Pystyisitkö salakuuntelemaan, tutkimaan puolisosi kännykän, tilitiedot jne.?
Voisitko vajota niin alas että selvittäisit lähes kaiken mahdollisen kumppanisi asioista ilman että tämä toinen tietäisi siitä yhtään mitään. Ja tekisit näin vielä pidemmän aikaa. Jos olet toiminut näin, mikä sinut sai tekemään tämmöistä? Kiitokset kaikille vastaajille!!!!
Kommentit (47)
Mulle tuollainen on merkki huonosta suhteesta, koska luottamus on täysin kadoksissa.
suhteessa olisikin jotain pahasti pielessä, jos pitäisi äärimmäiseen kyttäämiseen tai tonkimiseen mennä. Ongelma on siinä, että kokemukseni mukaan esim.pettävä mies ei todellakaan tunnusta tekojaan. Vaan se totuus täytyy kaivaa esille muuta kautta/odottaa miehen tekevän virheen. Mutta kukaan tuskin voisi edes väittää, että suhde jossa epäillään pettämistä tai muuta merkittävää salailua olevan, on kunnossa.
Mun ex avokki oli niinkin törkeä, että luki henkilökohtaiset, ystäväni mulle lähettämät kirjeet. Asuimme kaukana toisistamme ja kaipasimme tietysti toistemme seuraa. Purimme sitten kaikki olot kirjeenvaihdon kautta. Kiva oli eräs kerta tulla kotiin ku kehtasi vielä alkaa valittamaan niistä, mitä oli lukenut.
Aika noloa...
Meillä on köyttöoikeudet toistemme tileihin ja ne näkyvät kummankin verkkopankeissa.
Se avaa postin, joka tulee ensimmäisenä kotiin.
Käytän usein mieheni puhelinta, koska omalla operaattorillani on heikko kenttä meilläpäin (joo, pitäisi vaihtaa). Joskus tulee nähtyä edelliset puhelut jne., mutta en ole erikseen oikein tutkimalla tutkinut. Jos olisi syytä, niin tekisin sen helposti.
Meillä ei siis mitään ongelmaa tästä. Next question, please.
Jos toinen tietää että puoliso näkee kaikki tiedot tileiltä, puhelimesta jne. Nyt oli kyse siitä että toinen salaa selvittää kaikkea mahdollista.... Eikä kerro siitä yhtään mitään.
exäni kohdalla luin puhelimen tietoja yms, koska en luottanut hänen epämääräisiin selitykssin. ja lopuksi hän jäi kiinni rysänpäältä yhteisessä kotonamme toisen naisen kans. koin olevani oikeutettu lukemaan koska ei hän edes yrittänyt ansaita luottamustani. Nykyisen kanssa en voisi ikinä kuvitellakkaan lukevani hänen puhelinta tai posteja koska nyt luottamus on 100%
käynnyköitä piiloteta. Moraalisesti en tee. Meillä on tiukat käsitykset henkilökohtaisesta reviiristä. Toisten taskuile ei mennä ilman lupia eikä tekstiviestejä lueta.
Sortuisin ehkä, jos epäilisin hänen sekaantuneen järkyttävään rikokseen tai vaikka kiristyksen uhriksi. Pettämispelot tms. on kaukana sellaisesta.
tai jotain raskasta salailua, niin voisin tutkia kertomatta puolisolleni. Pitäisin sitä jopa oikeutettuna, vaikka tiedänkin sen olevan lain vastaista.
Että esim. laitetaan joku laite kuvaamaan taikka tallentamaan ääntä kun epäillään kumppanin pettävän. Että harvat vaan kertoo tekevänsä niin mutta on muka tooosiii yleistä?! TÄ?!
tiedän miehen salasanat/pankkitunnukset yms. ja kännykät on kyllä aina esillä MUTTA en todellakaan tee mitään sellaista. Koska en koe tarvetta sellaiseen eikä se olisi mielestäni edes oikein. Monesti miehen pyynnöstä kyllä luen hänen s-postinsa, avaan postit tms.
Tilille en pääsis. Tietokoneelle en myöskään pääse kun en tiedä salasanaa, tosin on tuo kone aika usein auki joten kai sitä tutkimaan pääsis jos oikein haluais. Mutta ei mulla ole siihen tarvetta, luottamus pelaa. Samoin mies ei tongi mun asioita. Ei naimissaolo tarkoita sitä että toisella ei saa olla mitään omaa.
