Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2012

Kommentit (402)

Vierailija
161/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille.

Nyt tulee taas vain omia kuulumisia, selailen kyllä kovasti viestejänne ja yritän päästä perille kuulumisiinne. Olen itse niin alussa, että vasta ihmetellen luen mitä kaikkea sitä voikaan vielä olla edessä ennenkuin se suuri ihme olisi sylissäni.

Harmilliset oireet tarkoittavat siis niin usein koettua painontunnetta ja kuumottavaa polttelua nivusissa. Tämän tunteen koen lähes poikkeuksetta 7 vrk ennen menkkojen alkua :( Gynelle olen muutaman viikon päästä menossa utelemaan onko normaalia keltarauhasen toimintaa vai liittyykö esim endometrioosiin tai esim. kystaan.

Viime kierrossa toivoin että kipuili olisi alkion kiinnittymistä tms. Mutta tunne on liian tuttu ollakseen sitä.

Piti vain saada jakaa tämä huonohko fiilis tänne, kertokaahan muut tuntemuksistanne ja tsemppiä ja malttia teille kaikille!!

Vierailija
162/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs nyt voi siis minutkin päivittää tänne listoille.

Uudet kujeet alkaa nyt ja jouluksi vauva (vaikkakin LA menis joulukuun loppuun ja pitäisin sen sisällä tammikuuhun asti :)) mutta projekti täysillä käyntiin ja nyt se onnistuu :) Luottoa siis löytyy :)

eli ryminällä tuli täti kaameiden kipujen kanssa tänään, mutta se ei haittaa kun nyt näköjään tasaantui taas kierto normaaliksi.

Tikutuksen aloitan varmaan jo tossa kp9 paikkeilla ettei vaan mene ohi ja kaikki hyödynnetään.

Olen päättänyt että nyt on se kierto :) (toivoahan saa aina :) )

mupis kp1/28 yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko tulla tänne piipahtaan. ANTEEKSI että tulee täpöillä nyt omaa napaa... oon aivan sekaisin!!

Eilen alkoi tulla aivan kaameat flunssaoireet, todennäköisesti tuo meidän 4-vuotias tartuttanut kun oli juuri viisi päivää kuumeessa... Anyway, olin jo menossa lääkekaapille tunkemaan kaikki mahdolliset tropit naamaan, kun tuli mieleen että mitäs jos nyt onkin tärpännyt, enhän mä uskalla sitten mitä tahansa lääkkeitä ottaa. Kävin piruuttani siis (kp 26) testaamassa ja kuulkaa siihen testiin ilmestyi KAKSI viivaa!! :))))) Huusin miehenkin kattoon että voitko tulkkaa mulle ton että onko siinä viiva! Kyllä siinä oli.

Eli varovaisen toiveikkaita nyt ollaan ja toivotaan todella että kaveri pysyis matkassa. Kokemusta kun valitettavasti on siitä ettei kaikki aina mee ihan putkeen...=/

Nyt meen sohvalle poteen tätä kaameeta flunssatautiani.

Norppa81, rv 3+5 tai jotain, en tiiä :D

Vierailija
164/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottamaan kaikille tsemppiä!

Marjanan tilannetta jännäilen, ihan pian selviää miten on käynyt! peukut on pystyssä :)

Ja Norpalle onnittelut!! :) Mullakin ajoittui lyhyt, mutta ankara flunssa ihan plussaamisen kohdalle..oisko se sitten oire vai? :D

Outi 4+5 :)

Vierailija
165/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

norppa, onnea!!

sit pakko omaa napaa sen verran et jos nämä ei oo raskausoireita niin tulen hulluksi! omituisia alavatsaviiltelyjä koko päivän, alkoi jo eilen illalla. nivuset särkee, jalat ja alaselkä samoin.. huhhuh, miten täs pysyis maan pinnalla.. nyt on varmaan jo dpo 9 tai 10... pelkään et tääkin on vaan jotain vauvakuumeen aiheuttamaa. koska uskaltais tehdä ekan r-testin, jotain herkkiä mulla pitäis olla, niissä ei vaan lue miten herkkiä ne on?!

