Kestoripset/ripsienpidennykset! Kokemuksia?
Olen miettinyt niidn laittamista, mutta ovatko hintansa väärti? Eikös laitto ole tosi kallis ja huollotkin 50 e kuussa? Onhan se iso raha pelkkiin RIPSIIN! Tietty ei tarvitsisi laittaa ripsiväriä välttämättä ja kesällä varmaan ihan kivat, mutta entä sitten kun ne lähtee pois? Omat ripset on ihan tyngät?
Kertokaahan kokemuksia ja kannattaako?
Kommentit (4)
Mä jäin just äitiyslomalle ja kesää varten mietin tuota. Meikata en mäkään juuri jaksa. Olisi ehkä vähän freesimmän näköinen noin. Sitten vaihtoehtona olis tietty pelkkä ripsien ja kumien värjäys, joka sekin vähän freesaisi kasvojen ilmettä. Oliskohan se sitten parempi vaihtoehto? Kauanko väri pysyy kulmissa/ripsissä?
ap
monella lähteny omatki ripset ku on poistattanu pidennykset. Huolto väli on 3 viikkoa. värjää mielummin:)
Ei ole omat ripset kadonneet mihinkään! Juuri pidin kuukauden tauon ripsissä ja tämä oli toinen kuukauden taukoni näiden vuosien aikana.
Muistattehan, että ripsen uusiutuminen kestää 3 kk.
Eli kävin siis yhdessä huollossa, kunnes annoin tippua pois.
Mä tykkäsin ulkonäön puolesta tosi paljon. Tunsin hoitovapaalla ollessani itseni kivemman näköiseksi, kun ei tarvinnut erikseen laittautua joka aamu. Töihin palatessa saattaisin ottaa uudelleen, ettei tarvitsisi välttämättä meikata töihin lähtiessä muuta kuin puuteria.
En tykännyt tunteesta, kun silmiin meni vettä esim. suihkussa tai uidessa tai ihan naamaa pestessä. Vettä oli kamala kuivata silmistä pois. Käytiin siihen aikaan vauvauinnissa joka viikko ja siihen suihkut ja jokapäiväiset kasvopesut päälle, enkä tottunut tunteeseen.
Ripset olisi voinut käydä poistattamassakin, mutta mä annoin kasvaa pois ja leikkasin niitä vähäsen, sitten kun alkoi tulla hassuja hapsottavia yksittäisiä ripsiä. Parin kuukauden päästä ripset oli ihan entisellään, eikä ne nyt kovin kamalat ollu missään vaiheessa. Oon kyllä kuullut, että joillain on tippunut omat lähes kokonaan pois.