Napostelu on kuin huumetta!
Onko muita jotka saa kiksit siitä, että saa napostella salaa...? Olen normaalipainoinen, mutta kamppailen painoni kanssa JOKA PÄIVÄ, sillä vaikka syön säännöllisin väliajoin ja kunnon ruokaa niin silti tekee mieli napostella jotain pientä. Äskenkin eilisiä patongin paloja vähän oivariinilla tai sitten muutama riisikakku, oivariinilla tietty. Tai jos on vaikka makaronilaatikkoa niin käyn napsimassa jääkaapista päältä niitä uunissa tummuneita jauhelihoja tai makaroneja. Tai nakki ohimennessä jääkaapista suuhun..
Ja sitten jos sovin itseni kanssa, että tänään en napsi niin siitä tulee ihan uskomaton polte. Kuola valuu suusta yms, vaikka mikään näistä "herkuista" ei todellakaan ole mikään kulinaristinen nautinto... Pitääkö tän takia aloittaa tupakan poltto, jotta napsiminen jää pois?!?
Kommentit (2)
mutta tauti on tuttu. Rusinoita, pähkinöitä, laatikkoruokien pintaa... Ja jos on avatussa pussissa karkkia, se on ylipääsemätön houkutus.
Normaalipainoinen minäkin, eniten harmittaa nuo muutama vyötärökilo ja toisaalta hampaat...
mulle joku outo tunne ihankuin"huutelee" keittiöstä sohvalle. Ja mitä enemmän yritän päättää sen olevan ohi, sitä enemmän salaa nautiskelen. Joku päänsisänen vika.
Mä olen vuosia sitten lopettanut tupakoinnin, jonka jälkeen tämä alkoi. Eli toimis varmaan toisinpäinkin :D