Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee

Vierailija
24.02.2012 |

Ja heti aluksi haluan sanoa etten provoile.. Haluaisin kuulla vain samanlaisia kokemuksia asiasta. Jos haluat laukoa jotain rikkiviisasta, siitä vain, mutta minä olen ihan tosissani.

Eli kodisamme on jotain mitä en osaa selittää. Askeleita, hentoa puhetta ja tuulenvireen kaltaisia tapauksia sattuu aina välillä, myös päivisin mutta iltaisin/öisin ne tuntuvat pelottavammilta. Itse uskon energiamaailmaan ja sieluun, mutta itsestäni olisi epäreilua ajatella jos jonkun väärinkoetun tai kesken jääneen asian takia henki jäisi ansaan olevaisten maailmaan.

Olen kuitenin huomannut, että varsinkin jos olen vihainen tai suorastaan ärtynyt (kuten tänä iltana) koputuksen, pauke ja satunnainen kolina kuuluu useammin. Aivan kuin oma mielentilani vaikuttaisi.

Kiitos, kun sain jakaa asian teidän kanssanne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoiko henkimaailma ts. "kummitukset" ihmisten mielentiloihin, mutta onhan olemassa myös telekinesiaa jolloin ihminen aiheuttaa itse noita "kummitteluja", hyvin pelottaviakin juttuja. Mutta tosiaan paha sanoa mistä juuri tässä tapauksessa on kysymys.

Vierailija
2/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla myös muunlaista kuin puhdasta "kummittelua" ja energiaa..? En tietenkään väitä itsekään tietäväni mistä tässä on kyse, minulle nämä asiat ovat hieman vieraita. Jos sellainen itseaiheutettu (pelosta tai muusta johtuva) paranormaali toiminta on mahdollista, niin voisin ajatella sellaisesta olevan kyse minun tapauksessani. Koin ensimmäisen kummituskokemukseni lapsuuden kodissani alle teini-ikäisenä, kaikissa seuraavissa asunnoissa on ollut aina jotakin. Toisaalta varsinkin tässä nykyisessä kodissamme myös muut ovat havainneet joitakin samoja asioita, joten tiedä sitten.

Osaisitko neuvoa mistä voisi saada lisää tietoa tuosta itse-suggestiosta? (jos siitä on kyse)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä että olet hullu, mutta projisoit tunteesi ympäristöösi, alat kuulla nakseita yms. Aistivatko muut näitä omaehtoisesti, ilman että "ohjelmoit" kertomalla missä tilanteissa mitäkin ilmenee? Jos eivät, pohdi miksi ulkoistat tunteesi?

Vierailija
4/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuskodissa on tuollaista, ja useat ihmiset ovat toisistaan tietämättä kokeneet samaa vuosikausien ajan. Mä en ole ajatellut että mitä tai mikä noi kokemukset aiheuttaa, enkä enää niitä pelkää. Noi oli mun oman kokemuksen mukaan pahimmillaan kun perheellämme oli vaikeaa, mut en silloin puhunut asiasta kenellekään eikä muutenkaan olla asiasta puhuttu perheen kesken kuin sen verran, että meillä nyt vaan on tällaista.

Varmasti noita kokee herkemmin kun on surullinen, ahdistunut tai vihainen. Mä olen aina ajatellut, että mitä vähemmän niihin kiinnittää huomiota, sen helpommalla pääsee. Oli ne mitä tahansa, niin ei ihminen voi niitä tajuta.

Vierailija
5/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään erityistä ei tapahdu, anna äänien olla. Meillä ovet saavat aueta itsekseen, askeleet kuulua, lamput syttyä ja sammua jne. Jos niistä ei ole haittaa, olkoot itsekseen.

Vierailija
6/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vanha talo. Oletteko tehneet siinä isoja remontteja.

Ns. kummitukset eivät todellakaan ole pahoja, eivätkä halua ihmisille pahaa, niinkuin joku tossa edellä kysyi. Joskus kyse on siitä, että niitten henki on edelleen liikaa kytköksissä edelliseen asuinpaikkaansa. Yleensä siksi, että ne eivät uskalla tai voi jatkaa eteenpäin, ne viihtyvät vain siellä ja kokevat muutokset uhkana, ne pelkäävät muutoksia.

Ihan samallalailla, kuin sinäkin pelkäisit jos joku tulisi nyt sun kotiisi ja muuttaisi sen toiseksi, ajaisi sinut pois kotoasi

mutta sulla ei olisi muutakaan paikkaa mihin mennä.

Ns. kummitusten kanssa voi oppia olemaan ja elämään, kun kertoo niille, että et ole

ottamassa niiltä mitään pois, et pelkää niitä,

et halua että nekään pelkäisivät sinua,

toivotat niille valoa ja rakkautta.

Vierailija
7/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyytäisin varmaankin papin siunaamaan kodin. Ei siitä varmasti ainakaan haittaa olisi.

Vierailija
8/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy vaikka millä mitalla, niistä ainakin löytyy näistäkin ilmiöistä tietoa. Kirjastostakin löytyy parapsykologista kirjallisuutta. Esim. Rauni-Leena Luukasen "Kuolemaa ei ole"-kirjassa käsitellään aika monipuolisesti erilaisia parapsykologisia ilmiöitä, mm. tätä psykokinesiaa. Leea Virtasen "Kun kello pysähtyi"-kirjassa on myös suomalaisten erilaisia kummittelukokemuksia.

Vierailija
9/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko vanhassa talossa? Entä ovatko edelliset asunnot olleet minkälaisia?

Olet varmaan myös herkkä.

Vierailija
10/10 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mielentilasi vaikuttaa.

Sulla on varmaan paska lapsuus, se vaikuttaa siihen että kuulee kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä