Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa että nainen saunoo miesten kanssa?

Vierailija
24.02.2012 |

Meillä on tosi usein miehen työkavereita ym saunomassa ja usein siinä samalla piipahdan itsekin saunassa,olen saanut tosi kummastelevia katseita ja mietteitä tämän suhteen,MIKSI???

Sanottakoon nyt vielä että pyyhe on ympärillä kun ukkojen kanssa saunon

Onko tämä nyt sitten jotenkin tosi kummallista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse asiassa just menossa saunaan yhden puolitutun miehen kanssa. Voi muuten olla vaikka sun miehesi. Pyyhettä en pidä ympärilläni, koska se ei kuulu suomalaiseen saunakulttuuriin. Jos alkujäykkyyttä esiintyy, niin kestän sen luonnollisena asiana.

Meillä on tosi usein miehen työkavereita ym saunomassa ja usein siinä samalla piipahdan itsekin saunassa,olen saanut tosi kummastelevia katseita ja mietteitä tämän suhteen,MIKSI???

Sanottakoon nyt vielä että pyyhe on ympärillä kun ukkojen kanssa saunon

Onko tämä nyt sitten jotenkin tosi kummallista?

Vierailija
22/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta duuniporukoitakin on aika erilaisia. Miehen kavereiden kanssa saunon kyllä, aikuisia ihmisiä kun ollaan. JOS nyt sattuisi niin, että joku katsoo tarkemmin niin katsokoot! Ihan yhtälailla minä olen vilkaissut, kunnes menetin mielenkiintoni. KO miehet ovat kuitenkin ystäviä, sekä minun että miehen. En voisi kuvitellakaan heitä seksuaalisessa mielessä. Jos sattuisi niin, että olisin ihastunut johonkin kaveriin tai suhde muuten olisi muu kuin puhtaasti platoninen, niin en menisi saunaan.

Alastomuudessa ei ole mitään vikaa, sauna on mainio seurustelupaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä naisiakin mukana tällä kertaa :) Saunominen on mukavaa! ap

Vierailija
24/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta duuniporukoitakin on aika erilaisia. Miehen kavereiden kanssa saunon kyllä, aikuisia ihmisiä kun ollaan. JOS nyt sattuisi niin, että joku katsoo tarkemmin niin katsokoot! Ihan yhtälailla minä olen vilkaissut, kunnes menetin mielenkiintoni. KO miehet ovat kuitenkin ystäviä, sekä minun että miehen. En voisi kuvitellakaan heitä seksuaalisessa mielessä. Jos sattuisi niin, että olisin ihastunut johonkin kaveriin tai suhde muuten olisi muu kuin puhtaasti platoninen, niin en menisi saunaan.

Joku voi olla ihastunut suhun ihan salaa...

Vierailija
25/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi saunoa alastomien naisten kanssa?

Vierailija
26/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä minä että mieheni. Kyseessä oli yleensä jotkin osakuntajuhlien jatkot tai mökkipippalot. Kivaa ja aivan luonnollista oli tuo saunominen. Mieheni ei koskaan unohda sitä, kun sai saunoa erittäin kauniin, samana vuonna kruunattavn Suomen Lucia Neidon kanssa:).

Juu, ja jos mieheni kanssa keskenämme saunomme, niin eihän se miehuus tahdo pysyä aisoissa lainkaan :D

Vierailija
27/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten itse en niin sauno. Saunominen on mun oma juttu pari kertaa vuodessa. Perheen kanssa kyllä voin suihkussa telmiä yms. rannoilla.. missä voi vapaasti olla.

mulla on kaveri joka saunoo aina sukupuoleen katsomatta ja se on kyllä saanut katseita ja tappeluitakin aikaiseksi. Ei niin nätti, pikkusen plösö, eikä alastomuus haittaa. Kerran yksi keleen homokin suuttui tälle naiselle, kun sauno liikaa hänen miehensä kanssa. :D Tuo mimmi menee sinne missä on viunaa ja ottaa tilanteen haltuun. Parasta bileseuraa.

Ihmisen asenteet tässä on kyseessä. Normaalisti saunomiseen ei liity seksi. Se on peseytymis ja puhdistautumis (henkisesti ja fyysisesti) paikka