Kuuluuko mielestäsi yöbaarireissut
aikuisten parisuhteeseen?(siis jompikumpi viettää kaverin luona yötä)
Kommentit (9)
, luottamuksesta ja noiden reissujen tiheydestä.
Jos tulee 100e taksilasku vs. voi yöpyä kaverilla, ymmärrän sen. Jokaviikonloppuisena en varmaan ymmärtäisi.
kuulu, jos ei ole mitään perusteltua syytä (esim. toisella paikkakunnalla tms. ) Meillä on tultu aina kotiin yöksi, taksilla ajetaan jos ei joku tuttu kyyditse. Lapsiakin on ja nukkumisjärjestelyt on sitten järjestetty sen mukaan (vauva nukkuu meidän keskessä ja kun isäntä tulee baarireissulta niin nukkuu patjalla makkarin tai olkkarin lattialla)
Miksei kuuluisi? Varsinkin jos tosiaan vaihtoehdot on omalla autolla kaverin luokse, baariin ja kaverille yöksi TAI taksilla edestakaisin... Tiedä sitten, mulle on aina ollut ihan luonnollista että kavereiden kanssa käydään "ulkona", risteilyillä, mökkeilemässä ym.
Ryyppääminen ei mitenkään kuulu fiksujen aikuisten elämään.
ollut kysekään ryyppäämisestä, vaan siitä, voiko baarin jälkeen jäädä kaverin luo yöksi. Ei baarissa ole mikään pakko juoda alkoholia. Esim. itse en juo, kun olen raskaana. Tykkään silti käydä tapaamassa ystäviä ja kuuntelemassa bändejä.
jos kotimatka maksaa maltaita niin vois jäädä kaverille. Meille maksaa keskustasta pari kymppiä niin tulemme kotiin. Eikä kyllä edes joka vuosi käydä ;)
Mies käy kavereiden kanssa mökkireissuja mielummin. Minä käyn baarissa, mutta en välttämättä joka vuosi ja tuun aina kotiin.
Yöksi kotiin. Tosin me ollaan aina yhdessä likenteessä, jos pelkistä baarireissuista puhutaan. Niitä ei usein tapahdu.
ainakaan meillä.