Tällainen on miehesi pikkujouluristeilyllä!!
Olipa " hauska" risteily. No hauskaa tosin oli, mutta alkaa ihan oikeasti vähän luottamuspula iskeä. Miehet on sikoja!
Alkuillasta baarissa tuli aika mukava porukka tekemään tuttavuutta, 6-7 miestä, heitä taisi kyllä olla samaa porukkaa enemmänkin risteilyllä. No, ihan komeita suomalaisia kivoja kavereita, joten juteltiin kamujen kanssa siinä ja juotiin drinksuja. Joku miehistä näytti lapsensa kuvaakin ja kaikki kerrottiin olevamme naimisissa. Ilta jatkui ja känni päälle kaikille. Pikkuhiljaa alkoi vähän ahdistaa nämä sankarit, alkoi pientä kopelointia tanssilattialla ja pussailuyrityksiä. Vaihdettiin maisemaakin vähäksi aikaa että päästään eroon niistä. No samanlaisia joka paikassa. Tanssiminen ei riittänyt juuri kenellekään vaan hyttiin olisi pitänyt lähteä milloin drinkille milloin hieromaan hartioita.
Tavattiin samat kaverit taas, heitä ei ollut vieläkään onnistanut, joten kävivät uudelleen kokeilemaan. Yksi heistä jolla myös vaimo ja kaksi lasta, (muistaakseni vielä porvoosta-ihan totta) halusi kovasti näyttää hyttinsä mulle. No eipä kumminkaan kiinnostanut. Olin kuulema ihanin nainen mitä hän on koskaan tavannut - heh! ja hän ei kestä jos ei enää näe minua.. joo.
Juttelin näiden kanssa kyllä paljon sinä iltana ja selvisi seuraavaa. He käyvät risteilyllä samassa kaveriporukassa kerran pari vuodessa. Jos eivät saa pillua (miehen oma sanonta) laivalla, niin sitten menevät " saunomaan" virossa. Kaikilla heillä siellä vakihoidot. Kertoi omastaan, naisen muodoista ja halukkuudesta, yhtä ylpeänä kuin lapsistaan.
Mulle jäi todella se käsitys että koko laivasta ei löytynyt yhtään miestä, joka olisi vaimonsa luottamuksen arvoinen. Surullista kun itsekin on vaimo.
Kommentit (29)
pettää! Mä en ainakaan käsitä sitä hinkua risteilyille esim. meillä töissä ehdoton suosikki pikkujoulujen viettopaikkana.. Kun yrittää ehdottaa esim. päiväristeilyä tms. yöksi kotiin juttua, se tyrmätään alkuunsa..
Täyden varmuuden saamiseksi pitäisi roikkua hänen mukanaan 24/7, tai hankkia joku vakoilemaan hänen menojaan, kun ei itse voi.
Ei minunkaan mieheni käy baareissa, mutta en tosiaan tohtisi täydellä varmuudella sanoa, ettei hän ikinä petä/pettäisi. Pidän sitä kuitenkin todella epätodennäköisenä, eikä ole mitään merkkejä sellaisesta. Mutta 100% varmuus...?
Minua on aiemmin petetty. Silloin olin muka täysin varma, ettei exäni minulle sellaista tekisi, mutta vähänpä tiesin, lopulta.
No, tämä ei nyt suoraan käsitellyt risteilyjä tai pikkujouluja (jep, yhdessä vietettiin pikkujoulut tämän petollisen exänkin kanssa ;)) mutta ihmettelen vaan kuinka tuon 100% varmuuden saa.
näemme toisiamme. Ja puhuttu aina, että pettäminen todella väärin. Kuten myös kirjoitin, niin inhoamme baareja ja käymmekin yhdessä oopperassa ja teatterissa, ystäviä meille tulee usein pelaamaan korttia tai muita pelejä. Tv:tä emme omista(jos se nyt kuului tähän ;D )
Kyllä minäki haluan välillä lähteä kaveriporukalla jonneki. Esim. risteilylle mutta en silti pettämään ole menossa=D
T:Nainen
_kukaan_ olisi uskonut, että hän olisi pettänyt. Ei itse halunnut mennä koskaan mihinkään pikkujouluihin tai risteilyille. No, mutta totuus on tarua ihmeellisempi - mies petti töihinmenomatkoillaan, jotka kesti varttitunnin suuntaansa päivässä. Ei siis minuuttiakaan pois oman perheen silmistä ja silti onnistui vuodessa pääsemään tosi pitkälle...
37 (vai mikä lie, se kuitenkin, joka ihmetteli 100% varmuutta)
Mietin vaan kun luin noita kommentteja, että olette varmaan itsekin olleet risteilyillä ja tiedätte. Ainahan siellä on joitakin hupakoita naisia joilla menee vähän liian lujaa ja hitaiden tanssiminen vähän venähtää, mutta kyllä ne miehet on ihan tosissaan seuraa etsimässä. Siis oikeasti suurin osa.
En liiottele kun sanon, että melkein kuka vaan (ei tietysti ihan kaikki) olisi lähtenyt mukaani hyttiin jos sitä olisin ehdottanut. Ja olen ihan tavallinen nainen, vähän pidempi kuin yleensä, ja " jopa" mallintöitä tehnyt muutaman vuoden n. 5-vuotta sitten, mutta 3:n lapsen jälkeen jo varmaan vähän liian vanha ja mamma. Mutta hyvin olis kelvannu.
Ehkä sellaiset miehet, jotka ei petä eivät käy risteilyillä. Naisille useimmiten riittää hauskanpito ja miesten huomio muuten, hyttiin asti ei ole niin hinkua. Mun kokemuksen mukaan naisten pettämistavat poikkeaa miesten jutuista.
Toi että 50% pettää ei ole otanta risteilyporukasta. Siellä pettää useampi. Tai pettäisi, kovin moni jäi ilman seuraa kumminkin. Virostahan sitä kyllä löytyy.
paljon todennäköisempää laivaristeilyllä kuin lapsen tarhasta hakumatkalla.