Nenne (= Henry Lee Roots) oli NIIN nolo Voicessa!
Siis tää nelikymppinen Kallion rokkari, joka vetäs illan huonoimman esityksen ja yritti syyttää bändiä siitä! Sorry vaan, mutta tuo tyyppi ei tule ikinä saamaan suosiota Kallion ulkopuolella.
Kommentit (227)
Joo se nörtin näköinen jätkä 41 v. ja tässä dissaamisen kohde 38 v.
Kohtasin tuon tyypin reilu 10 v sitten ja se on näköjään jäänyt siihen samaan tilaan, mitä joillekin käy kun ne tuolleen jumiutuu? Onneksi pysyin erossa. Miksi lähes 40-v aikuinen mies pukeutuu liekkikuvioituun nahka-asuun ja kutsuu itseään nenneksi?
En voi ymmärtää, aikuiset ihmiset ja pukeutuvat samalla tavoin kuin pukeutuivat 20-30 vuotta sitten. Ja kuuntelevat samaa musaakin.
Minäkin olin nuori 80-90-luvulla, ei tulisi mieleenkään nyt pukeutua samalla tavoin tai kuunnella sitä samaa musaa, kun paljon hyvää uutta musiikkia on ilmestynyt sen jälkeen.
Miksi toiset ei mene eteenpäin ja kasva, vaan jäävät siihen pisteeseen missä kerran olivat.
Minustan se vaan tuntui jotenkin oudolta että iso mies esittelee itsensä nenneksi. Niin kuin joku taaperoikäinen joka ei ole vielä oppinut h ja r ääniteitä. Mutta onhan stadissa muitakin persoonallisia nelikymppiä jotka kuvittelevat mm. olevansa vampyyrejä.
Käy netissä. Sieltä löytyy paljon Spihaa. You tubessa. Viimeisn video vajaa vuosi sitten julkaistu. Icebreaker.
Kohtasin tuon tyypin reilu 10 v sitten ja se on näköjään jäänyt siihen samaan tilaan, mitä joillekin käy kun ne tuolleen jumiutuu? Onneksi pysyin erossa. Miksi lähes 40-v aikuinen mies pukeutuu liekkikuvioituun nahka-asuun ja kutsuu itseään nenneksi?
En voi ymmärtää, aikuiset ihmiset ja pukeutuvat samalla tavoin kuin pukeutuivat 20-30 vuotta sitten. Ja kuuntelevat samaa musaakin.
Minäkin olin nuori 80-90-luvulla, ei tulisi mieleenkään nyt pukeutua samalla tavoin tai kuunnella sitä samaa musaa, kun paljon hyvää uutta musiikkia on ilmestynyt sen jälkeen.
Miksi toiset ei mene eteenpäin ja kasva, vaan jäävät siihen pisteeseen missä kerran olivat.
Miksi muka samaa musiikkia ei voisi kuunnella vaikka koko elämänsä, jos siitä pitää? Se ei ole mitään jumittamista, vaan kertoo vain siitä, että sellainen musa on oikeasti hyvää, mikä kestään aikaa. Tietysti on näitä hipstereitä, joiden maku vaihtuu 6 viikon välein, mutta se on heidän ongelmansa.
Vaikutti nololta, mutta mitä olisi tapahtunut jos hän olisi saanut suunvuoroa kun Elastinen hyökkäsi
sanallisesti.
Miksi muka samaa musiikkia ei voisi kuunnella vaikka koko elämänsä, jos siitä pitää? Se ei ole mitään jumittamista, vaan kertoo vain siitä, että sellainen musa on oikeasti hyvää, mikä kestään aikaa. Tietysti on näitä hipstereitä, joiden maku vaihtuu 6 viikon välein, mutta se on heidän ongelmansa.
Miksi kukaan jää pyörittämään yhtä ja samaa levyä, kun maailmassa on miljoonia muitakin hyviä levyjä. Kehittymisen edellytys on että uskaltaa kurkistaa sen poteronsa ulkopuolellekin. Nämä edelleen 80-90-luvulla elävät ovat jotenkin tosi säälittäviä.
