JOULUKUISET 2012
Kommentit (402)
tervetuloa aliiina :)
minä täällä nolona tunnustan, että tein testin äsken. ihan puhdas negahan se oli, tietysti! mitä muutakaan näillä päivillä. voi mua malttamatonta :D
Hyvää maanantaita, toivottavasti se on aurinkoinen!
Outi
aliina: Tervetuloa! :) Oletteko miettineet tutkimuksiin lähtemistä missään vaiheessa, jos tärppiä ei ala kuulua?
Outi: Voihan hätähousu! :D Hassua miten sitä täytyy mennä testaamaan, vaikka suorastaan tietää sen olevan vielä nega. Tunnustan itsessäni myös tuon piirteen. Hyviä hermoja piinailuun. :)
ON: Jes, Clearblue ei antanut tänä aamuna hymynaamaa! Ensimmäinen kerta, kun siitä on iloinen. :D Nyt sitä sitten kaivattaisiin huomisaamulle. Jotenkin on sellainen fiilis, että ei tämä meillä voi mennä koskaan helpoimman kautta, enkä edes jaksa uskoa, että hymynaama ilmestyisi juuri huomisaamuna. Se olisi aivan liian hyvää tuuria. :D
Mutta sitä siis odotellaan ja toivotaan nyt saapuvaksi tänä iltana tai huomisaamuna viimeistään!
Marjana kp 13/28-30 yk 24
Olen Suomessa käymässä enkä oikein pääse koneelle, mutta tulin tsemppaamaan sua Marjana! Upea juttu, ettei vielä hymynaamaa ;-) Mä olen kyllä ihan valmis luottamaan täysin sun kiertoon, joka on niin ihanteellisen tarkka. Olethan jännännyt aiemminkin joskus, en siis usko että jännittämisesi(kään) muuttaisi oviksesi ajankohtaa :-)
Että hengessä oon mukana, olet ajatuksissa ja uskon, että kaikki menee hyvin!! :-)
Gabriela kp8/27-31
Heippa vaan kaikille!
Marjana: Nostan hattua kun täällä jaksat tsemppailla muita vaikka itselläsi niin paljon yritystä takana. Mutta parempihan se kun jaksaa positiivisena pysyä. Kovasti tsemppiä huomiseen, toivotaan nyt sitä hymynaamaa! :)
ON: Eli marraskuisista tipuin tänne. Esikoista yritetään aviomieheni kanssa. Itse olen 21 ja mies 24. Ehkäisy lopetettu viime keväänä toukokuussa, mutta varsinainen yritys aloitettu lokakuulla. Nyt alkanut mennä kierto epäsäännölliseksi. Tänään oli alavatsan UÄ. Vähän oli monirakkulaisuutta vasemmalla mutta todella vähän. Muuten oli kaikki ok. Terolutit sain ja niitä otan sitten tässä kierrossa kp 15. Yritys on kova ja toiveet korkealla. Saas nähdä. Nyt hommia jatkamaan, palataan!
Plussatuulia joka suuntaan! :)
Höpsähtänyt kp 5/28-38 yk 6
Höpsähtänyt, tervetuloa joulukuisiin kuumeilemaan. Toivottavasti Terolut tasoittaa tuota kiertoa nyt sitten. Siksi kai sitä täällä pyörii, että saa tsempata ja tulla tsempatuksi. :)
Eli kiitos sinulle ja Gabrielalle kannustavista sanoista! :)
ON: Siskot rakkaat, minä en kestä enää tätä jännitystä! Tänä iltana tehty ovistesti ei vielä antanut plussaa. Miten minä nukun ensi yönä, kun odotan vain aamua, että pääsen testaamaan?
Jomotuksia ja repäisykipuja on onneksi ollut tänään, joten mahdollista se hymynaama olisi aamulla saada. Mitenhän paljon se mahtaakaan masentaa, jos sitä ei aamulla tulekaan... Älä kroppa kiltti juuri nyt petä minua.
Marjana kp 13/28-30 yk 24
Marjanalle: hurjasti tsemppiä huomiselle! Tuu heti kertomaan, mitä kävi!
Outi: Minkä merkkisellä testasit?
