Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäilma

Vierailija
25.09.2025 |

Mikä on asukkaan oikeus sisäilmaan? Mies omistaa talon. Täällä ei ole korvausilma venttiilejä ollenkaan, vanha talo. Mies ei halua korvausilma venttiilejä koska kuulemma jäähtyy koko talo niillä.. Mitkäs on mun oikeudet? Sisällä on tunkkaista ja oireilen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma talo niin ei tarvitse märistä.

Vierailija
2/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole nyt vaihtoehto se. Eikö kellään ole asiallista sanottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähtyykö talo tosiaan venttiileillä?

4/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä freshinmies käymään. Se pakkomyy halvalla hyvät venttiilit sun miehelle...

Vierailija
5/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin terveystarkastajan kutsua jos ei nyt mee jakeluun. Minä siis maksaisin ja asentaisin venttiilit, miehelle kulut ja työ 0%

6/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt satut olemaan tosissasi, niin parilla satasella saa lämmöntalteenottavan venttiilin k-raudasta. Se ei puhalla kylmää sisään. 

Vierailija
7/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutesi on muuttaa omaan asuntoon.

Vierailija
8/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tosissani ja menettänyt jo yöunetkin tämän takia. Lapset oireilevat myös sisäilmasta ja mies sanoo asiaa tyhjänpäiväseksi. En tiedä mitä teen. Tekisi kyllä vähän mieli omaan asuntoon :(

Vierailija
9/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässäkin on se ongelma miehellä? Onko tämä jotain kontrollointia? Tulee sellainenvastenmielisyys koko ukkoa kohtaan

Vierailija
10/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tosissani ja menettänyt jo yöunetkin tämän takia. Lapset oireilevat myös sisäilmasta ja mies sanoo asiaa tyhjänpäiväseksi. En tiedä mitä teen. Tekisi kyllä vähän mieli omaan asuntoon :(

Jos lapset oireilee sisäilmasta niin asia pitää ratkaista nopeasti. Minä ilmoittaisin kylmästi miehelle että jos hän ei suostu siihen että venttiileitä laitetaan niin sinä ja lapset muutatte muualle. Antaisin hänelle viikon aikaa päättää mitä hän haluaa tehdä. Terveys on sellainen asia jolla ei kannata leikkiä. Sisäilmasta sairastuneet kärsivät usein lopun elämäänsä siitä että he saavat oireita helpommin kuin muut. Tämä rajoittaa asunnon ja työpaikan valintaa. Kokemusta on.

Vierailija
11/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lokkeilet toisen asunnossa, niin tyydyt siihen mitä saat. Jos ei miellytä hommaat omilla rahoilla oman asunnon.

Vierailija
12/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun korjaus kuluihinki eli en lokkeile ja nämä haluamiset maksan ITSE. Miehen asunnon arvo nousee näiden remonttejen myötä. Ei kukaan osta taloa tänäpäivänä missä ei ole korvausilmaa

Vierailija
13/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvausilmahullulla on jäänyt lääkkeet ottamatta tai terapiakertoja väliin

Vierailija
14/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teltta pihalle ja asu siellä.

Vierailija
15/15 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kun mies pieraisee niin sinäkin saat joka kerta nauttia suolikaasuista pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi