Mitä mieltä? Lomamatka ilman miestä
Sovimme kaverin kanssa että lähdemme etelään kesällä lasten kanssa. Ilmoitin tästä miehelle joka repi ihan totaalisesti pelihousunsa asiasta. Miehellä vain muutama päivä lomaa ja mulla 6 viikko kesällä. Nyt mies mököttää. Olemme kuulemma menossa sinne vaan hakemaan "mustaa munaa". Joo, niinpä kun neljä alle kouluikäistä mukana...
Karsee tappelu asiasta...
Pitäiskö jättää väliin koko matka vai mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Sovimme kaverin kanssa että lähdemme etelään kesällä lasten kanssa. Ilmoitin tästä miehelle joka repi ihan totaalisesti pelihousunsa asiasta. Miehellä vain muutama päivä lomaa ja mulla 6 viikko kesällä. Nyt mies mököttää. Olemme kuulemma menossa sinne vaan hakemaan "mustaa munaa". Joo, niinpä kun neljä alle kouluikäistä mukana...
Karsee tappelu asiasta...
Pitäiskö jättää väliin koko matka vai mitä mieltä olette?
Tollaset "kun mulla ei ole kivaa/lomaa/rahaa niin sullakaan ei saa olla"-tyypit suoraan vaan pihalle. Epävarmoja hönöjä jotka yrittää syyllistää kaikesta.
Päätös vasta tehty. Lähiaikoina varaus varmaan tehdään. Miks meidän pitäis lsten kanssa viettää koko loma kotona kun mies töissä?
Ap
miestäsi siinä mielessä, että jos tuollainen on tosiaan sinulle vain ilmoitusasia, se tuntuu miehestä varmasti epäreilulta. Asian olisi voinut hoitaa paremminkin, eli jutella ensin miehen kanssa ja lämmitellä hänet ajatukselle, ja vasta sen jälkeen sopia kaverin kanssa. Lisäksi mies olisi vaikka voinut osallistua paikan valintaan siinä mielessä, että olisi saanut karsia ne pahimmat "munapaikat" pois.
Lisäksi mies olisi vaikka voinut osallistua paikan valintaan siinä mielessä, että olisi saanut karsia ne pahimmat "munapaikat" pois.
No tollasen vouhkaajan mielestähän varmaan kaikki paikat on "pahoja munapaikkoja", oli kyseessä Heinävesi tai Gambia. Pääperiaate on vaan kieltää toiselta lomailu ja mahdollinen hauskanpito.
kysellyt että mitä mieltä mies on jos lähdetään lasten ja kaverin kanssa matkaan, tosin lähinnä siksi että meillä on yhteinen lompakko.
En kyllä ymmärrä miehen reaktiotakaan, vittumaisena naisena minä lähtisin tuossa tilanteessa aivan varmasti.