Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No mulla on psoriasis pustulosis käsissä ja sitten tuli syyhy
27.02.2012 |
ja nahka kuori kämmenistä ja nousi rakkuloita.
Itse olin hakemassa saikkua vaan yhden päivän, jotta saamme syyhyhoidon toteutettua (olin päivät töissä ja illat koulussa eli en olisi mitenkään muuten pystynyt), syynä oli myös väsymys mikä huipentui syyhyn takia tehtävään siivoon.
Lääkäri olikin sitte eri mieltä ja määräsi mulle melkein 2 viikkoa saikkua kun näki käteni.
Silloin ajattelin, että en niin pitkää saikkua olisi tarttenut, mutta myöhemmin luin kuinka ns. vaarallista se syyhyn aiheuttama tulehdustila olikin mun yhden toisen perussairauteni takia, onneksi lääkäri oli jälleen viisaaampi kuin minä. =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun piti vastata tuohon : milloin viimeksi hakenut saikkua turhaan-ketjuun.
Anteeksi. :(