-häkeltynyt Lucija

Vierailija
166/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroitte noista teroista. Ehkä mä nyt sit vaan luotan siihen lääkäriin ja syön niin kuin on määrätty. :)

Norppa: Ihana kuulla, oikein kovasti onnea ja tarrasukkia. Sillä ajatuksella aina tänne tulee että olisko kenelläkään vauvauutisia ja nyt vihdoin oli, hienoa! :)

Lucija: Toivotaan että olis nimenomaan raskausoireita. Älä kuitenkaan innostu vielä liikaa ;) Joo tiedän se on kovin vaikeaa olla innostumatta. Tietääkseni herkimmät testit voi näyttää jo/aikaisintaan dpo 10. Sitä ennen ei kai mikään testi vielä näytä. Plussaonnea!!

Marjana: Sulle nostan hattua kun jaksat olla kuitenkin niin kärsivällinen!

ON: Täällä ollaan maailman onnellisin savuton nainen vihdoin ja viimein. 5. savuton päivä, jes! :) Ja kierto taitaa olla niin että nyt on dpo 4 tai 5. Onneksi on nyt ajatukset vähän muualla niin ei tule vauva-asiaa koko ajan mietittyä :)

Höpsähtänyt kp 18/28-38 yk 6

Vierailija
167/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään näitä keskusteluja seuranneena päätin viimein rekisteröityä.

Tilanna on tämä: Minä vm. -83 ja mies vm. -81 ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Yritetty on enemmän tai vähemmän aktiivisesti jouluukusta asti.

Ovistikkuja on tullut kokeiltua, mutta tuloksetta siinä mielessä, että en oo saanu niihin selkeää vastausta. Tässä kierrossa ostin clearblue digitaalisen ovistestin ja hymynaama bongattu viime sunnuntaina, jolloin oli kp 20 (mulla kierto 34 pv).

En tiedä, olisko tässä nyt jotain toiveita ilmassa. Olen nimittäin kaksi päivää palellut ihan tajuttomasti. Eilen mulla oli alavatsan nipistyksiä ja illalla, kun nousin istumasta, niin tuntui sellainen viiltävä kipu, joka tuntui vain hetken ja sitten hävisi (kiinnittymiskipua?) Saattaapa olla, että kuvittelen taas kaiken...

Vierailija
168/402 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppa: Paljon onnea plussasta!!! :) :)

Lucija: Täällä peukut pystyssä että oireet johtuisivat tulevasta joulukääröstä! :)

ON: Täälä hyvin vahva veikkaus ettei tässä kierrossa ole tärpännyt. En osaa sanoa mistä tämä tunne johtuu, mutta harmittaa jotenkin kovasti jo valmiiksi. Jotenkin tuntuu ettei pysty mitään muuta ajattelemaan ja järkyttävä stressi jatkuvasti ollut päällä. Esikoista kun tosiaan se 23 kiertoa kuumeiltiin niin pelottaa että jos sitä joutuu pettymään tälläkin kertaa noin hurjan monta kertaa... Kai se on yritettävä suunnata ajtukset muualle, eihän tälläisen stressin keskellä kukaan voikaan raskaaksi tulla..

Mutta toivottavasti pian alkaa plussia tänne palstalle ilmaantumaan, RYTINÄLLÄ!!! :))

Vierailija
169/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vasta tänään, maanantaina kp 25. :)

ON; Mua ahdistaa jo valmiiksi ajatus, että en ole raskaana. Kamala tunne, miten ihmeessä sitä taas jaksaa ajatella positiivisesti... :/ Joo, ei sais noin ajatella, mutta kun pelottaa ettei se tärppi tule koskaan.

Plussia puhaltelen meille kaikille. :)

- Mami kp 25/28-34 Yk 7

Vierailija
170/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää. Kävin eilen katsomassa kaverini pientä poikaa (13pvää vanha) ja se oli niin pieni ja ihana, tuhisi kivasti sylissä.. Eipä ainakaan helpottanu tätä vauvakuumetta :D

Vierailija
171/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi lisätä tohon listaan yk6

-Tonno kp9/30-32 yk6

172/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norpalle paljon onnea! Mahtavaa että saatiin heti lisää plussia tähän kuuhun! :)

Emmastiina, ikävää että sinäkin olet tipahtanut tänne. Nyt vaan tsemppiä kohti uutta kiertoa!

Pimpelipom: Ne piinaviikot tuntuu aina pitkiltä...

Charlotte: Onko nuo oireet sitten kovin voimakkaitakin? Voihan olla, että ne on ihan normaaleja kierron tuntemuksia, kun jokainen taitaa oireilla aina jossian vaiheessa kiertoa jotenkin. Minulla ainakin on tuossa viikko ennen menkkoja sellaisia voimakkaita repäisykipuja ja voi olla alavatsalla polttelua (ihan kuin menkkojen aikaankin), mutta ei siellä mitään vikana pitäisi olla.

Mupis: Hieno asenne sinulla. :)

Lucija: Se testin tekeminen varmaan riippuu siitä milloin sinulla ovis oli. Noin 10-11 päivää oviksesta voisi testi jo hyvällä tuurilla jotain näyttääkin. :)

Höpsähtänyt: Kyllä tämä pitkä yritys vaatii tätä kärsivällisyyttä. Ei sitä pystyisi elämään tämän asian kanssa, jos antaisi kaikille tunteilleen aina vallan, koska on tämä kuitenkin sen verran raskas taakka kannettavaksi, ettei sitä lasta ole vieläkään kuulunut.

Antsi, tervetuloa!

jadesa: Minua kannustaa tuo tieto, että sinä olet plussannut vasta parin vuoden yrittämisen jälkeen. Toivottavasti teillä ei mene tämän toisen kanssa yhtä kauaa.

Tonno: Joo ei ne pienet lapset kyllä helpota yhtään vauvakuumeisen oloa. :D Mutta onhan ne ihania!

ON: Eipä ole mikään muuttunut edellisestä kirjoituksesta. Oireita ei ole juuri lainkaan. Hieman ahdistaa se, että menkat voivat alkaa jo vaikka huomenna. Pakko jotenkin suunnata katseet jo tässä vaiheessa tulevaan kiertoon ja miettiä onnistuisiko uusi inseminaatio ensi kierrossa. Jotenkin vaan helpottaa, että on jo ns. jatkosuunnitelma, jos ne menkat alkaakin, ettei sitten jää rypemään siihen pettymyksen fiilikseen. Tiedän kyllä, että mies on meistä se, joka kärsii enemmän, jos nyt ei tärpännyt. Hänellä on ollut ehkä suurempi usko tuohon inseminaatioon kuin minulla. Jos ensi kierrossa olisi mahdollista tehdä uusi inssi, niin toivon saavani miehen suostumaan siihen. Se edellinen siemennesteen purkitus oli henkisesti sen verran rankkaa, että mistäs sen tietää, jos hän tarvitseekin pitemmän välin seuraavaan. Mutta nämä on minun pohdintojani. Kyllähän nämä asiat selviää sitten, kun niistä ruvetaan juttelemaan, mutta turhaan ei asioita viitsi vatvoa ennen kuin ne menkat on oikeasti alkaneet.

Marjana kp 27/28-30 Dpo 12-13 yk 24

Vierailija
173/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Totta kai muistan!!! Kyllä olet ollut mielessäkin aina tasaisin väliajoin! Ihanaa että kävit moikkaamassa, tulehan uudelleenkin! Ja ai niin ihanan kuvan laitoit kyllä!!! Toivottavasti me ei enää Marjaanan ja Elen kanssa olla täällä kun tänne uudelleen tulet… :) Oikein ihanaa kevään jatkoa! Niin ja oikein paljon onnea!!

Höpsähtänyt ja Claudia: Meillä ainakin se siittiöiden tarkastaminen maksoi noin 50 euroa, kela-korvausten jälkeen.

Höpsähtänyt: En usko että lääkäri olisi sinulle väärin neuvonut. Ehkä ero on nimenomaan siinä että minulla on estrogeeni myös käytössä, ehkä se on se, joka voi estää hedelmöittymisen. Toki, jos siltä tuntuu, niin voithan aina soittaa ja tarkastaa. Oikein hienon päätöksen olet kyllä tehnyt, kun olet lopettanut tupakoinnin! Onneksi olkoon!!

Tonnotin: Eikö sitä sanota että kaikki mikä ei tapa vahvistaa? Toivottavasti koskee myös anoppilassa asumista… :) Tsemppiä! Ei varmasti ole helppoa asua toisen nurkissa, oli se sitten kuka tahansa. Onneksi on vain väliaikainen ratkaisu.

Mupis: Pahoittelut tädin tipahtamisesta! Ei muuta kuin jouluksi vauva!

Liisuli: Kiitos plussatoivotuksista! Muista että oireettomuuskin on oire :)

Marjana: Oletko päättänyt jo että menetkö huomenna verikokeeseen? Pidän peukkuja!!!

Emmastiina: Voi harmi! Mielelläänhän me sinut seuraamme otamme, mutta toki sitä olisi toivonut sitä odottajien puolta sinulle. Halaus!

Pimpelipom: Hyvä vaan että sinäkin sait taukoa palstailusta loman merkeissä. Nyt sitten kaikki porukalla piinailemaan…

Norppa81: Varovaiset onnittelut, todella hienoa! Tarrasukkia sinne!

Lucija: Hyvältä kuulostaa! Itsestäsi on kiinni koska teet testin. Itse teen 14 päivää ovisplussan jälkeen… Plussaonnea!

Antsi: Tervetuloa! Kuulostaa kyllä niin kiinnittymiskivulta, toivottavasti!

Jadesa: Kyllähän se epätoivo varmasti välillä valtaa meidän kaikki, mutta oikeassa olet, paras olisi jos onnistuisi pitämään ajatuksen muualla niin ettei stressaa.

Mami: Kyllä se plussa sieltä vielä varmasti tulee! Tsemppiä!

ON: Nyt olisikin sitten kesäaika! Kyllä aamulla oli vaikeata nousta, kun ulkonakin oli niin pimeää. Onneksi sitä ei kestä kun muutama viikko ja illatkin ovat nyt sitten ihanan valosia. Itsellä oireiden kyttäily loppui lauantaina, kun aloitin hormoonit. Ne nimittäin aiheuttavat omia oireitaan sen verran, ettei paljoa kannata itseä kuulostella :) Parempi niin.

Meidän olisi ensi syksynä/talvena tarkoitus lähteä kaukomatkalle perheeni kanssa. Pitkä juttu lyhyeksi, nyt pitäisi asap varata matka, jonka lentolipuilla ei tietenkään ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Nyt täällä sitten pähkäillään että miten homma onnistuu tämän raskausprojektin kanssa. Jouduimme valehtelemaan että lomat varmistuvat vasta pääsiäisen jälkeen, saadaksemme tietää edes tämän kierros tulokset ennen matkan varausta. Sitten saimme sovittua että lähdemme matkaan lokakuun 2 viimeiseksi viikoksi. Nyt toivon suuresti että tärppäisi tässä kierrossa, niin ettei tarvitsisi sitä enää pähkäillä. Jos nyt ei tärppää, niin sitten pitää kyllä jo varata matka ja sitten saa olla huolissaan siitä että jos tärppää ensi kierrosta, niin voimmeko varmasti lähteä... Harmillista on se että meitä on 6 henkilöä lähdössä ja lääkärin todistuksella saisin toki omat matkamme peruttua, mutta ei tietenkään muiden...

No, nyt pitää siis toivoa sitä plussaa! Niin ja ajatella niin että jos ei sitä plussaa nyt tule, niin pääsenpähän kaukomatkalle lokakuussa! :) Ja enhän minä ole edellisiinkään joka toinen kiertoihin ovuloinut, joten tuskin seuraavassakaan. Yritä tässä sitten olla stressaamatta :) No, otetaan ne ongelmat sitten pääsiäisen jälkeen :)

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Plussaonnea! Erityisesti Marjanalle!

Alexandra, kp21, yk6+km+yk7

174/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut, eipä oikein alkukierrosta ollut mitään kerrottavaa, ja nyt sitten yhtäkkiä mennäänkin jo loppukiertoa. Aika menee niin hirveen nopeesti!

Olen kyllä käynyt täällä melkein päivittäin lukemassa teidän kuulumisia, ja erityisesti tulin tsemppaamaan Marjanaa! Jännään täällä sun puolesta!

Paljon tsemppiä myös muille piinaviikoille, toivottavasti saadaan pian paljon plussia!

ON: eipä oikein vieläkään ole mitään kerrottavaa, nyt taitaa olla kp 26. Oviksen bongasin tikuilla viime su, eli nyt olisi sitten dpo 7 tai 8. Viikko vielä pitäisi jaksaa piinailua! Ainiin, ja gyneltä sain hyviä uutisia, kaikki näytti hyvältä :) Eli olin itse pelännyt paljon pahempaa pco:n suhteen, kuin mitä se oikeasti olikaan, ilmeisesti pco-tyyppiset munasarjat ei minulla juurikaan haittaa, ovis näyttää tulevan siitä huolimatta normaalisti, ja ultrassakin näkyi hieno johtofollikkeli ja limakalvot olivat normaalit :) Nyt on paljon luottavaisempi mieli ja helpottunut olo. Kyllä se vielä tärppää!

Ems

kp 26/30-35, dpo 7-8, yk 5

Vierailija
175/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tarrasukkia vaan kovasti mukaan ja nauttimaan :)

Omaa napaa nyt puran: eilisen iloisuuden purkauksen seurauksena illalla sain kuulla taas erittäin hyvän ystäväni odottavan ensimmäistään. Olen äärettömän onnellinen mutta itkuksihan se meni.. Koko ilta meni itkiessä ja mittiessä että mitä on itse tehnyt niin väärin ettei edes sitä yhtä voisi tulla.. Nyt siis äärettömän huonosti nukut yön jälkeen ei vieläkään jaksa innostua oikein mistään, mutta nyt se on ihan totta päätetty että tämän on oltava se kierto.. ei taida jakasaa enää..

Vierailija
176/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mupis; hieno asenne että olet päättänyt plussata! Tässä tilanteessa raskausuutiset ja muiden vauvat ei aina ole niin helppoa kohdata. Meillä toisen lapsen yrityksessä ei mennyt kovin pitkään, ehkä 8-9 yk, mutta sen verran pitkään kuitenkin että ehdin jo kovasti kaivata ja toivoa raskautumista. Jälkikäteen tuntui kuitenkin siltä, että juuri tämä ihana tyttö meille pitikin tulla - odotuksen odotuksen tuska unohtui täysin.

Norppa; Onnea!

Lucija ja Antsi; lupaavia oireita!

Marjana; toivotaan että nyt tärppää! Jos ei, niin lohduttaisiko yhtään ajatella että teillä nyt jokaisessa (hoito)kierrossa todennäköisyys onnistua kasvaa. Ja nykyään lähes kaikille lapsi lopulta tulee, etenkin kun mitään esim ehdotonta fysiologista estettä ei ole löydetty.

Alexandra; tuo onkin hieman haastavaa suunnitella matkaa tässä tilanteessa! Kivasti ajattelit että jos ei tärppää niin pääsee edes matkalle :)

ON; tuhrua tulee jo, joten katseet seuraavaan kiertoon. Täällä onneksi pysyn teidän seurassa vielä. Toivoin toki plussaa, mutta en osaa tädin saapumisesta niin pahoillani olla. Olen asennoitunut niin että jos vuoden sisällä tärppää niin siitä olen kovin kiitollinen. Ehkä ensi kierrossa voisi kokeilla vaikka ovistestejä. Plussatuulia kaikille!

Liisuli kp 23/22-27 yk 2

Vierailija
177/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta kirjotan vaan pikapikaa ennenku meen takas töihin..

mää en siis käsitä! mulla on lämmöt vieläkin koholla, normaalisti 36,5 ja nyt on viimekierron oviksen jälkeen ollut tasasesti 36,9 - 37,2... normaalisti menkkoja ennen lämmöt putoo mut nyt ei lainkaan.. lisäksi eilen jomotteli samallai ku enne ovista yleensä.. :(

Vierailija
178/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta: Kiitos kannustuksesta. Tällaisella pitkänmatkalaisella (vauva olis saanut tulla yli 2v, ja aktiivista kuumeilua ja tänne kirjoitteluakin takana jo puolisentoista) meinaa välillä usko loppua, mutta onneksi tällä palstalla jaksetaan kannustaa :-) Ja se on kuin lotossa, aina joku voittaakin! Toivottavasti flunssasi on jo taltutettu.

Alexandra: Onnittelut hyvin hyödynnetystä oviksesta! :-) Ihan erilaista on kyllä piinailla sillon, kun jotain "oikeita mahiksia" on! Kysyit IVF:stä. Ihan rehellisesti sanottuna, tällä iällä ja niin kauan yrittäneenä, ja myöskin koska oma "ikiaikainen" (olen käynyt samalla gynellä 18 vuotiaasta!!) lääkärini on sanonut, että kaikki muu on kohdallani ajanhukkaa, niin kyllä mä olen jo pitkään ajatellut, että sinne tieni vie. Tällä hetkellä elättelen vielä toiveita, että pääsisin inssiin ensin, mutta lääkärin sanat painavat päässäni ja täytys löytää rohkeus puhua miehelle asiasta. Hän ei ole uskonnollinen, mutta hän uskoo paljon kohtaloon, ja hänestä IVF on lähes kohtalonvastaista toimintaa... Hänestä kun vauvan pitäisi tulla luonnollisesti, jos niin on tarkoitettu.. Minusta sodassa, rakkaudessa ja erityisesti vauvakuumeessa kaikki keinot ovat sallittuja!

Tonnotin: Tsemppiä anoppilassa asumiseen! Jos tulee "paha paikka" niin muistele vaan, että tämä on väliaikainen ratkaisu teillä, eikä niinkuin joillain naisilla, jotka kokoikänsä joutuu anopin ohjeita päivittäin kuuntelemaan... Ja hei tänne vaan purkamaan, jos pää meinaa sanoa poks! Sellasta sattuu varsinkin vauvakuumeilijoille.. Tsemppiä!

Aliina: Onnittelu oviksen hyödyntämisestä!

Hilma: Toivottavasti olette päässeet vatsataudista ja pääsette hyödyntämään ovista.

Charlotte: Tervetuloa piinailemaan!

Claudia: Onpa sulla tullut paljon sivuoireita Clomeista, huh huh ja pahoittelu! Mulla ei tullut kuin alussa, ensimmäisillä kerroilla, yöhikoilua, ei mitään muuta. Varmaan siksikin olen ihan mielellään jatkanut Clomeilla jo lähes vuoden yhteensä.

Minni: Mä olen tainnut kuumeilla kanssasi samassa ketjussa aiemmin myös.. Paljon onnea pojasta!

Ja Tellu! Me ollaan ainakin varmasti kirjoiteltu samassa ketjussa, muistan sut hyvin! Ihanaa, että tulit kertomaan kuulumisia ja niin kaunis vauva sinulla!! Mutta, pakko rehellisesti myöntää myös, että tämä vähän järkyttikin, että kuinka hirveän kauan sitä onkaan täällä kirjoitellut ja omaa lasta yrittänyt, ja sitten sitä on vieläkin täällä vauvakuumeilijoissa, kun monilla matkaa yhtäaikaa taivaltaneilla on jo se oma vauva sylissä.. Mutta, saa tästä lohtuakin, että aina joka kierrossa jollain tärppää! :-)

Höpsähtänyt: Wau! Hieno juttu tupakoinnin lopettaminen! Onnittelut!

Liisuli: Ihailtavan rauhallinen asenne sulle, tuonee sen plussankin nopeammin.

Lucija: Hienoja oireita, toivotaan että ne on sitä itseään!

Marjana: Reipas kun uskallat noin aikaisin testata.. Juuri mietin, että uskaltaisko itsekin jo joskus dpo10-11 aikaan? Toivon sydämestäni, että se plussa nyt teille tulee! Ja hei se piti vielä sanoa, että ihanasti osaat kyllä tukea miestäsi aina, esim ettet turhia puhele ja aiheuta lisää stressiä hänelle. Ihailen tätä, koska mulla on kyllä taipumus ladata kaikki tunnot miehelle kestettäväksi..

Emmastiina: Tervetuloa tänne.. Ikävää, että tipuit marraskuisista sinäkin. Mutta, ehkä tämä on sitten se kuu, jolloin tärppää! Joulutonttu olis kyllä tosi kiva!

Pimpelipom: Kiva, että oli hyvä loma ja ovis on sieläkin hyödynnetty! Tästähän tulee jännittävä kuukausi, NIIN paljon hyviä mahdollisuuksia! Pidän peukkuja!

Mupis: Sulla on asenne kohdallaan, hyvä :-)

Norppa: varovaiset ja lämpimät onnittelut!! Toivotan paljon ONNEA raskauteen!! :-)

Outimj: ONNEA sinullekin odotukseen! Ehkä tuo flunssa tosiaan on oire.. Enpä olekaan ennen toivonut flunssaa! ;-) Mutta nyt kyllä toivon!!

Antsi: Tervetuloa ja onnittelut sinnekin hymynaamasta! Palelu ja nippailut kuulostavat hyviltä oireilta :-)

Emsilläkin ovis bongattu ja hyödynnetty! Hienoa ja nyt sitten piinaillaan... Mahtavaa, että selvisi, että sinulla ei ole ovulaation kanssa ongelmaa!

Jadesa: Toivotaan, että intuitiosi on väärässä. Sanovat, että jotkut naiset tuntevat, että olo on raskaana paljon ennen plussaa, mutta taas toiset plussaavat juuri siinä kierrossa, kun on aivan varmoja, että ei tärpännyt! Plussarytinää minäkin toivon ja odotan tänne!

Mami kans, joskus juuri se tunne, että ei tästä mitään tule, onkin plussaa edeltävää. Yritä pysyä positiivisena, ja toiveikkaana! Tsemppiä ja iso hali!

).( Oma napa:

Mulla on itseasiassa tässä kierrossa ihan päinvastainen olo kuin Jadesalla ja Mamilla.. On jo monta päivää ollut sellainen olo, että nyt mä muuten olen raskaana?! !! :-) Monessa aiemmassa kierrossa on ollut surkean "tyhjä" olo, mutta nyt on jotenkin sellanen tunne, että siellä jotain on :-) Ja olen päättänyt nauttia tästä tunteesta täysillä, vaikka se oliskin toiveajattelua ja tarkoittaiskin, että tässä kierrossa pudotaan sitten kovaa ja korkealta.. Lauantaina tuntui hetken tosi kipeä nippaisu ja ajattelin heti, että dpo6, okei, se kiinnittyi :-)

Ihanaa kevätpäivää kaikille! Meikätyttö kävi lounastunnilla puistossa istumassa ja ihastelemassa, että kevät ihan oikeasti on täällä ja liki 20 astettakin! Puhaltelen teille kans koto-Suomeen lämmintä ja kevättä! :-)

t. Gabriela kp 22/27-31 dpo 8

Vierailija
179/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: joo kyllä mä itse ainakin tavallaan "rauhotun" aina enemmän mitä pidemmälle yritys jatkuu. Kyllä se on varmaan se luontainen itsesuojeluvaisto ettei anna itsensä liikaa stressata asiasta kun tietää ettei siitä hyvää seuraa. Mutta pieni jännitys on kuitenkin edelleen koko ajan matkassa. :) Tsemppiä loppukiertoon!

Tonnotin: Tee testi niin saat mielenrauhan jos epäilet edelleen olevasi raskaana. :)

ON: Onko muilla tullut hiivaa noista teroista? Mulla on nyt pari päivää kutissu ihan hirveästi ja tulee keltasta valkovuotoa. Mutta sehän voi olla ihan vaan hormonaalistakin niin en millään haluaisi ottaa hiivalääkettä vaan varmuuden vuoksi kun ei ole kuulemma hyvä JOS onkin raskaana. Luultavastihan ei mutta kuitenkin. Tosin on yksi asia mikä kummastuttaa. Rinnat ja nännit kipeyty ihan tavattoman aikaisin, dpo 4. Nää on taas näitä kun hormonit heittelee.

Höpsähtänyt

Vierailija
180/402 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä töissä ollessani päätin että nyt loppu murjotus ja synkistely!

Kaupasta haen nyt ne greippimehut (Yök :) ) ja alan syömään foolihappo lisää myös. Mikään ei voi ainakaan pahentaa tilannetta. Porkkanaa tästälähtien aina kaapissa (jos ei raskautta niin ainakin ihana rusketus kesällä :D ) niin siis porkkanastakinhan saa sitä foolihappoa.

Gabriela: Kevät ja se tunne! pidä kiinni siitä! :) Nyt se tärppää :) ja Puhallatkos hieman lujempaa sitä lämpöä kun alkoi tuota lunta just satamaan niin ei tainnut ihan meille asti tulla nyt ne kevään lämmöt :)

Huomenna soitan perhesuunnitteluneuvollaan ja keskustellaan tätin kanssa hieman että mitäs mieltä siellä ollaan, mutta keinolla millä hyvänsä nyt se tulee :)