Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman huvitti, kun poikani paras kaveri kävi Tallinnan risteilyllä

Vierailija
25.02.2012 |

Toi pojalleni Tallinnan risteilyltä Tallinna-suklaata, Eesti-pipon ja oli lähettänyt vielä kortinkin Tallinnasta pojalleni. Jotenkin "yliampuvaa" kun itse en edes laskea Tallinnan reissuja ulkomaanreissuiksi. Ei taida tuo poikani kaverin perhe olla juuri matkustellut, kun Tallinnan matkalta tuovat noin paljon tuliaisia. Nytkin olivat vain yhden yön yli risteilyllä Tallinnassa. Kiitettiin toki lahjoista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun heidän mies! kävi Floridassa (asutaan USA:ssa) hän toi meille pussillisen tomaatteja.

Edellisellä kerralla pussillisen appelsiinejä.

Aina jotain pientä mukavaa.

Itse tuon Suomesta sitten jotain, vaikka Fasun Sinisen suklaalevyn. Ei tarvitse olla suurta, kunhan vaan toista muistaa.

Vierailija
42/50 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sä kehtaat? mua oikein suututtaa tommoset ihmiset joille ei riitä mikään ! hyvää hyvyyttään poikasi kaveri tuonut tuliaisia ja et näytä osaavan arvostaa mitään... mulle tulee hyvä mieli jo siitä että kaverini palaa reissuiltaan ja nään häntä. Arvostan jokaista hetkeä tän ihmisen kanssa ja tää ihminen on mulle jo tuliainen, se että se on terveenä tullut sieltä takaisin. Ja sillon jos satun saamaan jotain, oli se mitä tahansa niin mulla tulee tippa linssiin siitä että tämä kyseinen henkilö on muistanut minua.. Btw, olen 13 vuotias.

Vierailija
44/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reissannut n. 30 maassa - mutta silti olen sikainnoissani tallinnan retkistä! Ja edellisen reissuni tein tampereelle, josta lähetin eräälle tutulle kortin :D! ...aika kauhea elämä ap:lla, jos ei retkistä innostu, ihan sama oli ne pieniä tai suuria.

Vierailija
45/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen, että pojallasi on tuollaisia ajattelevaisia ihmisiä ystävänä.

Sä oot hirvee ämmä

Itse olisin tosi iloinen lapseni tuollaisesta ystävästä, vaikka toisi sitten tuliaisia naapurikaupungista.

Vierailija
46/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työkaveri toi tuliaisen, kun kävi Levillä. Ja minä laitoin viime kesälomareissulla työpaikalle kortin Porista :D

Vierailija
47/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monet varakkaiden perheiden lapset suhtautuvat aikalailla kaikkeen "ei oltu missää ja ei tehty mitään ja ankeeta on ollut" ja "oltiin me jossain Milanossa tai jossain en muista siel oli ihan tyhmää".

Pitää olla todella mahtavaa, ennen kuin tuntuu missään. Tosiaan tässä tuhannen kilometrin säteellä ei ole mitään mielenkiintoista. Ja kivan pitää kestää vähintään reilut kaksi viikkoa, ennen kuin kivalaskuri lähtee käyntiin.

Minusta lapsen mieltä ei kannata turruttaa. Ap lapsesi kaveri taitaa olla fiksusta perheestä, jossa asiat eletään ja aistitaan herkästi. Nautintoa ja iloa voi saada hyvin pienistä asioista ja sitä kai nuo tuliaisetkin kertovat.

Vierailija
48/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olipa viisaasti puhuttu, edellinen opevastaaja.

Vierailija
49/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuliainen vaan ajatus. Ajatteleeko poikasi ilahduttaa muita kun on matkoilla? Ei kai.

Vierailija
50/50 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi on hänelle hyvä ystävä.

Ja eihän kukaa tunnista teitä täältä, ei varmaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan