Skuutilla ruokajonoon,skuutti piiloon puskaan ja kävellen jonoon. Mm tälläistä olen todistanut
Yllättävän moni myös vetää röökiä jonossa vaikka röökiaski maksaa,mitähän se.nyt on,12 euroa jo.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi piilottaa puskaan??
Varmaan siksi etteivät ne halpoja ole vuokrata saati jos omana on.
Tuttua. Tiedän naisen joka asuu omassa rivakikämpässä ja säästää hakemalla ruoka-avustusta. Kulkee bussilla etteivät oikeat köyhät näe hänen kiiltävää Volvoaan.
Kaikesta sinäkin viitsit nähdä vaivaa. Jonota vaan se oma kassisi ja poistu sitten paikalta.
lähes kaikki paitsi minä vetää röökiä jonossa myös työntekijät, ihan putkeen. Lisäksi moni tulee autolla jonoon eikä millään skuutilla. ei täällä pohjoiisessa mitään skuutteja käytetä varsinkaan talvella. Osa ajaa Kelan maksamalla taksilla pihaan ja saa ruokakassin sitten ajetaan Kelan laskuun ALKOON hakemaan viinaa ja sitten päivä jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Minä käsken autonkuljettajaani välillä ajamaan ruokajonoon...
Viimeksi kuoli kaksi ja viisi loukkaantui...
Meidän poliitikot saisivat hävetä että suomen kaltaisessa valtiossa osa ihmisistä joutuu menemään leipäjonoon.
Vierailija kirjoitti:
Meidän poliitikot saisivat hävetä että suomen kaltaisessa valtiossa osa ihmisistä joutuu menemään leipäjonoon.
Höpö höpö, lopetetaan ruokajonot niin jo siistiytyy katukuva weetee-porukasta...
Ruokakassit on surkeita. Niitä hakee vain köyhät jos on pakko. Nähnyt niitä viikottain työni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä ruoanpummaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Tiedän naisen joka asuu omassa rivakikämpässä ja säästää hakemalla ruoka-avustusta. Kulkee bussilla etteivät oikeat köyhät näe hänen kiiltävää Volvoaan.
En usko. Kassin arvo menee bussilippuihin.
Ei kukaan mene ulos jonottamaan ruokakassia jos on varaa käydä kaupassa. Kyllä niiltä ihmisiltä on oikeasti rahat loppu.
Poikkeuksena tupakoitsijat. Yksi aski maksaa 13.20€, joten heidän on turha sanoa ettei ole rahaa ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pääkaupunkiseudulla leipäjono pitäisi muuttaa pizza- ja hampparijonoksi. Z-sukupolven uusavuttoman nirsoilijan nälkä ei lähde näkkärillä ja vehnäjauholla.
Tuttuni on toimeentulotuella ja ikuisuustyötön. Mielestäni pitäisi olla tk-eläkkeellä.
Hänellä on oma sähköskuutti. Kun on nyt käyttänyt sitä viisi vuotta matkoihin, joihin olisi käyttänyt lähijoukkoliikennettä, hankinta lienee vallan järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs herra tokaisi jonossa, että poikansa oli just tarkistanut isänsä sijoitusten tuoton, joka oli 185000 €. Oli itsekin kuulemma yllättynyt. Minä taas yllätyin siitä, miksi oli tullut jonoon. 🤔