Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bensan hinta alemmas! Adressi netissä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...harvempaan asutuilla alueilla se olisi silti hyvä juttu. Kaikkialla kun ei bussit kulje kotinurkalta vartin välein. Eli jos esim. töissä tahtoo käydä, niin täytyy olla se oma auto tai parhaassa tapauksessa kaksikin autoa/perhe, jotta töissä voi käydä ja ylipäätään kulkea kotikylää kauemmas. Ja jos polttoaine olisi halvempaa, niin olisivatko bussikyyditkin silloin halvempia siellä missä niitä kulkee..?

Vierailija
2/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuu tänne selittämään jos et tiedä edes asiasta yhtään mitään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroilla kyetään kumminkin tehokkaasti säätelemään ihmisten kulutustottumuksia. Olen sitä mieltä, että öljyn ja bensiinin hinnat ylös vain, niin loppuu se saastutus. (tai noh, vähenee ainakin) :)

Vierailija
4/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan harhaluulo ja toiveajattelua sanon minä!!

ja olen sentään vielä nainen,jotka/ketkä ei yleensä näistä asioista ymmärrä yhtään mitään!!!!

kuten jotkut tähänkin ketjuun kirjoittaneista näköjään...

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella omaa persettäni pidemmälle.

Vierailija
6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot ovat mitä parhain ohjauskeino, kun ajatellaan ihmisten toimintaa. Ja kaikki rahaan liittyvä yleensäkin; tuskinpa moni palauttaisi siideri/kaljapullojakaan (tölkeistä puhumattakaan) kauppaan, ellei niistä saisi panttia takaisin.

Ja tosiaan, bensan hinta ehkä on korkealla, mutta tuleepahan mietittyä kahdesti, että kuinka tarpeellista sen auton käyttö todella on. Kimppakyydeillä säästää, ja julkisiakin kulkee eritoten kaupungeissa joka tarpeeseen.