Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa koirillenne vaipat jos ette osaa kerätä niitä paskoja

Vierailija
26.02.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koirakaan mun paskoja korjais jos ulos paskantaisin. Ei ole mun juttu kyykistellä tuolla minkään paskakasan yllä. Hyi hitto! Korjatkoon ne joita se kasa häiritsee!

koiraihmisiä inhotaan ja näköjään ihan syystäkin. Se on nimenomaan SINUN asiasi kerätä ne koirasi paskakasat.

Mut en kerää paskoja pussiin. Ei ne kasat siellä kauaa haise. Maatuvaa tavaraa.

meille ostamaan uuden eteisen maton. Meni juuri ihan piloille, kun poika oli pimeellä astunut koirankakkaan (oli keskellä tietä). Kakkaa oli yltympäriinsä kengissä ja housunpunteissa, kuin myös eteisen matossa. Matto kävi pesulassa, mutta HAJU ei lähtenyt mihinkään ja matto meni roskiin. Joten kiitti, jos laitat vaikka pari sataa mun tilille, niin saan sitten uuden maton tilalle.

Vierailija
22/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koirakaan mun paskoja korjais jos ulos paskantaisin. Ei ole mun juttu kyykistellä tuolla minkään paskakasan yllä. Hyi hitto! Korjatkoon ne joita se kasa häiritsee!

koiraihmisiä inhotaan ja näköjään ihan syystäkin. Se on nimenomaan SINUN asiasi kerätä ne koirasi paskakasat.

Mut en kerää paskoja pussiin. Ei ne kasat siellä kauaa haise. Maatuvaa tavaraa.

meille ostamaan uuden eteisen maton. Meni juuri ihan piloille, kun poika oli pimeellä astunut koirankakkaan (oli keskellä tietä). Kakkaa oli yltympäriinsä kengissä ja housunpunteissa, kuin myös eteisen matossa. Matto kävi pesulassa, mutta HAJU ei lähtenyt mihinkään ja matto meni roskiin. Joten kiitti, jos laitat vaikka pari sataa mun tilille, niin saan sitten uuden maton tilalle.

Eli sun tyhmä kakaras on oikein pyöriny jossain paskassa ja ihan hemmetin surkean pesulankin olet löytänyt jostain, jollei yhtä paskanhajua siitä matosta pois saa :DD

Annappa kuule tilinumeros niin voin pari euroa sinne heittää ihan vain siitä, että sain kirjoituksestasi pirun hyvät naurut!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jää koirani kakkoja, hoitamattomalle saa sontia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi