Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on oikeassa?

Vierailija
26.02.2012 |

Minä,joka olen kuolemanpelkoinen ja olen sairastanut avh-häiriön nuoruudessa tyhmyyksissäni kun tupakoin ja söin e-pillereitä samanaikaisesti.Vai erikoisläkäri joka sanoo ettei sama voi toistua kun riskitekijöitä ei enää ole (kaikki kartoitukset tehty)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ettei sama voi toistua kun riskitekijöitä ei ole.Tai siis riskini siihen ei ole kohonnut kuten ei muillakaan terveillä samanikäisillä.

Vierailija
2/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jonka riskitekijöinä ovat e-pillerit ja tupakointiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa ja elämässä voi tapahtua ihan mitä vaan milloin vaan, kuolema voi tulla ihan vaikka mattoon kotona kompastuessa, jos sikseen tulee. Musta tuntuu että enemmän sä pelkäät oikeesti elämää.

Vierailija
4/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin juuri sitä että siis periaatteessa voi toistua mutta ei sen suuremmalla todennäköisyydellä kuin muillakaan ikäisilläni.

Vierailija
5/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) erikoislääkäri tuntee tapauksesi, riskisi, yleiset riskit jne

b) sinun ajatustasi tuntuu ohjaavan tunne eli pelko, joka ei vähene vaikka tekisi mitä. et ole turvassa pelon tunteeltasi ikinä, sitä pitää vain sietää

c) ei tämä ole asia, jossa ollaan oikeassa. edes sillä erikoislääkärillä ei ole kristallipalloa josta katsoisi, mitä elämässäsi tapahtuu.

elämässä on pakko kestää epävarmuutta. mitä jos lääkäri rupeaisikin syöttämään sinulle veren hyytymiseen vaikuttavia lääkkeitä ja saisitkin sitten aivoverenvuodon? Tai jäät auton alle kun menet seuraavalla kerralla lääkäriin. elämä on tosi vaarallista ja kuolleisuus täydet 100%.

Vierailija
6/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytäänpä sitten näin; olisitteko itse huolissanne moisesta?

Vierailija
7/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lääkäri siinä, ettei riski ole normaalia suurempi.

Sinä olet siinä, että ilman mitään riskitekijää se voi silti tulla jos on tullakseen.

Vierailija
8/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytäänpä sitten näin; olisitteko itse huolissanne moisesta?

Elämä on lyhyt, ei sitä kannata tuhlata moisesta asiasta huolehtimiseen. Oikeasti ap, joillain ihmisillä on suuremmatkin huolet. Nauti siitä, että olet terve ja että lääkärisi on yrittänyt pienentää huoltasi! Vai haluiatko oikeasti jumittua sairauteen?

Vierailija
9/9 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että riskini ei poikkea muista samanikäisitä,joilla ei ole perussairauksia kuten diabetestä jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan