Pystyisitkö salakuuntelemaan, tutkimaan puolisosi kännykän, tilitiedot jne.?
Voisitko vajota niin alas että selvittäisit lähes kaiken mahdollisen kumppanisi asioista ilman että tämä toinen tietäisi siitä yhtään mitään. Ja tekisit näin vielä pidemmän aikaa. Jos olet toiminut näin, mikä sinut sai tekemään tämmöistä? Kiitokset kaikille vastaajille!!!!
Kommentit (47)
Olen tutkinut puhelinta usein, en tosin enää. Olen myös lukenut tiliotteita, jos sellaisia on sattunut näköpiiriini. Tämä epäluuloisuus juontaa varmasti siitä, että tapasimme kun mies oli vielä varattu. Toisaalta tiedän olevani aivan hölmö, sillä jos siellä puhelimessa jotain salattavaa olisikin, ei mies sitä sinne jättäisi.
ehkä alussa olisin voinutkin sen tehdä. Nyt ajattelen asiaa niin,että ei ole tarvetta..ja jos jotain on ja tulee ilmi,niin se on sen ajan murhe.En jaksa turhaa stressata! Pitää elää hetkessä :)
Eli ei tarvi salaa katsella tilejä, kun ne ovat yhteisiä.
Meili on henkilökohtainen, samoin känny, mutta usein huikkaan että sulle on tullut viesti, luenko sen sulle kun mies ei kuitenkaan sitä saa luettua muuten pitkään aikaan ;) tiedän myös miehen salasanan sähköpostiinsa ja joskus olen sitäkin selaillut ihan luvan kanssa.
Jos miehellä olisi jotain salattavaa, niin varmaan hän ensin vaihtaisi salasanan. Jos alkaisi tilitiedotkin olla rajattuja, alkaisin huolestua toden teolla.
Meillä on yhteinen pankkitili. käytän sitä ukon tunnareilla.
Luen sen mailit, pääosin pyynnöstä.
Luen sen tekstarit, oma aloitteisesti, mutta avoimesti.
miehen pankkitilit jäädytettiin kun meni pankissa sanomaan, että vaimo on käyttänyt pankkitunnuksia...
Meillä yhteiset rahat ja minä yleensä hoitelen laskut siltä tililtä, jolla on rahaa. Nykyään kyllä niin, että pääsen omilla tunnuksillani kaikille tileille, tuon tilien sulkemisen jälkeen!
itse lähetän sähköpostia tai kirjeen ystävälleni, niin en todellakaan odota, että hänen puolisonsa sen lukisi. Mielestäni on kohteliasta viestin LÄHETTÄJÄÄ kohtaan olla lukematta toisen viestejä.
Toki se, että "maija" on lähettänyt sulle sähköpostin on ihan ok jakaa toisen kanssa (siis että puoliso katsoo postit ja kertoo, että viesti on tullut), mutta mielestäni sisältö on kohdistettu henkilökohtaisesti vastaanottajalle.
Mulle tuollainen on merkki huonosta suhteesta, koska luottamus on täysin kadoksissa.
Mulle tuollainen on merkki huonosta suhteesta, koska luottamus on täysin kadoksissa.
Eihän se niin tietty menekään. Pitää olla tehty käyttösopimus pankin kanssa myös.
Tiedän, että ei ole kovin kivaa lähettäjää kohtaan lukea niitä miehelle tulleita viestejä, enkä luekaan niitä, jotka ovat ehkä jotain avautumista, mutta yleensä ne ovat tasoa tuletko tänään kössiin.
T. se joka lukee ristiin rastiin kännyt ja meilit luvan kanssa
Luen sen tekstarit, oma aloitteisesti, mutta avoimesti.miehen pankkitilit jäädytettiin kun meni pankissa sanomaan, että vaimo on käyttänyt pankkitunnuksia...
Meillä yhteiset rahat ja minä yleensä hoitelen laskut siltä tililtä, jolla on rahaa. Nykyään kyllä niin, että pääsen omilla tunnuksillani kaikille tileille, tuon tilien sulkemisen jälkeen!
Mieli voisi tehdä ja osaisin. Mutta miettisin kaksi kertaa. Jo salasanan vakoilu ja sähköpostien avaaminen luvatta on laitonta. Jos ero on edessä, en halua siihen lisäksi rikostuomiota.
Kumppani olisi jättänyt asuntoon useamman kerran laitteen joka tallentaa kaikki äänet. Olisi aivan varma että olet uskoton. Mitä tuollainen käytös kertoo ihmisestä? Mitä tekisit kun saisit tietää mitä toinen on puuhaillut?
Nyt kaikki vastaamaan!!!!!!!!
itse lähetän sähköpostia tai kirjeen ystävälleni, niin en todellakaan odota, että hänen puolisonsa sen lukisi. Mielestäni on kohteliasta viestin LÄHETTÄJÄÄ kohtaan olla lukematta toisen viestejä.
Toki se, että "maija" on lähettänyt sulle sähköpostin on ihan ok jakaa toisen kanssa (siis että puoliso katsoo postit ja kertoo, että viesti on tullut), mutta mielestäni sisältö on kohdistettu henkilökohtaisesti vastaanottajalle.
