Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsunko polttareihin muitakin kun häävieraita?

Vierailija
29.02.2012 |

Olen kaasona järkkäämässa polttareita, ja mietin onko tapana kutsua muitakin kavereita kuin ne jotka ovat kutsuttuna häihin? Häissä tulee olemaan paljon sukulaisia ja läheisemmät ystävät, joten olisi kiva saada vähän suurempi porukka kasaan polttareihin.

Onko yleensä niin että jos on mukana polttareissa niin "pitäisi" saada kutsun häihin..?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tiennyt että muukin vaihtoehto voi olla olemassa. Tietysti polttareihin osallistuvat haluavat olla häihin kutsuttuja, se on edellytys osallistua polttareihin. (Kiva sanoa kivan polttari-illan jälkeen että nähdään sitten häissä, ai niin eihän sua olekaan sinne kutsuttu!)

Vierailija
22/22 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kutsuttu kerran polttareihin, mutta ei häihin. Oli ihan hauska ilta, mutta vähän kyllä ihmettelin. Eli mielestäni oikein on kutsua polttareissa olleet ystävät myös häihin.

Kun menin itse naimisiin, meidän häät oli niin pienet, ettei ystäviä ollut mukana lainkaan. Ainoastaan vanhemmat ja sisarukset. Vaikka en ollut kaasoakaan valinnut tai nimennyt, siskoni päätti kuitenkin yllätyksenä järjestää minulle häitä edeltävänä iltana polttarit. Paikalla oli noin 10 hyvää ystävääni, jotka maksoivat omat ruokansa. Muita kustannuksia heille ei onneksi koitunut :)

Kukaan heistä ei siis päässyt häihin. Kiva että oli polttarit, mutta varmaan heistäkin tuntui siltä, että olisi ollut kiva saada kutsu sitten myös häihin. Se ei enää siinä edellisenä iltana vaan ollut enää mahdollista järjestää, ja toivottavasti ymmärsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän