Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palkkaa saa esim. Citymarketin hyllyttäjä?

Vierailija
27.02.2012 |

Kävin tänään aamulla cittarissa kaupassa, ja silloin tajusin, mitä haluan työkseni tehdä. Kauppa oli täynnä työntekijöitä latomassa tavaraa hyllyihin, ja kateellisena katsoin sitä menoa. Mäkin haluan tuohon työhön!

"Ongelma" on vain se, että olen ylikoulutettu ja tällä hetkellä esimies. Kaikilla on odotuksia mua kohtaan, että etenen urallani ja saan aina vaan parempia työpaikkoja. Olen suorastaan tympiintynyt nykyiseen työhöni, mä en halua olla esimies, en halua työskennellä jatkuvan paineen alla, vaan haluan just tollasen työn kuin joku hyllyttäjä.

Tienaisikohan sillä edes kahta tonnia kuussa? Se riittäis kyllä. Mutta mitä mun mies ja kaikki muut mahtais sanoa...?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä maksimissaan 1200€/kk.

Vierailija
2/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä edes täysiä tunteja viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoissa marketeissa henkilöstöfirman kautta palkattuja. Töihin kutsutaan tarvittaessa, tuntipalkka noin 10e/h. Ja jos niitä työpäiviä sitten on niin sitä hyllytystä tehdään noin klo 06-10, eli eipä sillä ihan 2000e kuukausituloihin pääse..

Vierailija
4/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo osastoilla hyllyttävät tekevät muutakin kuin sitä pelkkää hyllytystä. Kaupoissa myös edellytetään tiettyä hyllytystahtia. Olen itse pienemmässä kaupassa töissä kuin Cittari, mutta meilläkin on tiedossa, kuinka monta rullakkoa pitäisi purkaa työvuoron aikana (hoitaa kassaa ja ties mitä muuta). Osastolla töissä olevilla pitää olla yleensä myös kassaosaaminen, jotta heitä voidaan käyttää kassalla, jos on tarve. Eli ihan pelkkää mukavaa ja leppoisaa hyllyttelyä työ tuskin on.:)

Vierailija
5/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoissa marketeissa henkilöstöfirman kautta palkattuja. Töihin kutsutaan tarvittaessa, tuntipalkka noin 10e/h. Ja jos niitä työpäiviä sitten on niin sitä hyllytystä tehdään noin klo 06-10, eli eipä sillä ihan 2000e kuukausituloihin pääse..

Vuokrafirman kautta voi saada pelkkiä hyllytysvuoroja.

Vierailija
6/69 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paikallisessa kaupassa on ilmaisia työharjoittelijoita, jotka eivät saa palkkaa lainkaan.

Vierailija
7/69 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen K-citymarketeissa, k-supermarketeissa, s-markeissa tekemässä Hyllytystä vuokrafirman kautta ja meillä on, että voidaan olla jopa 10h/päivässä töissä vaihtelee aina marketeista ja kuinka isot kuormat ovat tulleet. Esim. 6-10 tunnin päivii ovat yleensä. :s

Että kyllähän siitä rahaa tulee kun 5pv/viikossa ja 6-10h päivässä ja meillä se tuntipalkkaus on 9,5e/h. :s On vaa niin raskasta, ettei jaksa ja selkä ei kestä.

Vierailija
8/69 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Prismassa osastolla töissä, eli pääasiassa hyllytän ja kiireaikana autan kassalla. Palkka on myyjän tes mukaan eli mulla reilu kympin tunti plus lisät. Ja töitä on 30 tuntia viikossa.

Vierailija
9/69 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen hyllyttäjänä ja teen ma-pe töitä yht. 20-25h/viikko. Tä on maksimituntimäärä mitä voi meillä saada. Työaika vaihtelee 6-10 ja 6-12 välillä. Palkkaus on kaupanalan TES:n mukainen eli tällä hetkellä itselläni sen n. 10,50e.

Työskentelen isossa marketissa ja meidän työnkuvaan kuuluu ainoastaan teollisten ja pakasteiden hyllyttäminen + kuormien tarkastaminen. Ei mitään kassalla olemista tms.

Täytyy sanoa, että kivaa hommaa. Tykkään. Päivät menee tosi nopeasti, eikä tätä tarvitse todellakaan kotona miettiä. Sopivan fyysistä ja koko loppupäivä aikaa tehdä vaikka mitä! :) 

Vierailija
10/69 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan alalla kyllä nuo työtehtävät/määrät/vastuut vaihtelee ihan huimasti ja palkka on suurimmaksi osaksi kaikilla se tessin minimi... itsekin mielellään keskittyisin vaan kassalla oloon tai tavaran purkamiseen, mutta työhön kuuluu suurimmaksi osaksi ihan muuta. aika ei riitä ja paineet on kovat... en suosittele :D

Vierailija
11/69 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet kovat? No ei todellakaan ole. Itse olen kaupassa töissä, ollut jo vuosia ja ikinä en ole paineita tästä työstä ottanut. Eihän se ole kuin ottaa tavara käteen, katsoa mikä tuote on ja laittaa oikealle paikalleen. Alussa varmasti on hitaampaa kun ei muista missä mikäkin tuote sijaitsee mutta kyllä ne parissa viikossa oppii. Sitten täytyy vaan alkaa liikuttamaan käsiään nopeammin ja kävelemään nopeammin paikasta toiseen.

Tietysti jos tahti on kuin etanalla ja kaikkea jää miettimään hyllyn reunaan puoleksi tunniksi, niin en ihmettele ettei ehdi mitään ja sitten tuleekin paineita.

Vierailija
12/69 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja tuskin tarkoitti vain hyllyttämisen tuovan paineita, vaan, että hänellä on mahdollisesti muitakin tehtäviä vastuullaan sen hyllyttämisen lisäksi, mm. osastonvastaavilla vastuu myynneistä, katteesta, hävikistä ja niin edelleen. Hyllyttäminen sinänsä on toki leppoisaa puuhaa, tosin esimerkiksi omassa yksikössämme vaaditaan myös tiettyä nopeutta kuorman purkamiseen. Vaatimuksia ei ehkä sanota ääneen, mutta jos et kykene tiettyyn tahtiin, niin sitä ei katsota ainakaan hyvällä. Harjoittelijoita ja muuta tilapäistä työvoimaa on toki moneen lähtöön, mutta ei heille vielä esitetäkään vaatimuksia, tosin reippaat apulaiset kyllä mieluusti palkataan myöhemmin. 

Vierailija
13/69 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs lääkäri sinä olet?

Vierailija
14/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyttäjän tienaa about 1500e-1600e ja sit josa laskee esim viikonloppulisät

Vierailija
15/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää noissa hommissa paljon olevna jotain lievästi kehitysvammaisia, taitavat olla puoli-ilmaisia työllistää...

Vierailija
16/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. myyjä, tuntipalkka alle 9e/h.

Vierailija
17/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä osastolla on aamulla (06.00- )myös osastopäällikkö sekä muut vakituiset+muut hyllyttämässä, laittamassa kampanjoita, inventoimassa, tekemässä kaikkea mitä ison marketin pyörittämisessä vaaditaan. Kaupan auettua kaikki pitää olla valmista, jotta asiakkaille on tavaraa mitä myydä. Hyllytksen jälkeen on jokaisella omia hommia asemasta ja vastuualueista riippuen. Että näin! :)

Palkka riippuu aina kaupanalan kokemuksesta joka nousee tessin mukaisesti... 2000 €/kk ööö tota, aika harvalla.

Vierailija
18/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyttämisessä tuskin on johtotason ihmiselle tarpeeksi älyllistä haastetta.

Vierailija
19/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmarkkinatuki ja 9€:n ateriakorvaus.

Vierailija
20/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut josku henkilöstöfirman listoilla ja tuntipalkka oli noin 10 e. Täytyy sanoa että työtehtäviä oli laidasta laitaan, ei siis todellakaan vain hyllyttämistä. Kohteita oli ympäri pk-seutua, joten auto oli melko välttämätön. Äkkiä kun muistelen niin hyllytin (vaatteita, elintarvikkeita, taloustavaroita ym.), hoidin pullonpalautusautomaattia, keräsin ostoskärryjä, palvelin asiakkaita, hinnoittelin, osallistuin inventaarioon, istuin päivittämässä tuotelistoja, hoidin hevi-osastoa, maitohyllyä. Kaksi tonnia tienaa jos jaksaa tehdä tarpeeksi vuoroja.