Itsehän tässä myös laskeskelin päiviä, että milloin voisi testailla, jos se ovis nyt sattui kiertopäiville 14 tai 15. Kauheesti koitan pitää pään kylmänä, mutta saa nähdä miten onnistuu. :D Ajattelin kyllä testata vasta ensi viikon tiistaina. Mutta saa nyt nähdä mitä tässä käy! Samalla kyllä pelottaa kovinkin paljon, jos ja kun tässä taas raskaana ollaan. Eilen kaveri kertoi, että he ovat saaneet kaksi keskenmenoa peräkkäin.. Keskenmeno kuitenkin vielä kummittelee takaraivossa ja uskon sen sielä kummittelevan vielä pitkäänkin. Mutta, mutta mä koitan edelleen pitää positiivista fiilistä yllä ja nauttia kevätpäivistä! Toivottavasti plussia tulee Joulukuulle yhtä paljon, kuin Marraskuulle on tullut!
Ansku
Moikka kaikille,
nyt se alkaa ihan oikeasti, jännittää kyllä. olen lähinnä taustalla ollut. jännitämme miehen kanssa rauhallisesti ja kahdestaan. en halua lähipiiriä ottaa mukaan, joten on helpompi jännitystä jakaa täällä! :)
huomasin, että olette kertoneet taustoistanne, joten laitan itsekin omani.. olen 30-vuotias ja mieheni 29-vuotias. ensimmäistä yritämme.. viime kuussa jätimme ehkäisyn pois, mutta eipä tärpännyt. katsotaan kuinka tässä kuussa käy. nettilaskureiden mukaan nyt on hedelmällisintä aikaa tämä viikko.. sitten onkin pitkä aika ennenkuin seuraava otollinen ajankohta tulee, mies lähtee 6 viikon komennukselle...
tsemppiä muille ketjulaisille, toivottavasti teitä lykästää ja pääsette pikaisesti siirtymään tärppiketjusta raskauskeskusteluihin..
Hymynaama! Tänä aamuna hymynaama! Sieltä se vaan katseli minua testitikusta.
Mies on matkalla viemään spermanäytettä. Vielähän tässä jännittää se, että onko se sperma riittävän hyvää inssiin. Oli nimittäin hieman hankalaa sen purkkiin saaminen.
Mies stressasi aivan hirveästi, eikä olisi antanut minun auttaa, mutta itsekseen ei taas sitten tullut mitään koko hommasta (koska stressasi niin paljon). Antoi minun sitten kuitenkin olla apuna ja saatiin homma hoidettua. Enemmän oikeasti toivon miehen takia, että se sperman laatu olisi nyt hyvä, että saisi edes siitä hyvän mielen.
Mutta tämä tyttö marssii sitten iltapäivällä polille ja toivoo edelleen kädet ristissä, että ensimmäinen inssi saataisiin tehtyä. Tosin töissä pitäisi vielä kertoa, että lähden tänään aiemmin... Toivottavasti saan sen helposti hoidettua.
Ja miettikää, ei se kroppa pettänyt tälläkään kertaa. Ihana kroppa!
Marjana kp 14/28-30
Ihan ensimmäiseksi hymynaama-JEEEEEEE Marjanalle!! Ihan mahtavaa! Tulin niin iloiseksi kun tänne äsken tulin. Voi että, nyt vaan sormet ja varpaat ja kaikki ristiin, että kaikki menis ihan nappiin. Piinailu alkakoon :)
Höpsähtäneelle tervetuloa joulupakettia hankkimaan :) Toivottavasti terot auttaa ja tässä kierrossa natsaa.
Ansku, joku davidin se oli. Päätin että, testaan pe tai la aamuna seuraavan kerran. Oon vaan niin malttamaton. Uskon, että keskenmenosta on jäänyt pelko kummittelemaan! Ei voi muuta kuin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Ja nauttia tässä ja nyt, tästä hetkestä. Ja kuumeilusta ja piinailustakin. Tämä on jotenkin samaan aikaan niin kamalaa ja ihanan jännittävää :) Tsemppii!
Netallekin tervetuloa jännäilemään :) Siksi minäkin täällä olen etten pölise tästä vielä ihan jokaiselle. Lähimmät ystävät tietää.
Tänne ei mitään uutta. Kyttään kaikkia mahdollisia oireita ja tuntemuksia, oikein itteäkin naurattaa tää. Nyt siis dpo 8 tai 9.
Outi
Minäkin tulin niin hyvälle tuulelle kuin kuin hymynaamasta!! Nyt vain peukut ja varpaat pystyssä et kaikki menee nappiin!:)
ON: täti pakkas kamppeet ja lähti täss pari päivää sit.. Nyt vain ovista odotellessa:)
Pimpelipom kp 8/31
Onnea inssiin! Mä niin pidän peukkuja, et kaikki menee hyvin. Sun kroppa on kyl kellon tarkka :)
Muillekin kevättä rintaan ja plussa tuulia!!!
Pinks rv 5+6 tai 6???
Oli pakko tulla tsemppaamaan Marjanaa!!! Ihan loistava ajoitus hymynaamalla ja nyt ei sitten muuta, kun hurjasti onnea matkaan.
Niin, ja tsempityksiä tietty muillekin ja plussapuhureita!!!
Niisku
Ihan meinas kyyneleet tulla silmiin kun tuon sun hymynaamauutisen näin! Tule kertomaan miten meni kun kerkiät! :)
Heipat kaikille taas pitkästä aikaa. Enpä oo tänne ehtinyt taas hetkeen kirjottelemaan, töissä on niin kiire ja illat menee lastenhuoneen lattialla esikoisen kanssa :).
Marjana: Siis MAHTAVAA! Ja paljon nyt onnea ja tsemppiä tulevaan. Pakko oli tulla tänne hehkuttamaan sulle onnea. :)
Nyt takas töihin.
Norppa81, kp15/27-32
Marjana: JES! Oon niin jännänny täällä sun puolesta! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Teillä on ollu kyl niin jännät paikat tänä aamuna, onneks purkitukset onnistu kuitenkin ;P Nyt odotellaan kuulumisia sun iltapäivän käynnistä!
Omaa: Täti pakkaili kimpsunsa eilen.. tänään alko jo vasemman puoleinen munasarjakipuilu. Postista oli tullu lappunen, pitäisi hakea kirje sieltä, oiskohan ne mun ovistestit?! Pakko olla! Aion kyllä alkaa kuluttaa niitä heti :D Haluaisin saada edes niihin sitä plussaa :)
Toivotaan, että kevään tuomalla valolla ja lämmöllä olis vaikutusta meidän kaikkien hormoneihin, et alettais raskautumaan nyt vauhdilla!
Lucija kp 6
Olipas ihana tulla tänne ja huomata kuinka moni on ollut puolestani iloinen. :) Kiitos!
Nyt tulee omaa napaa, kun pikaisesti vain tulin pyörähtämään.
Inssi saatiin tehtyä tänään. :) Eikä se sattunut lainkaan. Munarakkula ei ollut vielä puhjennut, mutta varmaan tänä iltana/ensi yönä puhkeaa. Siittiöpitoisuus ei ollut mikään huikea. 3 miljoona ja jotain pesun jälkeen. Mutta vaikka pesussa oli tuhoutunut siittiöitä melko paljon, niin niiden liikkuvuus oli pesussa noussut 50%:sta 100%:iin! Ihan huikeaa siis! Siellä on sitten nyt vain supersiittiöt hoitamassa hommaa kotiin. ;)
Ihan hirveän suuri ei tosiaan ole usko tuon hoidon tehoon, mutta hyvä fiilis joka tapauksessa nyt, kun se on tehty. :)
Marjana kp 14/28-30 yk 24
Marjana: Hurjasti onnea että inseminaatio sujui hyvin! Nyt sitten odotella tuloksia =) Minkä merkkisiä noi sun käyttämät hymynaama ovistestit ovat ja mistä olet ne tilannut? Voisin itsekin niitä kokeilla seuraavaksi =)
Lucija: Sulla on sama meininki ku mulla :D Ovistestiin on helpompi saada plussa kuin raskaustestiin :D Onnea tämän kierron yritykseen!
Mulla oli viime yönä maha todella kipeä, joku 5 minsaa. Heräsin siihen hirvittävään kipuun, ihan tuskanhiki nousi pintaan. Tänään on sitten ollut mahassa todella outoja kipua ja hieman huono olo. Mitähän tää tarkoittaa?
