Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet hiihtolomalla?

Vierailija
25.02.2012 |

tai jos loma vasta edessä mitä suunnitelmia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla lomaa. Meillä aikuiset piti talvilomat joulun aikaan. Silloin lapsilla oli joululomaa ja rymyttiin porukalla joulunvietossa maalla.

Vierailija
2/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin minä ja sitten lapsi. Nyt uusin voimin takaisin töihin, heh. Lapsi saa odottaa pääsiäistä että pääsis mummolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Keski-Euroopassa siis.

Vierailija
4/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Keski-Euroopassa siis.

Mekin olemme:) Ihanasti Mimosat tuoksuvat.

Vierailija
5/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaviikko meni kokonaan sairastellessa. Ensin lapselle tuli oksennustauti, sitten minulle, sitten miehelle. Ja tällä viikolla (eli työviikolla) ollaan jatkettu sujuvasti sitten kovalla kuumeella. Taisi iskeä se influenssa.

Ihan tuli tällä viikolla kevätauringon loistaessa sellainen fiilis, että "tällaisessa kevätauringon valossa kotona silloin lapsenakin sairastin".

Vierailija
6/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuloma kotona (rentoa oleilua, hiihtoa ja muuta liikuntaa).

Vierailija
7/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun alkaa loma:) päivä vielä töitä ja sitten.

Vierailija
8/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsista menossa risteilylle, toinen odottaa kavereita yökylään. Miehellä harrastukseen liittyviä menoja, mä olen kotiäitinä niinku arkenakin.

Mutta ihanan löysää on ollu, ei mitään ihmettä tehty tänään. Isoa palapeliä aloiteltiin teinin kanssa, nuorin oli luistelemassa kaverin kanssa, mies harrastamassa.

Vierailija
9/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapset olleen mummolassa koko loman ja huomenna haetaan kotiin. Me on oltu koko viikko miehen kanssa kahdestaan pitkästä aikaa hiljaisessa kodissa. Ollaan käytetty tilaisuutta hyväksi ja nussittu melkein joka ilta.;))

Vierailija
10/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapset olleen mummolassa koko loman ja huomenna haetaan kotiin. Me on oltu koko viikko miehen kanssa kahdestaan pitkästä aikaa hiljaisessa kodissa. Ollaan käytetty tilaisuutta hyväksi ja nussittu melkein joka ilta.;))

tuli oikein paha mieli. Me nussitaan joka ilta vaikka lapset on kotonakin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi