
15/402 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti yllätti (kirjaimellisesti) tänä aamuna, minkäänlaisia tuntemuksia ei aikaisemmin ollut nyt vaan se puski paikalle :/ no jos tää seuraava kierto ois sitten se mistä plussataan me kaikki eikö vaan likat??? :D

Jos minäkin noita taustoja annan kerran kaikki muutkin. Eli olen itse 30v ja mies on 28v. minulla on kolme lasta ennestään edellisestä suhteesta. Eli nyt ensimmäistä yhteistä ja omaa neljättä kuumeillaan. Nuorimmainenkin on jo 9v joten iltatähteä kai tässä väsätään ;)Edelliset kolme raskautta alkoi sukkelaan mutta nyt tuntuu tärppi antavan odottaa itseään :( Liekkö jo ikä tekee tehtävänsä vai mikä lie mutta eteen päin sano mummo lumessa :D

Nassukka kp 1/24-28 yk 10

Vierailija
16/402 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs täällä olis yksi uusi joukkoonne! Ikinä en ole näissä viestiketjuissa kirjoitellut, lähinnä lueskellut sillointällöin.. Nyt kuumeilu vauvan suhteen tuntuu yltyvän niin kovaksi että pakko päästä jonnekkin sitä purkamaan..

Elikkäs, Itse olen 24 vuotias ja mieheni 28. Esikoisemme täytti juuri vuoden. Häntä yritimmekin peräti kaksi kokonaista vuotta kunnes tärppäsi. Muistaakseni tein ainakin vuoden ajan tavallisia ovistestejä (liuskoja) mutta ne totesin sitten huonoiksi ja päätin kokeilla kerran digitaalista mallia. Tässä kyseisessä kierrossa sai sitten pikkuprinsessa alkunsa ja olen edelleenkin sitä mieltä että digitaalinen ovistesti oli se vaikuttava tekijä. Sillä sai varmoja negatiivisia vastauksia sekä sitten sen varman positiivisen :)

Mutta mutta asiaan... toista vauvaa olenkin sitten kuumeillut lähes esikoisen syntymästä asti. Kaikki ei kumminkaan mennyt niinkuin kuvittelin ja mieheni ja minun välillä oli muutaman kuukauden päästä tytön syntymästä niin paha kriisi että jopa lähdin hetkksi yhteisestä kodistamme. Parisuhde koki kovia kolauksia mutta jotenkin saimme asiat kuntoon ja nyt voin hyvillä mielin sanoa että kaikki on HYVIN :) Mies potee myös vauvakuumetta olemmekin päättäneet että jos meille suodaan toinen vauva niin sen aika olisi nyt. Eihän sitä tiedä meneekö tässäkin projektissa se pari vuotta mutta toivoa saa ja minä ainakin olen niin innoissani etten meinaa housuissani pysyä. Hiukan petyin kun oli jo hiukan sellainen fiilis että viime kierrossa olisi voinut tärpätä, mutta ei.

Miksi sitten liityin joukkoonne niin tuntuu että on helpompi kertoa vauvakuumeesta tuntemattomille, samassa tilanteessa oleville kuin tutuille jotka sitten todennäköisesti rupeisivat vaan vahtaamaan millon se maha rupeaa kasvamaan. Enkä kyllä esikoisenkaan yrittämisestä kertonut kuin yhdelle ystävälle.

Jadesa kp 3/29-30 yk3

Vierailija
17/402 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Tosiaan, lääkäri ei suosittellut mitään lääkkeitä kierron lyhentämiseen. Kaksi raskautta ovat kuitenkin alkaneet suht nopeasti, joten sanoi, että meidän kohdalla lääkekuurista voisi olla enemmän hyötyä, kuin haittaa. Mutta kyllähän se kismittää, kun kierrot venyy ja muutaman raskaustestinkin sitä kerkeää aina tehdä, ennenkuin suostuu uskomaan, että kierto taas venyy ja venyy.

Tervetuloa myös uusille kuumeilijoille!

on: Mulla on jotenkin tosi positiivinen fiilis! Ihan kaiken suhteen. Toistaiseksi en ole edes yhtään stressannut vauva-asiaakaan, oon vaan ihan varma, että nyt se plussa tulee ja kaikki menee hyvin. :) Toivottavasti tää fiilis nyt pysyy (ja sit tulis se plussakin!). :D

Ansku kp 13/35-62 yk4+km+yk1

18/402 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Liisulille ja Nassukalle menkkojen alkamisesta.

Toivottavasti Liisulin kierto pitenee. Havaitsitko ovulaation? Mietin vaan oliko se luteaalivaihe normaalimittainen ja normaalia lyhyempi?

Nassukka: Olikos teillä miehen simpat jo katsottu?

Jadesa: Tervetuloa mukaan ja hyvä, että olette päässeet vaikeuksien yli. Toivottavasti tämä toinen lapsi tärppää nopeammin kuin ensimmäinen.

Ansku: Pidä se positiivinen fiilis yllä. :)

ON: 3. Clomipäivä menossa. Jokohan sitä ensi yönä heräisi taas hikoiluun. Jossain vaiheessa kuuria se yleensä on aina alkanut. Mies on reissussa ja minulla on aivan järkyttävä ikävä. Sanokoot mitä tahansa siitä, että pieni välimatka tekee hyvää, niin kyllä tämä on syvältä minun mielestä. Miksi pitäisi tuntua hyvältä olla erossa ihmisestä, jonka viereen haluaa käpertyä joka ilta... Tällainen itkuvinku olo tänään, vaikka muuten ihan hyvä päivä onkin ollut. ja ihana ulkoilusää!