Minä myös liityn hymynaamasta ja onnistuneesta inssistä onnittelijoiden joukkoon! Todella ihana kuulla, että kaikki meni hyvin ja että siittiötkin on 100% liikkuvaisia!!! Nyt on varmasti kaikilla palstalaisilla teidän lisäksenne sormet ja varpaat ristissä, että nyt tulis se kauan odotettu tärppi! bd bd
Täällä ei mitään raportoitavaa. Clomit loppui (otin kp4-8), antibiootit loppuu pian (ajoivat poskiontelontulehduksen pois, jeejee) ja loppuviikosta aloitan oviksen etsinnän. Ei mitään tuntemuksia vielä. Greippimehun juonti jäi haaveeksi tässä kierrossa, muuten suunnitelmat ovat pitäneet. Huomenna kotiin täältä reissusta.
Gabriela kp9/27-31
Täytyy kyllä sanoa että sulla tosiaan on kellontarkka kroppa!:) Mainiota! Sitten vaan tuloksia odottelemaan! Plussaonnea toivotan roppakaupalla!
Mami: Ymmärrän täysin nuo tunteesi ja varmasti niitä on monilla muillakin. Jotenkin itsekin olen yrityksen aikana aina ollut vielä enemmän onnellinen pitkäänyrittäneiden plussista kun se antaa toivoa aina omalle kohdalle. Usko pois että sinulle ja kaikille muillekin pitkäänyrittäneille se plussa vielä pärähtää!:)
Täällä olen käynyt välillä kurkkimassa. Kiitokset monille ihanille onnitteluista. Tosin täällä ei kovin hyvältä vaikuta:( Ruskea vuoto on muuttunut veriseksi, tosin niukaksi mutta kuitenkin ja menkkajomotuksia on ajoittain. Polille soittelin eikä tässä vaiheessa vielä mitään voi tehdä kun ultrallakaan ei välttämättä nää edes alkion sijaintia joten seuraillaan...Toivon niin että tämä olisi vaaratonta mutta epätoivo iskee lujaa kun vuosi sitten oli keskenmeno ja aiemmin on koettu myös kohdunulkoinen. Päivä kerrallaan se nyt on mentävä ja yritettävä luoda uskoa. Miehellekin jo ehdin itkeä kun hän oli niin ihana plussauutisen kuultuaan (lähetin testistä kuvan hänelle töihin) toi kukkia ja onnitteli ja hänestä huomasi miten onnellinen oli. Aika pitkään kuitenkin meillä yritystä oli, tämä plussa tuli pari viikkoa ennen kuin vuosi takaperin keskenmenneestä. Sitä vain miettii miksi elämä on niin helevtin epäreilu:( Pitäkää minulle paikkaa mikäli tänne takaisin joudun palaamaan haavojani nuolemaan:(
Anteeksi harvinaisen epätoivoinen omanapa mutta nämä ovat tuntemukset tällä hetkellä. Plussaonnea toivotan teistä jokaikiselle! Oma Joulutonttu olisi mitä parhain Joululahja:)
Ele rv4+6(?) Ainakin vielä toistaiseksi
Tervehdys kaikille!
Uutena täällä aloittelen, tosin olen tuolla taustalla intoillut muutaman kuukauden... Olen siis vältellyt tänne rekisteröitymistä jottei elämä muuttuisi ihan pelkäksi vauvakuumeiluksi;)
Taustaa lyhyesti; kohta 38v ja mies saman ikäinen. Itsellä on 16v poika ja ukkokullalle tämä olisi ensimmäinen. Vettä on siis virrannut sitten edellisen raskauden ja kaikenlaisia käänteitä tähän väliin on mahtunut. Miehetkin on vaihtunut, ei nyt mitenkään usein, mutta kuitenkin ja niistä käänteistä olen tullut uskoon ettei vauvan tulo taida olla mitenkään itsestään selvä homma omalla kohdalla... Hoitamatonta lapsettomuutta, pettymyksiä ja sitten vauvakuumeille taas kerran kenkää, kait sitä silti vielä kerran voi toivonsa viritellä ja koittaa josko kuitenkin?? Muutamia kuukausia nyt yritetty enempi vähempi tosissaan, onneksi äijällä rento ote tähän toiveeseen vaikka innoissaan tahollaan onkin! Kunhan nyt itse pysyisin nahkoissani;D
yövuoroterveisin,
aliiina
kp 5/28-33 yk 4