Nenne (= Henry Lee Roots) oli NIIN nolo Voicessa!
Siis tää nelikymppinen Kallion rokkari, joka vetäs illan huonoimman esityksen ja yritti syyttää bändiä siitä! Sorry vaan, mutta tuo tyyppi ei tule ikinä saamaan suosiota Kallion ulkopuolella.
Kommentit (227)
Englanninkielisellä musalla, etenkin jos kuulijan on vaikea käsittää sitä englanniksi.
Miepä oon niin pätevä ja pollee poika
Vaikka se ei todellakaan osaa laulaa tai edes lausua englantia.
Mallinhommiin mieluummin?
Tiedän, että Nenne osaa rakastella, mutta laulu..hmm, ehkä niille tytöille, mutta ei suurelle yleisölle.
Paras palkinto on yhden tytön ihailu...kerrallaan.
Kiitos Johqu 16 vee kun tulit kertomaan tämän.
Nenne on pahempi pummi kuin Räkä-Malmi ja urakin näyttää menevän samoja latuja.
Mites sulla nyt niin huonosti kävi?
Tämä tyyppi on mun lukioaikaisen kaverin ex-poikaystävä, ja nyt mua hävettää, että se on myös mun fb-kavereissa x/
Jos asia häiritsee, niin poista se sieltä. Nenne tuskin huomaa tai vielä vähemmin jää kaipaamaan.
Fanit on asia erikseen.
Aika tyttömäinen vartalonmuoto.
HAHHAAhaa, 188 cm n. 80 kg= toosi tyttömäinen
Aika tyttömäinen vartalonmuoto.
HAHHAAhaa, 188 cm n. 80 kg= toosi tyttömäinen
eivät ole sama kuin muoto.
Ja kylläpäs sinä tarkkaan tiedät kun et kerran tää Nännä ole.
Täällä vaan urakalla dissataan, mollataan, valehdellaan, mutta onko asiantuntemusta?
Vai luuletko vaan ja on hauskaa mollata.
Oletko käynyt kuuntelemassa ja katsomassa esimerkiski videot Icebreaker; Spiha feat Anna Paatero, julkaistu 10 kk sitten Tai sitten vanhempia videoita tai lukuisia keikkoja you tubesta. Kun olet tutustunut Nenne tuotantoon niin tule sitten tänne haukkumaan jos olet sitä mieltä että on aihetta.!!
Kyllä tiedän vaikka en ole itse Nenne.
Ihan kuin yksi ja sama hlö olisi kirjoittanut puolet tämän ketjun haukkumisista...
Hei sinä, onko sinua loukattu? Oletko kateellinen? Et päässyt the Voice of Finlandiin vaikka inhokkisi pääsi?
Moellakin tapaa, alkaen siitä ettei osaa laulaa hyvin, ei muista sanoja, ja vielä syyttää asiasta muita, eli bändiä. Niin NOLOA!
Ja jos habitukseen puututaan, niin rocklookin voi pitää ja säilyttää tyylillä, tai sitten voi näyttää pelleltä.
Rokkareidenkin tyyli yleensä vähän muuttuu ajan myötä, Mike Mondoekin näyttää edelleen itseltään, mutta tyylinsä on hieman muuttunut vuosien varrella "aikuisemmaksi" vaikka edelleen persoonallinen onkin.
Mutta ehkä paras esimerkki on Jussi69, jonka tyyli on hyvin rock, mutta kuitenkin tyylikäs. On eri asia säilyttää se oma juttu ja muuttaa sitä matkan varrella, vert. jumittua siihen mikä oli siistiä ja coolia joskus "sata vuotta" sitten.
Ja yksi mikä myös vaikuttaa on se millä tavalla vaatteita ja asusteita yhdistelee, tuolla VOF:n tyypillä oli ihan liikaa kaikkea; nahkatakkia, -housua, kenkiä, siliteriä, valtavamäärä sormuksia, ranteissa niittiä ja huivia jne. Vähemmän on ENEMMÄN.
