Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISET 2012

Kommentit (402)

221/402 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen listan voi kukaan muu päivittää kuin sinä..? mietin vain voisin yrittää päivittää mutten kyll tiedä miten teen :D

Vierailija
222/402 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aamu kuudelta heräsin kamalaan pissahätään ja päätin samalla testata uudestaan. Sama haamu sieltä tuli, hieman vahvempana.

Mä olen niin sekasin, etten tiedä uskaltaako sitä vielä edes innostua!

Masua jomottelee ja tissit on t-o-s-i arat, eli samoja oireita kuin menkkojen alkaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/402 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana teille sinne voimahalit! onneksi sinulla on edes tuo mahtava asenne! oli suuri pettymys meille muillekin uutisesi mutta teille tietysti kovin voimia vievää. Eli niin paljon voimia kun niitä täältä vaan voi lähettää!

Mamille onnittelut! Hienoa kuulla tuollaisikin uutisia! Tarrasukkia!

Omanapa: Täällä siis dpo 8. Rinnat on kovin turvonneet kovat ja kipeät. Isoimmat ikinä ;) Jännä nähdä, pelottaa..

Höpsähtänyt kp 22/28-38 yk 6

Vierailija
224/402 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisen paljon kiitoksia kaikille onnitteluista, enpä mä tätä todeks jotenki osaa uskoa. Ei oo juuri mitään oireita niin olen ihan yliskeptinen. Mut pitäis kai yrittää nauttia!

Varovaiset onnittelut Mami! Ihanaa, lisää plussia.

Marjanalle huimasti tsemppiä ensi kiertoon. :)

Plussapuhureita toivon muutenkin tänne joulukuisiin!! :)

Jään taustailemaan taka-alalle, kiitos vielä kaikille kommentoijille ja kanssasisarille.

Ihanaa kevättä!

Norppa81, rv 4+2

Vierailija
225/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin: Oletko aikaisemmin tarkkailut lämpöäsi? Itse en ole sitä ikinä tehnyt, niin en osaisi edes sanoa koska lämpöni olisivat korkealla :)

Pimpelipom: No kyllä testasit aikaisessa vaiheessa! Nyt sitten vaan piinailemaan vielä viikko ja sitten uutta testiä kehiin! Minäkään en tiedä miten listaa voisi päivittää tuonne sivun alkuun, mutta ainakin sitä voi päivittää omaan ”julkaisuunsa”. Eli, kopioit vaan kaikki ja julkaiset sen kuten muunkin tekstin. Sitä ainakin muut ovat aikaisemmin tehneet. Kiitos jos jaksat sen tehdä!

Mami: Hienoa että viiva oli jo aamullakin vahvempi. Tarrasukkia nyt vaan hirveesti!

Höpsähtänyt: Hyvältä kuulostaa oireesi! Koska olet ajatellut testata?

Norppa81: Oikein ihanaa odotusaikaa sinulle! Ja tarrasukkia matkaan!

ON: Kyllä se optimistikin alkaa päätä nostelemaan taas. On se ihme että aina loppukiertoon mentäessä alkaa toiveet nousemaan. Mutta, vain joka toisessa kierrossa, joten sallittakoon se. Se tylsä osuus on tietenkin se että mitä korkeammalla toiveet on, sen korkeammalta sitten tipahtaa. Kiinnittymisyritykseen uskon jo. Nyt vaan toivon niin että siellä olisi tarpeeksi kiinnittymispintaa!

Onneksi nyt tulee viikonloppu, tiistai tuleekin sitten nopeasti.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Alexandra, kp25, hormoonipäivä 7/10, yk6+km+yk7

Vierailija
226/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen että nyt tulee sitä omaanapaa...Täällä kanssa sorruin tekemään testin eilen ja negatiivinenhan se oli sitten. Eli ei muuta kun tätiä odottelemaan millon suvaitsee saapua... :(

No mutta nyt on tehty sen verran suunnitelmia tuleville kuukausille että ihme jos ei raskaus jossain vaiheessa ala. On varattu uusi tatuointiaika, etelänmatka ja tehty paljon "viihtymis"suunnitelmia keväälle ja kesälle.