No toi on toki totta, mutta mun miestä ei ollenkaan kiinnista, mitä mun kaverit mulle kirjoittaa, joten ei hän viitsisi klikata auki sitä Maijan mailia :)
voi mennä katsomaan toisen sähköpostin jos haluaa, kännykkä on aina pöydällä luettavissa ja tili on yhteinen. Työmeileihin ei kosketa koska ne ei toiselle kuulu ja on yritysten puolesta jo kiellettyä näyttää toiselle.
Luottamusta on ihan riittämiin:) Ei ole koskaan ollut tarvetta kytätä
kuin meillä niin ei tarvitse vaivautua salaa mitään urkkimaan. Meillä on omat tilit mutta käyttöoikeus toisen tiliin eli verkkopankissa näkyy molempien tilitiedot. Jos mies on koneella niin välillä pyydän häntä katsomaan onx mun sähköpostissa jotain tiettyä juttua ja välillä miehen sähköposti on auki niin voin lähettää sillä meiliä ym. Se joka hakee postin yl. myös avaa ne. Ja olemme olleet yhdessä yli 20v...
kaikki on yhteistä...omat on tilit mutta näkyvät hteisessä verkkopankissa. ei postisalaisuutta eikä muutakaan...kotona käytetään puhelimia yhteisesti..
Luen sen tekstarit, oma aloitteisesti, mutta avoimesti.miehen pankkitilit jäädytettiin kun meni pankissa sanomaan, että vaimo on käyttänyt pankkitunnuksia...
miehen ja mun tilit on samassa palvelussa joka on pankin kanssa sovittu. kumpikaan ei käytä toisen tiliä. kuin jos sanon että maksatko ton laskun sieltä mun tililtä.
Toisen läppäriin, puhelimeen, postiin tms ei kosketa kuin luvan kanssa. Harvoinpa tulee mitään tarvettakaan.
Olen ollut pitkässä on/off suhteessa, välillä olimme pitkäänkin erossa ja muita suhteita oli kuvioissa. Suhteessamme oli paljon hyvää, mutta luottamus puuttui. Mies valehteli jatkuvasti ja niinpä sitten otin oman käden oikeudella selvää hänen asioistaan. Sen sain selville, että en todellakaan ole hänelle ykkösnainen, joten lopetin viimein koko tarinan. En kadu, sillä eläminen epävarmuudessa oli kamalaa. Totuutta hän ei olisi ikinä paljastanut.
mies usein tarkistaa pyynnöstä mun sähköpostin ja kurkkaan vastaavasti pyynnöstä hänen postinsa. Lisäksi molemmilla sähköpostit tulee lappäreille ja kännyköihin näkyviin, joten ne olisi helppo nähdä. Meillä on käyttöoikeudet molempien tileihin, joten näämme kaikki tilit omassa nettipankissamme.
Ei meillä ole tarvitta salata toisiltamme mitään, mutta vastaavasti ei sitten ole mitään pengottavaakaan :)
mies usein tarkistaa pyynnöstä mun sähköpostin ja kurkkaan vastaavasti pyynnöstä hänen postinsa. Lisäksi molemmilla sähköpostit tulee lappäreille ja kännyköihin näkyviin, joten ne olisi helppo nähdä. Meillä on käyttöoikeudet molempien tileihin, joten näämme kaikki tilit omassa nettipankissamme.
Ei meillä ole tarvitta salata toisiltamme mitään, mutta vastaavasti ei sitten ole mitään pengottavaakaan :)
ja pystyisimme molemmat asentamaan toisen koneelle ja kännykkään vakoiluohjelmia ihan pilvin pimein, mutta ei tule mieleen mitään tilannetta missä sellainen olisi mahdollista.
tarpeeksi haluaa ja näkee vaivaa. Mut sekunninkaan laittaminen elämästään toisen urkkimiseen on järjetöntä. Sairasta. Et omista toista, ja jonkunlainen riippuvuusvamma pitää olla että haluaa tuollaista tehdä. Luottamus ja asioista puhuminen on ainoa missä on mitään mieltä. Jos epäilet jotain noin paljon, joko sun päässäsi on vikaa tai sitten kumppanisi on valehtelija- eikä kumpikaan asia ratkea vakoilemalla. Jos ei tunnu hyvältä eikä luottamusta ole niin ei ole mitään mieltä tuhlata elämäänsä sellaisessa suhteessa. Parisuhteen idea on jo tuhoutunut jos haluat toista vakoilla.
Yritti saada minut kiinni pettämisestä jota en todellakaan ole koskaan suhteemme aikana tehnyt! Väittää vielä että minä muka ylireagoin hänen urkkimisiinsa... Joo, kivaahan se on kun toinen penkoo koko sun elämän ja seuraa joka liikettä! Pitää "kuulusteluja" eikä usko ja luota toisen sanaan. Se on vaan kuulemma ihan normaalia ja moni muukin mieskin/nainen tekee tämmöstä?! Niin varmaan joo :( Luottamus meni aika totaalisesti kumppaniin, mieheen kun sain tietää kaiken mitä on mennyt tekemään.