Jos olisi ollut lavalla esim. mustissa kireissä nahkahousuissa, musta t-paita päällä ja "frakkimainen" takki, päässä siliteri, kaulassa yksi koru, sormuksia vain pari, ja yksi ranneke kädessä olisi ollut "itsensä näköinen" mutta tyylikkäällä tavalla.
Ihan sama kun sisutamisessa: jos ostaa kamalan määrän tavaraa niin mitään esineitä ei kukaan näe/huomaa vain sen loputtoman rojumäärän. Jos muutamia esineitä ja harkitsee sijoittelun kanssa, nuo ovat katseenvangitsijoita.
Täällä vaan urakalla dissataan, mollataan, valehdellaan, mutta onko asiantuntemusta?
Oletko käynyt kuuntelemassa ja katsomassa esimerkiski videot Icebreaker; Spiha feat Anna Paatero, julkaistu 10 kk sitten Tai sitten vanhempia videoita tai lukuisia keikkoja you tubesta. Kun olet tutustunut Nenne tuotantoon niin tule sitten tänne haukkumaan jos olet sitä mieltä että on aihetta.!!
NOLOA VoF esiintymistä. Tutustu sinä siihen.
Ihan kuin yksi ja sama hlö olisi kirjoittanut puolet tämän ketjun haukkumisista...
Hei sinä, onko sinua loukattu? Oletko kateellinen? Et päässyt the Voice of Finlandiin vaikka inhokkisi pääsi?
että vastapuolella on vain yksi ja sama henkilö, jos itse harrastaa sellaista pelleilyä.
Vähän niinkuin narsisti joka pettää suhteessa. On itse mustasukkainen.
Saattaa olla joku jätetty tyttö joka on katkera ja tässä pääsee kostamaan nimettömänä, raukkamaista.
Sen verran tunnen Nennen että tiedän mitä häneltä voi odottaa ja mitä ei ja täältä löytyy hyvin paljon sitä mitä Nenneltä ei koskaan voisi odottaa. Kuten keikalla kännissä sössöttäminen,laulujen sanojen unohtaminen. ""kamoissa " oleminen jne. Nennellä on tarkka sävelkorva ja puhdas ulosanti. Jos kuulet muuta niin onko oma korva tarkistettu. Sillä en tarkoita etteikö hänkin vapaa-ajalla olisi vapaalla.
Hei sinä, onko sinua loukattu? Oletko kateellinen? Et päässyt the Voice of Finlandiin vaikka inhokkisi pääsi?Saattaa olla joku jätetty tyttö joka on katkera ja tässä pääsee kostamaan nimettömänä, raukkamaista.
Sen verran tunnen Nennen että tiedän mitä häneltä voi odottaa ja mitä ei ja täältä löytyy hyvin paljon sitä mitä Nenneltä ei koskaan voisi odottaa. Kuten keikalla kännissä sössöttäminen,laulujen sanojen unohtaminen. ""kamoissa " oleminen jne. Nennellä on tarkka sävelkorva ja puhdas ulosanti. Jos kuulet muuta niin onko oma korva tarkistettu. Sillä en tarkoita etteikö hänkin vapaa-ajalla olisi vapaalla.
en oo mikään jätetty tyttö ainakaan. Olen 24-vuotias turkulainen televisionkatsoja. Ja mun mielestä on ihan parasta kun kaikenmaailman Nennet käy telkkarissa nolaamassa itsensä.
Missäköhän muuten on Ibi Love? Muistatteko vielä sen Idols-tähden? :D
NOLOA VoF esiintymistä. Tutustu sinä siihen.
Tutstuin jo ja minusta näytti siltä kun Nenne olisi yrittänyt selittää miksi esitys jäi vajaaksi. Mutta Ela ei kuunnellut vaan laittoin sanat Nennen suuhun eikä antanut Nennen sanoa mitä hän tarkoitti.
Hauska klippi, tulee kaikenlaisia muistoja mieleen Kallion kulmilta :)
En ole nähnyt Nennen esitystä, mutta jengin se on saanu sekaisin. Vauva-palstalla, heh.