Jadesa kp 29/29-30 yk 3

Vierailija
227/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tympee kun tolleen taas pakkanen mut säikäyttää aamulla :)

Alexandra: Nyt tsemppiä oikein kovasti!! :)

Jadesa: uuteen kiertoon iloisin mielin! ja kuulotaa kyllä kivalta teidän suunnitelmat eli kuten kaikki aina yleensä niin nyt kun on suunnitelmia niin toivotaan että joku tulee ja laittaa ne uusiksi :)

höpsähtänyt: Kuulostaa lupaavalta :) toivotaan nyt että ois pikkunen jäänhyt sinne köllimään.

on: no ei oikein mitään ollenkaan :) viikon päästä taas pääsen oitsekin siihen tekemis vaiheeseen ja jännittämään että kuinkas kävikään. Ja siis viimeinen kiertohan tästä tulee :)

mupis kp6/28 yk4

Vierailija
228/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa vetovastuun vielä kun itse pysyn tässä ketjussa(En varmaan kovin kauaa, joten valmistautukaa vetovastuun siirtoon :)) !

Ansku kp 39/35-62 yk4+km+yk1

Ems kp 31/30-35 yk 5

Jadesa kp 29/29-30 yk 3

Helmi86 kp 27/14-28 yk 5

Gabriela kp 26/27-31

Alexandra kp 25, yk6+km+yk7

pimpelipom kp 25/31 yk 3

Lucija kp 23/23-34 yk 4

Maarunen kp 23/25-31 yk 2

Aliina kp 23/28-33 yk 4

Höpsähtänyt kp 23/28-38 yk 6

netta kp 23/22-24 yk 1

alicia kp 21/28-32 yk 3

hilma kp 15/25-32 yk 2

Tonno kp 13/30-32 yk 6

Isabelle kp 11/28 yk 4

Cederfalss kp 10/22-28 yk 4

Emmastiina kp 8/29 yk 6

mupis kp 6/28 yk 4

Liisuli kp 3/22-27, yk 3

Antsi kiertopäivät?

Taustailee:

Claudia

PLUSSANNEET (onnea!):

outimj DPO 13 yk 1

Norppa81 yk 4

Mami Yk 7

Vierailija
229/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna taas testattu ja nyt menossa siis kp 29/28-34...

Negan testanneille ja tädin yllättämille suuren suuri voimahali!

Niin ja joku oli kans plussannut, onnittelut!!!

Vierailija
230/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimeset 4 kiertoa seuraillut lämpöjä.. yleensä ne on ennen ovista n. 36.4- 36,6 ja sen jälkeen menkkoihin asti 36,8-37,2. Nyt ne ei oo pudonneet menkkojen jälkeen lainkaan. :) Huomasin tosin ettei se ovis ainakaan ollut, mikä lämoöjä nostaa, kun ovislimat alkoivat vasta tänään, tarkottaa siis sitä et todennäkösesti ne nyt sekoilee muuten vaa noi lämmöt :D

Vierailija
231/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ONNEA Mami!! Hieno plussa, kiitos kun laitoit kuvan! Paljon onnea odotukseen!! :-)

Höpsähtänyt: Nännien kipeytyminen aikaisin kuulostaa erittäin hyvältä oireelta ja samoin rintojen suureneminen. Ja mä olen myös lukenut, että hiiva on alkuraskauden (joskin ikävä) oire, joten paljon peukkuja! Käyköhän tässä niin, että plussaat pian? Peukkuja bd bd

Cedarfalls: Tervetuloa!

Antsi: Mullakin väsymys on todellista! Ja se olis niin ihanaa jos syy olis raskaus.. vaan eipä taida olla kuin kevätväsymystä mulla..

Tonnotin: No johan nyt on kumma. Mikähän se sun lämpöjä pitää ylhäällä?

Claudia: Pahoittelut huonoista uutisista gynellä. Toivottavasti asiat järjestyvät ja kääntyvät parempaan suuntaan ja saat halun jatkaa vauvaprojektia taas.

Alicia: Onnea oviksen löytymisestä ja hyödyntämisestä! Ja pakko sanoa, sulla on niin kaunis nikki! Ihan mun lemppareita ja todella vahvoilla tyttären nimeksi! :-)

Pimpelipom: TOSI aikaisin testasit kyllä :-))) Malta nyt vielä, kuoma hyvä. Toivottavasti ei ole sinne oksu-tauti tulossa just viikonlopuksi :-/

Emsillä tosi hyvän kuuloiset oireet!! Peukkuja!

Mupis: Ihana mies sulla, kun ymmärtää tuoda tulppaaneja! Ja hei, mikä on sun lemppari punaviini, jos saa kysyä? Mä ostan vaan aina nätin etiketin mukaan, ja maku on välillä jotain ihan muuta kuin nätti! :-D

Aliiina: Teille tulee varmasti mahtava matka Budapestiin! Jos siis raskaus ei estä matkaa? ;-)

Lucija: Mulla on sellanen intuitio, että tulet nyt plussaamaan?!? Peukkuja!!!

Jadesa: Ihan hyvä konsti tuokin, tehdä paljon suunnitelmia, jotka sitten pitää pikkukyytiläisen takia pitää muuttaa! :-)

Alexandra: Onpa jännittävä matkakohde teillä valittuna! En taida tuntea ketään, joka olis siellä käynyt; joitain sikäläisiä olen kyllä täällä joskus tavannut. Pieniä ja ystävällisiä. Mulla on myös suunnitelmissa lomamatka Väli- ja Pohjois-Amerikkaan syyskuussa, jolloin jos nyt olisin raskaana, en ehkä uskaltaskaan niin pitkälle lähteä, mutta sehän nähdään sitten. Ja hei vihlaisevat kivut aivastaessa on erittäin hyvän kuuloinen oire! Ja positiivisesti ajatellen, tottakai parempi on päivänsä viettää! Peukkuja!!

Lilly: Ihana kuulla taas, että menkkamaiset tuntemukset eivät välttämättä tarkoita, että menkat ovat tulossa. Paljon ONNEA raskauteesi!

Voi voi kun täältä on jo taas pudonnut kuumeilijoita.. Marjanalle, Liisulille, Nassukalle ja Charlottelle pahoittelut tädin vierailusta ja valtavasti onnea ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Oma napa: Täällä on ollut hienoja oireita: Aivan m i e l e t ö n t ä väsymystä (olen nukahtanut 3 kertaa tällä viikolla sohvalle!), palelua, valkkaria ja SE olo. Niimpä minä tyhmä sitten menin jo testaamaan.. Ensin kahdella ovistestillä (Onni ja One step), koska mulla ei ollut kuin kalliita Clearbluen digitestejä ja ajattelin, että jos ovistestit näyttää jotain niin ehkä voisin testata sitten raskaustestilläkin. Ja toden totta, ovistesteihin piirtyi vähän väriä. EI kuitenkaan läheskään niin vahvasti kuin kontrolliviiva. Kylmä pudotus Clearbluen suusta: Not pregnant. Hölmö minä haluaa vielä tarrautua siiheen toiveeseen, että ehkä tämä oli liian aikaisin testattu (tänään kp26, dpo 11 tai 12) ... vaikka heikoltahan tämä näyttää. Sunnuntaina tai viimestään maanantaina pitäs menkat alkaa, tai ei pitäis, ei ei ei, en halua....!

Hyvää viikonloppua kaikille täältä keski-Euroopan takatalvesta! Joo värisen todella kun kuulen, että Suomessa on pakkasta! Hrrrrr! Mutta kun täälläkin on vain enää noin +10C, joka tuntuu kylmältä ja erityisesti kun minä juuri ehdin heittää pois lämpimän joskin kuluneen talvitakin, dämn!!

Gabriela kp26/27-31 (dpo 11? 12?)

Vierailija
232/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonno: Itse olen lämpöjä seuraillut, aluksi tuntu pitävänsä paikkaa lämpöjen kohoaminen oviksen jälkeen ym, mutta nyt mulla on ollu jatkuvasti 37 pintaan ja yli huolimatta kierron kohdasta :( Eli harvoilla niiden perusteella varmaan pystyy sanomaan oviksen ajankohdan ym.

Gabriela: Ihan samoja tuntemuksia mulla ollut tässä kierrossa. Olen aivan tajuttoman väsynyt, jopa kaverit huomauttelee et valitan väsymystä koko ajan.. :/ Nukun öisin hyvin ja lisäksi päikkärit mut mikään ei tunnu auttavan.

