Nenne (= Henry Lee Roots) oli NIIN nolo Voicessa!
Siis tää nelikymppinen Kallion rokkari, joka vetäs illan huonoimman esityksen ja yritti syyttää bändiä siitä! Sorry vaan, mutta tuo tyyppi ei tule ikinä saamaan suosiota Kallion ulkopuolella.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
No niinhän Henry Lee Roots onkin kuuluisuus gootti ja rock piireissä. Spiha on ihan sairaan hyvä bändi, ja Henry Lee Roots mahtava keulakuva. Sanokaa yksikin rokkari joka ei käyttäytyisi noin. Asenne ratkaisee. Henry on tehnyt rock-uraa oikeassa maailmassa, eikä ole pongahtanut iskelmätähdeksi minkään voice of finnlandin tai idolsin kautta.
Moro Henry!
Nenne on niin paljon enemmän mitä tää ihmiskunta tajuu.
Ja ato,taitava ja synnynnäinen sisällön luoja!
Hauska lukea näitä kun edelleen 50v on ihan samanlainen. Minä minä minä-asenne ja tituleeraa itseään rockstaraksi. Suomessa piirit on pienet. Eihän sitä huolita edes mihinkään bändiin. Nolo.
Hei,
Emännän kanssa tyrmäännyimme (negatiivisesti) Henryn esityksestä verrattuna muihin samassa kisassa esiintyneihin tyyppeihin. Nyt kuuntelin Youtubesta vedon erikseen: Ei se ollutkaan niin kamala. Tiettyä fraseerausta siinä oli semmosta heavy-äänen lepatusta, joka tuo korvaan välillä vähän epävireisiä fiilareita.
Koko Enjoy The Silence on aika matalaa rintaäänikamaa eikä välttämättä kovin kummoinen äänen esittelybiisi. Ehkäpä kuitenkin oli pienoista jännitystä ja mistä me tiedämme tekikö bändi sovituksen niinkuin tyyppi oli sopinut? Tosin Lenni-Kallen liidamaa pumppu on Suomen parhaimmistoa.
Tyyppi voisi ottaa revanssin oman bändinsä kanssa livenä ja postata sen Youtubeen niin näkisi mitä tyyppi osaa. Spihan livevedot oli suurin osa niin meluisaa "kännyaudio" tasoa ettei niistä ottanut selvää.
t. Laulua cover-pumpun kanssa pari vuotta treenanut ja 17 vuotta kielisoittimilla musisoinut