Mitä olette tehneet hiihtolomalla?
Kommentit (10)
ensin minä ja sitten lapsi. Nyt uusin voimin takaisin töihin, heh. Lapsi saa odottaa pääsiäistä että pääsis mummolaan.
Täällä Keski-Euroopassa siis.
Mekin olemme:) Ihanasti Mimosat tuoksuvat.
Lomaviikko meni kokonaan sairastellessa. Ensin lapselle tuli oksennustauti, sitten minulle, sitten miehelle. Ja tällä viikolla (eli työviikolla) ollaan jatkettu sujuvasti sitten kovalla kuumeella. Taisi iskeä se influenssa.
Ihan tuli tällä viikolla kevätauringon loistaessa sellainen fiilis, että "tällaisessa kevätauringon valossa kotona silloin lapsenakin sairastin".
loppuloma kotona (rentoa oleilua, hiihtoa ja muuta liikuntaa).
Ihanaa, kun alkaa loma:) päivä vielä töitä ja sitten.
yksi lapsista menossa risteilylle, toinen odottaa kavereita yökylään. Miehellä harrastukseen liittyviä menoja, mä olen kotiäitinä niinku arkenakin.
Mutta ihanan löysää on ollu, ei mitään ihmettä tehty tänään. Isoa palapeliä aloiteltiin teinin kanssa, nuorin oli luistelemassa kaverin kanssa, mies harrastamassa.
Tosin lapset olleen mummolassa koko loman ja huomenna haetaan kotiin. Me on oltu koko viikko miehen kanssa kahdestaan pitkästä aikaa hiljaisessa kodissa. Ollaan käytetty tilaisuutta hyväksi ja nussittu melkein joka ilta.;))
Tosin lapset olleen mummolassa koko loman ja huomenna haetaan kotiin. Me on oltu koko viikko miehen kanssa kahdestaan pitkästä aikaa hiljaisessa kodissa. Ollaan käytetty tilaisuutta hyväksi ja nussittu melkein joka ilta.;))
tuli oikein paha mieli. Me nussitaan joka ilta vaikka lapset on kotonakin:)
Lapsilla lomaa. Meillä aikuiset piti talvilomat joulun aikaan. Silloin lapsilla oli joululomaa ja rymyttiin porukalla joulunvietossa maalla.