Tosiaan aivan järkyttävä väsymys ollut nyt jo niin pitkään et en tiedä mitä tekisin tai keksisin. Kaikki mahdolliset vitamiinit on tankattu ja raudat mut ei helpota ei. Jalkoja särkee jatkuvasti, muutenkin ikävä olo ja lämmöt koholla koko ajan yli 37. Noh, raskaana en ole ainakaan (testi nega eilen) kun tiputteluvuoto alkoi jo, vaikka tero-kuuristakin on vielä viiminen pilleri huomenna. Eli huomenna alkaa sit tulvimaan ja tääkin kierto jää lyhyeksi :/ Miten tää voikin olla niin raskasta, tuntuu niin kamalalta et oma kroppa on tämmönen ku ei toimi normaalisti.. Huomaan jo itessäni välillä luovuttamista koko projektin suhteen.

Onko kellään kokemusta teroista ja tosta liian aikasin alkavasta vuodosta? Mulle on nyt käyny kaks kiertoa näin.. Ajattelin et pitäiskö jo soitella lääkäriin?

Alanpa jo pikku hiljaa siirtymään tuonne tammikuisiin, tämän kierron la osuu tammikuun ensimmäisille päiville.. Anteeks kauheesta tilityksestä :(

Vierailija
233/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Mamille plussasta!

Mä olen kans joskus yrittänyt seurailla lämpöjä, mutta ei siitä mitään tullu, joten luovutin.

Huomenna ajattelin tehdä raskaustestin, vaikka nyt kyllä ehkä tuntuukin siltä, että en varmaan ole raskaana. Väsymys on edelleen valtaisa, rintoja (tai oikeastaan nännejä) hieman aristaa, mutta muuten olo ihan ok. Muuten en ehkä tekis, mut huomenna on juhlat tiedossa. Luulisi siinä testissä jo huomenna jotain ehkä näkyvän... tai sitten ei.

Antsi kp 32/34-35, yk 4

234/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84, hyvä vaan jos mieli on positiivinen! Mä olin viime kierrossa todella pettynyt, mutta nyt se on jo unohtunut ja mullakin taas usko ja toiveet korkealla. Let’s hope for the best!

Jadesa, nyt natsaa varmasti, kun on noin paljon suunnitelmia, eikä varmasti haittaa jos jotain suunnitelmia joutuu hyvän syyn vuoksi perumaan;-)

Mupis, mahtava asenne, mukavia jännittämishetkiä!!!

Mami, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! Mahtavaa että plussanneiden joukko kasvaa. Kohta toivottavasti tulee muiltakin iloisia uutisia!

Gabriela, kiitos kehuista, nikki on tullut siitä että olen kanssa tykästynyt nimeen ja voisin sen mahdolliselle tulevalle tyttärelle joskus antaa, mutta voipi olla ettei mies hyväksy nimeä kun se on ”vierasperäinen”.Missäpäin Keski-Eurooppaa muuten olet, oletko muuttanut ihan pysyvästi? Älä masennu raskaustestistä,ihan hyvin voit olla raskaana kun noin aikasin kuitenkin testin teit!

Lucija, harmi tuon väsymyksen kanssa! Mä olen huomannut itse kanssa olevani nyt jotenkin väsyneempi mutta luultavasti se vaan johtuu tästä keväästä ja duunista. Toivottavasti sulla nuo kierrot tasoittuvat pian!Mä kysyisin tilanteessasi lääkärin mielipidettä! Jaksuja!!

Antsi, toivottavasti plussaat!Noi juhlat on aina vähän pahoja, että mitä sitten kaikille sanoo yms. Itse olen tipattomalla tärppää tai ei, musta on ihan hyvä muutenkin olla välillä ihan tipattomalla, ja pian siihen tulee toivon mukaan hyvä syy :)

Mulla oli ke todella vahva viiva ovistestissä, mutta jo seuraavana päivänä ovistestissä oli enää hailakka hädin tuskin näkyvä viivan paikka. Eli ovis löytyi tällä kertaa ihan selvästi ja tuli hyvin hyödynnettyä tässä kierrossa, ja nyt toivon parasta. Ärsyttää kun asia pyörii koko ajan mielessä (jopa töissä!) pitäis pystyä nyt vähän hölläilemään asian suhteen.

