Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö salakuuntelemaan, tutkimaan puolisosi kännykän, tilitiedot jne.?

Vierailija
25.02.2012 |

Voisitko vajota niin alas että selvittäisit lähes kaiken mahdollisen kumppanisi asioista ilman että tämä toinen tietäisi siitä yhtään mitään. Ja tekisit näin vielä pidemmän aikaa. Jos olet toiminut näin, mikä sinut sai tekemään tämmöistä? Kiitokset kaikille vastaajille!!!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2012 klo 22:51"]

Mulle tuollainen on merkki huonosta suhteesta, koska luottamus on täysin kadoksissa.

[/quote]

Juuri näin. Pelkästään se, että on tarve lukea salaa toisen viestit, kertoo huonosta parisuhteesta. Se on sivuseikka, löytyykö viesteistä mitään epäilyttävää.

Vierailija
42/47 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin niin tehdä. En ehkä pitkäaikaisesti, mitä siinä olis järkeä? Mun mies on vaan niin "tylsä", ettei se kyllä pettäis..on lihonutkin niin että huolisko sitä ees kukaan..?! Mulla ei oo mitään pelättävää. Muuten ollaan avoimia kaikesta. Ei meillä oo mitään reviirejä, jonne ei sais mennä. Yhdessä ollaan ja yhteinen elämä on. Toisten puhelimia saa katsoa, mutta eipä niissä mitään salailemista oo. Mun mies ei kyllä vastaa mun puhelimeen, mikä ärsyttää. Jos se soi jossain, niin vois hyvin vastata. En mäkään vastaa miehen puhelimeen, vaan kiikutan sen sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tähän hätään en sellaista keksi.

Vierailija
44/47 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa kaiken postin se joka sattuu postin hakemaan. Koska minä olen nyt kotona, olen se hakija yleensä minä. Avaan myös miehen postin ja hän minun jos on käynyt sen hakemassa. Kummankin tilitiedot näkyy samoilla pankkitunnuksilla. Minä maksan laskut ja hallinnoin tilejä käytännössä. Pidän huolen että rahat riittää, siirrän jotain säästötilille ja jätän miehen tilille sovitun summan käyttörahaa, ja myös omalle tilille. Visa-lasku tulee miehen nimellä, minulla on sivukortti. Tarkistan laskusta kummankin ostot.

Miehen sähköpostia en ole lukenut koskaan, ei kiinnosta, sama on kännykän kanssa. Ei tuo salaile mitään, mutta jos haluaa siellä jotain omaa pitää on se sallittua.

Tämä systeemi toimii meillä hyvin, yhdessä on oltu "ikuisuus".

Vierailija
45/47 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon tulisi tarvetta, niin palkkaisin yksityisetsivän.

Vierailija
46/47 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyväksyttävää tehdä näin? Eikö tämä ole aika törkeää toimintaa? Miksi ei vain voi luottaa toiseen taikka ottaa asioita puheeksi?

Vierailija
47/47 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tuollaiseen on tarvetta, eikö olisi aika jo erota?

En ymmärrä, miski tuollaista pitäisi puolisoiden tehdä??????