Marjana kp 5/28-32 yk 24

Vierailija
19/402 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: ei ole miehen simppoja tarkisteltu vielä, vasta hiljattain alettu puhumaan asiasta että josko tästä tutkimuksiin pääsystä alkaisi kyselemään. Mies on vähän hitaasti lämpenevää sorttia ja tuntuu jännittävän pirskatisti sitä että ruikkisi purkkiin.

Tervetuloa minunkin puolesta uusille kuumeilijoille, toivottavasti ette kauan joudu näitä ketjuja kuluttamaan ;)

Omaa napaa:Itsellä olisi ollut nyt alkuviikosta papa-kontrolliin meno mutta täytyy taas tänään soitella sairaalalle ja siirtää aikaa (vuosi sitten oli muutoksia ja minulle tehtiin loop-konisaatio [liekkö osasin oikein kirjoittaa]) taas vaihteeksi, eihän tämä ole vasta kuin kolmas kerta että aika on juuri silloin kun täti kurvaa paikalle.. Huoh.. täytyy kyllä sanoa että tämä täti mikä nyt tuli on mitä ihmeellisin.. kivut ovat suoraan sanottuna helvetilliset (anteeksi kielenkäyttö)mikään ei tunnu auttavan, itkua vääntänyt eilen ja nyt koko yön kivun takia, mieskin jo sanoi iltasella ennen kuin meni nukkumaan että ei ole koskaan nähnyt minua näin kipeenä mitä nyt kun kivun takia joutunut oksentamaankin, kamalat vilunväristykset ja kaikki mahdollinen mutta se mikä on oudointa niin vuotoa ei tule juuri mitään, tätiä ei muuten huomaa kuin kivuista ja vessasa pyyhkiessä :O ajattelinkin että kunhan tuonne sairaalalle soittelee aamusella niin täytyy kysellä että mitä mieltä siellä ovat tällaisesta.. Plaah.. ei ole naisena oleminen helppoa, ainakaan vauvakuumeen kourissa :D

Vierailija
20/402 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille (ja tervemenoa meille kaikille odottajien puolelle, eiks niin!? :))

Norppa, mä kans kävin ostamassa raskausvitamiinit heti kun alettiin yrittää. Täti apteekissa kysyi ”ooksä raskaana?” ja minä sopersin jotain, että no emmä vielä, mutta… Buu!

Mitä vitamiineja te naiset muuten syötte, jos syötte?

Mä ostin Minisunin Multivitamin Mama –tabletteja ja sitten ihan perus Cacichew –kalkkia. Niin ja aamulla aina lasi greippimehua tietty ;)

Marjana, näinhän se on. Muuten tämä elo onkin oikein mukavaa, mutta nyt opintojen loppuvaiheessa sitä on jos jonkinlaista kouluhommaa.. mutta pitäisi nauttia nyt tästäkin, tietynlaisesta vapaudesta.

Jadesa, hyvä että parisuhteessa nyt kaikki hyvin! Onnea yritykseen ja tervetuloa tänne höpisemään :) Minäkin täällä siksi, että saan puhista näitä asioita jollekin. Ettei miehen tarvitse kuunnella ihan koko aikaa tätä kuumeiluani. Mä oon kyllä kertonut muutamalle ystävälle.

Ansku, jee positiivista mieltä meille kaikille :)

Marjana, voih tiedän tuon itkuvinku olon. Me oltiin pari ensimmäistä vuotta kaukosuhteessa ja se oli kyllä kamalaa. Sitä vaan odotti viikonloppua. Tsemppiä, kyllä aika menee nopsaa :)

Nassukka, kuulostaapa pahalta! Onko kyseessä varmasti menkat? Mulla liittyi raskauden alkuvaiheeseen kovaa vatsa+selkäkipua ja myös vuotoja. Hyvä, että pääset kysymään sieltä sairaalalta samalla kun soittelet. Ei meidän naisten nyt ihan noin kovin pitäisi joutua kärsimään!

ON: Uusi viikko ja uudet kujeet. En tiedä onko ovis jo ollut vai tulossa. Olen vähän sekaisin. Mutta nyt on kyllä vasemmalta puolelta alavatsa kipeä..siellä tuntuu sellainen pieni tylppä pisto. Muutenkin tuo alaosasto ololtaan vähän sellainen menkkamainen. Ehkä se ovis on siis vasta tulossa. Eilen illalla kannoin ison pyykkipinon alakerrasta yläkertaan ja perille päästyäni huokasin oikein kunnolla, kun oli niin rankkaa :) Mies katsoi pitkään ja kysyi: ooks raskaana? Mua nauratti niin paljon ja piti kysyä, että epäiletkö mun olevan raskaana, koska teen kotihommia vai miks ihmeessä? Mut se oli kuulemma se huokaus, kuulostin miehen mielestä jotenkin siltä, että mulla oli erityisen raskasta :D

Aurinkoista viikkoa!

outi kp 16/35-37 yk1