Ihanaa weekendii kaikille!!!

alicia kp 21/28-32 yk 3

Vierailija
235/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin alkuun, onnittelut mamille plussasta!!!

Omista kuulumisista sen verran, että vuotoa on tullut jo parin päivän aika sen verran ettei tiputtelusta voi oikein puhua. Vaikka ei nää vielä kunnon menkat kylläkään ole. Testin tein, ja nega tuli =( Laskeskelin, että seuraava laskettuaika menee 1.1.2013, joten tipahdin täältä ketjusta pois. Tsemppiä kaikille yrittämiseen!! =)

Vierailija
236/402 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä niin ihmeellistä! ?

Muistakaa nyt, että ne menkkajomotukset voi tarkoittaa muutakin, kuin tätiä. :) Mulla jomotukset senkun jatkuu ja mahakin on vähän sekasin. Ja ihan HIRVEE nälkä, nytkin jankutin miehelle että pakko saada grillistä ruokaa. :D

Pimpelipom; Muruseni, testasit tosi aikasin. Mä testasin kp 27 ja se haamu oli tosi haalea, piti ihan tihrustella, että sen näki. Joten unohda se nega ja testaat uudestaan. :)

Plussia kovasti nyt naiset, haluan teidät mukaan odotuspuolelle, jos mä sinne nyt katoan?! Roikun kyllä täälä viimeseen asti, kun en meinaa vieläkään uskoa, enkä uskalla innostua liikaa...

237/402 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan omaa napaa... Eilen alkoi tiputteluvuoto, tänään tein vielä testin varmuuden vuoksi ja negaahan se näytti. Blaah. No, itkut on nyt itketty, ja seuraavaa kiertoa kohti. Josko se vauva sitten meille ensi vuonna suodaan.

En varmaan jaksa liittyä tammikuisiin, yritän pitää vähän taukoa, tuntuu että ehkä kuitenkin sitten tulee mietittyä liikaa tätä projektia. Tekee ehkä ihan hyvää ajatella jotain ihan muuta, täytyy keksiä joku toinen projekti tähän rinnalle niin unohtuisi tämä projekti edes vähäksi aikaa ;)

Mutta ihania olette, ihanaa kevättä kaikille, nyt paljon plussia kehiin! :)

Ems

Vierailija
238/402 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ja tsemppiä vauvatoiveensa tammikuisiin siirtäneille. Väki vähenee ja meillä on luvattoman vähän plussia:/ Nyt terävyyttä tytöt!

Ems: Tauko ja muut projektit mielessä saattaa olla joskus ihan hyvä juttu ja silloinhan ne vauvat sieltä alkavat itsestään ilmoitella.. Itse yritän siitä samasta syystä olla täällä kirjoittelematta koko aikaa:) Mutta tuleehan sitä käytyä katsomassa kuitenkin joka päivä mitä muille kuuluu.

Itsellä alkoi keskiviikkoiltana erinäiset mahanippailut jne. Ihan koko aikaa ei alavatsa tunnu mutta joka päivä kuitenkin. Näin on ollut joka kierrossa joten en lähde ainoona oireena kovin korkealla nostamaan. Ja ajoittain on ollut huonoa oloa ja närästystä, sitäkin myös edellisessä kierrossa. Joten ootella pitää rauhassa. Ihanasti mies sanoi kuitenkin joku päivä kun oli taas huono olo että "no sähän oot vaan raskaana". Jepjep, kattellaan:)

Aliiina kp 24/28-33

239/402 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ovis päivä tänään. Aamulla tosi vahva viiva testissä. Harmi vaan kun nuo kaksi murmeloa ei harrasta enää päikkäreitä..pitää siis olla luova :)

pahoittelut tammikuisiin pudonneille ja onnittelut mamille plussasta!

240/402 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami onnea ihan hurjasti!!! Hieno plussa ja nälkä kuulostaa hyvältä ;). Tarrasukkia ja suojelusenkeleitä matkaan mukaan.

Plussapuhureita täältä muillekin puhaltelen.

Niisku 8+jotain kai