Meillä on yhteinen pankkitili. käytän sitä ukon tunnareilla.
Luen sen mailit, pääosin pyynnöstä.
Luen sen tekstarit, oma aloitteisesti, mutta avoimesti.
kuin meillä niin ei tarvitse vaivautua salaa mitään urkkimaan. Meillä on omat tilit mutta käyttöoikeus toisen tiliin eli verkkopankissa näkyy molempien tilitiedot. Jos mies on koneella niin välillä pyydän häntä katsomaan onx mun sähköpostissa jotain tiettyä juttua ja välillä miehen sähköposti on auki niin voin lähettää sillä meiliä ym. Se joka hakee postin yl. myös avaa ne. Ja olemme olleet yhdessä yli 20v...
en alun perinkään olisi ryhtynyt sellaiseen suhteeseen, jossa en luottaisi toiseen.
Olen itse aika salaileva sinänsä enkä välttämättä antaisi anteeksi jos henkilökohtaisia juttujani (muistikirjoja tms) tongittaisiin - en siis haluaisi tehdä niin toisillekaan.
Koska meillä on vain yhteisiä tilejä, joten ei tarvi salaa niitä katsoa.
Miten salakuunnellaan? Meillä mies hoitaa puhelut ihan mun kuullen kotosalla, eikä miehellä käy sellaisia vieraitakaan, joiden aikana mut laitettais jonnekin ulos odottamaan :D
Puhelinkin on sellainen, että ihan luvan kanssa voin sitä katsoa, siis jos on vaikka tullut joku viesti, joka vaikuttaa myös muhun, niin mies saattaa lyödä kännykkänsä mun käteen ja sanoa, että katopa viestit, siellä on Matilta tullut viikonlopun suunnitelmista tms.
Sähköpostiinkin on salasana talletettu koneelle... Ei hirveän salaista touhua meillä.
..ei tiedetä toistemme salasanoja, tileihin ei ole käyttöoikeuksia eikä tule. Molemmille ihan itsestään selvä asia, ei ole mitään syytä urkkia ja kummallakin saa olla omat yksityisasiansa.
Jos luottamus olisi noin huono, olisi siihen varmasti joku syy. Nostaisin keskustelun aiheeksi tämän syyn eli miksi en voi luottaa häneen ja mitä asialle voitaisiin tehdä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2012 klo 21:22"]tarpeeksi haluaa ja näkee vaivaa. Mut sekunninkaan laittaminen elämästään toisen urkkimiseen on järjetöntä. Sairasta. Et omista toista, ja jonkunlainen riippuvuusvamma pitää olla että haluaa tuollaista tehdä. Luottamus ja asioista puhuminen on ainoa missä on mitään mieltä. Jos epäilet jotain noin paljon, joko sun päässäsi on vikaa tai sitten kumppanisi on valehtelija- eikä kumpikaan asia ratkea vakoilemalla. Jos ei tunnu hyvältä eikä luottamusta ole niin ei ole mitään mieltä tuhlata elämäänsä sellaisessa suhteessa. Parisuhteen idea on jo tuhoutunut jos haluat toista vakoilla.
[/quote]
Tämä on aivan totta, silloin kun harkitset toisen vakoilemista on syytä mennä peilin eteen . Kysy itseltäsi,,, mitä olet tehnyt parisuhteesi eteen.
Mutta jos edelleen haluat vakoilla kumppaniasi,,,,, tee se huolella, koska se polku on todella hankala kulkea.
Jos olet hankkimassa joitain laitteita vakoilemiseen, älä osta mitään halpiskrääsää....Hanki kunnon laitteet, koska silloin olet jo astunut sellaiseen maailmaan mikä yleensä vie sinulta kumppanin lopun ikäksi pois. Paras tapa on vakoilla menemällä sinne peilin eteen koska siellä paljastuu totuus.
Ei ole tarvetta, mutta puolison tili mulla näkyy ja mulla on käyttöoikeus siihen ja päinvastoin. Tämä ratkaisu siksi, että tarpeen tulleen voidaan siirtää rahaa helpommin. Emme käytä toistemme tilejä koskaan kuitenkaan ellei siihen ole jokin todella hyvä syy, esim. joku todella iso maksu, eikä kummallakaan tilillä ole sen maksamiseen katetta. Viimeksi tälllainen tilanne oli, kun ostimme auton.
Vainoharhaista ja sairaalloisen mustasukkaista. Ei kukaan normaali ihminen noin tee.