HEI te jotka ootte joskus koittanu schwartzkopf poly Blonde raita-aineita/ Kampaajat
Mitä kokemuksia teillä on? Vaalensiko hyvin ja huononiko hiusten kunto? Mitä tekniikkaa käytitte värin levityksessä ja toimiko? Niin ja käytittekö M1, M2 vai M3 ainetta?
Kampaajat:
Onko M1 aine mikä vaalentaa 4-6 astetta paljonkin vahvempaa kuin M2 joka vaalentaa 2-4 astetta? Kumpaa ainetta laitan tämän värisiin hiuksiin:
http://fi.hairdresser-models.eu/photo/kampaukset/ruskeat-hiukset-kampau…
Kommentit (5)
älä rupee pelleileen raita-aineen kanssa, takuuvarmasti menee mönkään. Värjätty hius ja tyvikasvu vaalenee eri tavalla ja tuloksena kirjava.
anna kaverin laittaa, tulee tarkempaa jälkeä.
itte olen tehny raitoja omaan ja muiden päähän kaupan aineilla ja hyvin onnistuu.
eikä värjätty hius mitään haittaa, ellei ole musta tai kovin tumma.
tummaksi värjättyjä hiuksia raita-aine ei tietenkään vaalenna samalla tavalla kun vaaleampaa.
saattaa jopa jäädä oranssiksi.
kannattaa tehdä ohuita raitoja jos on värjätyt hiukset, ei näy mahdollinen epätasaisuus niin paljon.
Nostetaan vanhaa keskustelua, mikäli joku pohtii esimerkiksi tuota Schwarzkopf Blonde M3:a.
Eli tulee ihan über vaaleat raidat, mikäli oma hius ei jo sisällä väriä. Oma luinnollinen hiusvärini on vaalea. Päällimmäiset hiukset auringon vaalentamina vielä vaaleampia kuin niskan hiukset / alemmat hiuskerrostumat. En ole koskaan värjännyt koko päätä, vaan laitan noin joka toinen vuosi alkukeväästä vaaleita raitoja (jotta hiukset eivät olisi liian tylsät :D ).
Joskus laittaa kaveri, joskus itse. Ja käytän aina foliota raidoituksessa.
En kyllä varmaan käyttäisi kyseistä ainetta, jos minulla olisi jotain väriä jo päässä. Kaverini, joka värjää usein ruskealla/tummanvaalealla, käyttää aina värinpoistoa ennen vkuin vaihtaa taas blondiksi.
älä rupee pelleileen raita-aineen kanssa, takuuvarmasti menee mönkään. Värjätty hius ja tyvikasvu vaalenee eri tavalla ja tuloksena kirjava.