Vaikutti nololta, mutta mitä olisi tapahtunut jos hän olisi saanut suunvuoroa kun Elastinen hyökkäsi
sanallisesti.
Nelosen arkistovideolla ei näkynyt kuin pieni pätkä.
Mä en oikein näe että mikä ongelma siitä muodostuu jos vaikka musiikkimaku vaihtelisikin tiuhaan. Enempi mä ihmettelen keski-ikäisen äijän tarvetta tosissaan pukeutua liekkikuvioituun nahkapukuun. Mutta kukin me ollaan rajoittuneita tavallamme.
Nenne oli Nenne tarhassa, koulussa ala-ylä/opiskelu, armeijassa. jne. Nimi seurasi aina koska vanhoja kavereita oli aina mukana. Ne jotka tuntee Nenne pitää sitä ihan normaali-nimenä.
Olen kuunnellut 35 vuotta Pink Floydia ja kuuntelen yh-, toivottavasti vähintään yhtä monta vuotta jatkossakin. Hyvä musiikki kestää kuuntelua. Ja vaikka jotain kuuntelisi vuosikymmenestä toiseen, ei se tarkoita, etteikö siinä ohessa voisi koko ajan kuunnella ja löytää uuttakin musiikkia siihen rinnalle. Väittäisin, että harva kuuntelee yhtä laajasti musiikkia kuin minä (lukuunottamatta musiikin ammattilaisia), vaikka matkan varrelta on jäänyt paljon sellaista soiteltavaa jota voi tosiaan kuunnella niin teininä, nuorena aikuisena kuin keskiäikäisenäkin, ja miksei sitten vanhainkodissakin.
Ehkä teidän kavereiden pitäisi kertoa sille että se on ihanok ihan tavallisena Henrinä ja jos vaikka keskittyisi niihin kokin hommiin jatkossa.
ketä julkkista hän muistuttaa ja sitten keksin. Ihan ilmetty Pekka Puupää.
Taisin nähdä tuon hattu-tukka-yhdistelmähökötyksen pilailuliikeessä, tai Tiimarissa. Halloweenina. Helppo olis vetää tosta ja sen maneereista joku sketsihahmo :D
Pukeudutko sä nyt ja vanhainkodissa niihin 35v vanhoihin vaatteisiiskin?
Nennen ystävänä tiedän että se oli jonkun asteinen tapaturma, koska Nennelle on kunnia-asia antaa yleisölleen parastaan. Hän ei koskaan juo itseään sammumispisteeseen tahallaan keikalla.
Miksi kukaan jää pyörittämään yhtä ja samaa levyä, kun maailmassa on miljoonia muitakin hyviä levyjä. Kehittymisen edellytys on että uskaltaa kurkistaa sen poteronsa ulkopuolellekin. Nämä edelleen 80-90-luvulla elävät ovat jotenkin tosi säälittäviä.
Jos sulla on joku aikaraja ja viimeinen käyttöpäivä musiikissa, silloin et ole siitä oikeasti koskaan pitänytkään, vaan olet kuunnellut jotain mikä nyt kulloinkin on hip ja jota jostain syystä kuuluu kuunnella, mikä sopii imagoon tms. Eli olet pinnallinen trendien perässä hiihtäjä, jolla ei ole omaa makua.
paitsi Pink Floydia, niin myös gregoriaanista laulua ja keskiaikaista musiikkia + montaa muuta lajityyppiä sen lisäksi, ihan futuristiseen meininkiin saakka:) On hyvä tuntea eri aikakausien musiikkia eikä fakkiutua vain nykyaikaan.
Olet selkeästi ylpeä laajasta musiikkimaustasi. Sinulla on varmaan myös genelecit ja optimaalisesti sijoitettu musiikinkuuntelusohva.
Aika moni tietää tai tuntee hänet siis ennestään? Itse en ollut koskaan kuullutkaan.
Minua jäi vaivaamaan se kappale. Voisi kysyä, että miksei hän sitten valinnut sellaista kappaletta, jossa olisi päässyt paremmin esittämään taitojaan. Olisin halunnut kuulla jotain revittelyä, odotin koko esityksen ajan. Nyt jäi vähän ristiriitainen kuva. Ehkä on etsittävä netistä joku video.