Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä siirryitte henkselikurahousuista henkselittömiin?

Vierailija
07.03.2012 |

Ja onko noissa käytännössä suurta eroa käytössä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi pukee kaikki ite

Vierailija
2/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai henkselihousu on kivempi päällä, kun ei valu?

Vierailija
4/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v. käyttää vielä mieluummin henkselimallisia. Itse sai siis kaupassa valita.

Vierailija
5/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään 10-vuotiaan kokoja? Nehän on yleensä jotain tarhalaisten kokoja ne, joissa on henkselit.

Vierailija
6/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myydään 10-vuotiaan kokoja? Nehän on yleensä jotain tarhalaisten kokoja ne, joissa on henkselit.

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkafiles.nsf/pvid/200821993411558…

Vierailija
7/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukka tekee ainakin kokoa 134cm henkseleillä. Noi vyötärömallit lähtevät helposti valumaan kun laskevat pyllymäkeä ja kiipeilevät. Ja inhottavaa lapselle kun meinaa kompastua haaroista roikkuviin kuriksiin.

Vierailija
9/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rukan koko sillä sun kymmenvuotiaalla on ?

on henkselihousut kokoa 134. Lapseni on 130,5 cm pitkä (=lyhyt).

Vierailija
10/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-veellä on henkselihousut kokoa 134. Lapseni on 130,5 cm pitkä (=lyhyt).

Miksi käytette kurahousuja eikä jotain kosteussuojapukua? Missä tilanteissa 10v vetää ne jalkaan? Oma-aloitteisesti vai käsketkö? Minkälainen puku siinä on sitten alla?

Mä luulin, että kouluikäiset ei käytä kurahousuja... ei siis millään pahalla, kunhan uteliaisuuttani kysyn! :)

Vierailija
11/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytette kurahousuja eikä jotain kosteussuojapukua? Missä tilanteissa 10v vetää ne jalkaan? Oma-aloitteisesti vai käsketkö? Minkälainen puku siinä on sitten alla?

Mä luulin, että kouluikäiset ei käytä kurahousuja... ei siis millään pahalla, kunhan uteliaisuuttani kysyn! :)

Lapsi tykkää ulkoilla säällä kuin säällä, on tykkää eniten kuravaatteista sateella, kun ne päällä voi läträtä ihan mielin määrin. Alle on helppo laittaa lämpötilan mukaan vaatetta, joko tavallinen ulkoilupuku tai kesällä vaikka vain kalsarit ja paita. Kosteussuojapukuja pitäis sit olla joka lähtöön, ei olla koettu tarpeelliseksi. Lapsi siis itse tykkää kuravaatteista, joten ei tässä pitäisi mitään ongelmaa olla kenellekään.

Vierailija
12/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kätevät ja lapsi tykkää niistä enemmän kuin henkselimallista. Mukavampi myös liikkua.

Vierailija
13/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tykkää ulkoilla säällä kuin säällä, on tykkää eniten kuravaatteista sateella, kun ne päällä voi läträtä ihan mielin määrin. Alle on helppo laittaa lämpötilan mukaan vaatetta, joko tavallinen ulkoilupuku tai kesällä vaikka vain kalsarit ja paita. Kosteussuojapukuja pitäis sit olla joka lähtöön, ei olla koettu tarpeelliseksi. Lapsi siis itse tykkää kuravaatteista, joten ei tässä pitäisi mitään ongelmaa olla kenellekään.

Teillä kun on ilmeisesti ehtinyt kertyä paljon kokemusta kuravaatteista, niin onko rukka se paras merkki noista? Eli onko kestävin ja hyvä malli käytössä? Kuinka herkästi ne saapaslenkskut kuluu ja onko ne helppo vaihtaa?

Vierailija
14/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kurahousut itsessään lapsia ahdista, nehän on niin pehmeitä ja huomaamattomia materiaaleja nykyään verrattuna meidän lapsuuteen. Mutta monet saattavat sen vuoksi kieltäytyä käyttämästä, kun kaverit rupeaa kiusaamaan. Tyhmäähän tuommoinen kiusaaminen tietysti on.

Vierailija
15/15 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotias vielä leikkii kuravaatteissa pihalla ja parin vuoden päästä sama tyyppi onkin jo angstinen teini, joka vetää tuolla pakkasessa ilman pipoa tai muita kunnon vaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme