Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenne (= Henry Lee Roots) oli NIIN nolo Voicessa!

Vierailija
18.01.2013 |

Siis tää nelikymppinen Kallion rokkari, joka vetäs illan huonoimman esityksen ja yritti syyttää bändiä siitä! Sorry vaan, mutta tuo tyyppi ei tule ikinä saamaan suosiota Kallion ulkopuolella.

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni Henry Lee ollut sen huonompi kuin monet muutkaan, ei erityisen hyväkään.

Mun mielestä taas oli selkeästi huonoin laulaja tähän mennessä. Ihan riippumatta habituksesta. Tasapaksua, ponnetonta ja laiskaa karaokelaulua se lähinnä muistutti. Voi varmaan ollakin ihan showmies jossain pubikeikalla, mutta laulutaitoahan tuossa mitattiin ja sitä ei ikävä kyllä ollut. Siihen vielä päälle lapsellinen/narsistinen muiden syyttely niin...

Vierailija
142/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohteli sanojakin. Sitten peitteli osaamattomuuttaan muita haukkumalla ja teki itsestään pellen. Todelliset rockstarat ovat nöyriä eivätkä juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa katsotaan kieroon, jos on munaa ja asennetta hommaan. Hyvännäköinen tyyppi ja karismaattinen. Tosin englanninkielen lausuminen särähti korvaan pahasti, lauluääni oli vähän sinnepäin ja ne nahka sm- vetimet olisi voinut jäädä kaappiin...

Vierailija
144/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa katsotaan kieroon, jos on munaa ja asennetta hommaan. Hyvännäköinen tyyppi ja karismaattinen. Tosin englanninkielen lausuminen särähti korvaan pahasti, lauluääni oli vähän sinnepäin ja ne nahka sm- vetimet olisi voinut jäädä kaappiin...

Mitä se sitten lopulta tarkoittaa, että "on asennetta"? Mun mielestä esim. sillä ac/dc:tä laulaneella oli moninkertaisesti asennetta verrattuna tähän tyyppiin jolla asennetta oli lähinnä pukeutumisessa. Sillä ac/dc:tä laulaneella taas oli niin paljon asennetta, ettei tarvittu mitään rooliasua. Laulaakin osasi mutta se nyt ei tämän asennekeskustelun tapauksessa ole oleellista.

Olen nähnyt liikaa pikkulapsen tasolle jääneitä ja muita syytteleviä miehiä, että voisin kokea että siinä esiintymisessä ja reaktiossa olisi ollut mitään "asennetta". Pikemminkin asenteen puutetta mun mielestä, jos alkaa omasta munattomasta esiintymisestään syyttää bändiä. Ja sitten kun sanottiin ettei bändiä aleta dissaamaan täällä niin taas selkärangattomasti totesi että "no enhän mä niin tehnyt" tai jotain vastaavaa. Juu ei. Just sellainen vaikutelma tulee että on vähän kehitys jäänyt kesken. Asennetta kuvaa parhaiten sana lapsellinen.

Vierailija
145/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohteli sanojakin. Sitten peitteli osaamattomuuttaan muita haukkumalla ja teki itsestään pellen. Todelliset rockstarat ovat nöyriä eivätkä juntteja.

Onko TODELLISILLE rockstaroille olemassa tiettyä kaavaa? Kyllä "rocktähdissä" on ihan kusipäitä ja mukaviakin tyyppejä, olen työni puolesta tavannut vuosien varrella paljon suomalaisia ja ulkomaisia tähtiä, ihmisiä hekin ovat.

Henry Lee ei ollut kauhean hyvä, mutta en menisi feikiksikään haukkumaan miestä.

Vierailija
146/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa onko 17-v jolla on uhoa ja asennetta vaikka ei vielä näyttöä tai 40-v jolla on munaa ja asennetta ja alla näyttöjä mutta jos sä olet 40-v ja käyttäydyt kuin se 17-v ilman mitään näyttöä niin se nyt vaan on vähän naurettavaa.

Vierailija
147/227 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös oli kyllä ala-arvoista.

Vierailija
148/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei lauluääntä

- Ei aitoa, todellista karismaa

- Kusipäinen asenne, ei hyvällä tavalla "rock"

Vierailija
149/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi on mun lukioaikaisen kaverin ex-poikaystävä, ja nyt mua hävettää, että se on myös mun fb-kavereissa x/

Vierailija
150/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen esiintymistä kerrottiin miten paljon hän on esiintynyt ja missä kaikkialla keikkaillut... ja sitten se esitys oli tuollainen perus karaoke-esitys ja vielä ne uhot päälle. Ei hyvä.

Vierailija
152/227 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaita oli myös se että hänhän oli alkuun jotenkin niin varma jatkoonpäääsystään ja sitten kun ei natsannut niin oltiin ihan että mitä vittua??

Takahuoneessa kannustusjoukoissa ollut äitinsä näytti todella tyrmistyneeltä ja ei selvästikkään voinut uskoa todeksi sitä, ettei Nennestä kilpailtu. Tai siis kukaan ei edes huolinut.

Ja Mikke tunnisti Nennen jo heti aluksi, painoi päänsä alas ja kyhäsi nopeasti toimintasuunnitelman. Ei ole mikään salaisuus, että Nenne on hankala ihmistyyppi, jos hänen kanssaan on pakko tehdä töitä ja Monroekin tämän hyvin tietää, eikä halunnut itselleen moisia haasteita.

Ja mikä Kallion rokkari, Pähkiksestä se on...

Vierailija
155/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tykkäsin sen tyylistä, mutta ne Tiimarin aurinkolasit (tai aurinkolasit sisällä ylipäätään on yök!) pilasivat sen. Laulu oli keskinkertaista ja se bändin haukkuminen ihan ala-arvoista ja noloa.

Vierailija
156/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ja kaunuis video ja esitys. Suosittelen.

Vierailija
157/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
159/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aina suurempi kuin hänen lahjansa. Kaveripiirinsä koostuu julkkiksista ja useat exänsä ovat sitä olleet myös, Ninja Sarasalo yms. Lienee siis tyypillinen narsistinen persoona.

Vierailija
160/227 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset