jaaha taas oli käly saanut uuden taudin
onkohan tuo ostanut jonkun lääkärikirjan?
Nyt on joku suolisto-ongelma, sulkijalihas vaurio, migreeni, sappiongelmat, reumakin kuulemma, verenpainetautikin on nyt iskenyt.
Seuraavaksi on varmaan kilpirauhasen vajaatoimintaa kun näytti hiukan lihoneen.
Tosin epäilen, että keksi tuon verenpaineen., että saisi syyn karpata ja laihduttaa ne lisäkilot. On nauranut minun karppaamiselle mutta ei enää naurattanut kun olen laihtunut 15kg
Nämä taudit on itsetodettu kun niitä on suvussa ollut. Lääkäri voisi olla eri mieltä.
Kommentit (6)
ja ei aikonut enää koskaan lihoa.
Nyt on tullut useampi kilo lisää ja jokainen normaalipainoinen tietää kuinka tiukassa ne muutama kilo on pudottaa.
Tuo 40kg on pudonnut lähinnä sillä, että söi jotain kaalikeittoa pelkästään. Ei taida enää napata se keitto, etenkään kun minä laihdun syömällä herkkuja.
Sinni ei anna periksi kokeilla karppausta laihduttamiseen, kun on minulle nauranut. Verenpainetauti taas antaisi hyvän tekosyyn, tiedän useammankin joka on karppauksen ansiosta saanut jättää verenpainelääkkeet pois.
Meidän suvussa harrastetaan allergioita ja niistä myös puhutaan kovaan ääneen ja pitkään, halusi kuunnella tai ei.
itsellä vain ärsyttää kun aina keksii uusia sairauksia ja valittaa ja valittaa kuinka on sairas ja kolottaa.
Ystävämme on oikeasti sairas, lääkärien mukaan oli jo lähtö lähellä ettei kesää tule näkemään. Ambulanssilla viedään sairaalaan tämän tästä kun makaa tuskissaan kotinsa lattialla, usein jopa tajuttomana. Ystävämme ei kuitenkaan koskaan valita kurjaa kohtaloaan, toisin kuin käly, jolla ei oikeasti edes ole mitään kipuja.
joten aika typerä tää sun aloitus. Miten se sinulta on pois jos jollain on jotain sairauksia ja vaikka osa olisi kuviteltujakin? Pakkoko on olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka noin kovasti ärsyttää sinua?
Miksi kukaan tarvitsee syyn laihduttaa liikakilot? Eikö ylipaino ole syy laihduttaa?